AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg har kronisk vond rygg og er hele tiden sliten. Jeg sliter også med artrose og har på grunn av dette ofte smerter som gjør at det kjennes ut som influensa. jeg vet jeg skulle ha trena mer, men jeg er helt utslått når jeg kommer hjem fra jobb. Er dette en grunn til og bli litt sykmeldt slik at jeg kommer i gang med trening. jeg har et aktiv arbeid som gjør meg helt utslitt på ettermiddag. jeg føler livet mitt er ikke er noe lenger, jobb, gå hjem spise, slappe av også er det senga, om jeg ikke sovner på sofaen. jeg har også slitt psykisk i flere år. Jeg er redd min sjef vil bli sinna og si at dette er ingen grunn til og bi sykemeldt. Hva tenker dere? Vet det er legen som sykemelder og ikke er noe jeg kan bestemme selv. Anonymkode: 67797...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Ja, heilt klart innafor. Så du kan få litt tid til å pleie ryggen og forhåpentligvis stå i jobben lengre Anonymkode: b03a5...d66
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Be om sykemelding helt eller delvis. Ved å ta vare på deg selv nå så kan du stå i jobb lengre. Start med trening hos fysioterapeut. Velg en med offentlig avtale. De har gjerne flere måneders ventetid. Anonymkode: 54ef7...30f 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Be om sykemelding helt eller delvis. Ved å ta vare på deg selv nå så kan du stå i jobb lengre. Start med trening hos fysioterapeut. Velg en med offentlig avtale. De har gjerne flere måneders ventetid. Anonymkode: 54ef7...30f har bestilt meg time hos fysioterapeut. Anonymkode: 67797...a1c
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, heilt klart innafor. Så du kan få litt tid til å pleie ryggen og forhåpentligvis stå i jobben lengre Anonymkode: b03a5...d66 Ja jeg burde vel egentlig det Anonymkode: 67797...a1c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå