Amanda26 Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Hei, Tok NIPT gjennom ultralydklinikken.dk for 8 dager siden, noen med erfaring når man får svar? Blir sprøøø av å vente, oppdaterer mail og ser på telefon hele tiden..
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Hei, tok under 1 uke før jeg fikk svar i helsenorge under journal, selve brevet dukket opp i postkassa 13 dager etter prøven ble tatt. Anonymkode: 2eb87...874
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Jeg måtte selv følge med på Helsenorge, kom ikke noen beskjed om at svaret var kommet. Sannsynligvis er prøven helt fin om du ikke har hørt noe, de sier fra om den ikke er fin Anonymkode: 7d114...d43
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Hos meg la det seg under journalen på helsenorge, og der får man ikke varsel når det legges inn nye notater. Så jeg fikk faktisk svar mye fortere enn hva jeg trodde! Anonymkode: 99225...a85
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september Jeg testet via ultralydklinikken i 2022 og fikk da ikke svar før litt over to uker etter at prøven ble sendt fra meg. Forsinkelsen gjorde at jeg oversatt fristen for selvbestemt abort. Var rimelig forbanna husker jeg. Skal nå ta via svenske edda labs og håper på kjappere svar Anonymkode: 4f6ee...cd1
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september Jeg tok den offentlig og det lå svar under journal på Helsenorge etter 7 dager. Fikk ikke noe varsel om at svaret lå der. Brevet kom vel ti dager senere. Anonymkode: 3db11...66b
Sandie Skrevet tirsdag kl. 09:43 #7 Skrevet tirsdag kl. 09:43 Det tok rundt 1 uke før vi fikk svar fra Ultralydklinikken i Danmark. Vær obs på at de kan kontakte deg utenom vanlig arbeidstid. Jeg ble ganske stresset da de ringte meg i 20-tiden om kvelden og jeg med en gang tenkte at nå er noe galt. Man da hun hadde presentert seg var det første hun sa "Gratulerer med flott resultat", da pustet jeg lettet ut.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Tok nipt 28.august og har sjekket nett konstant- i dag kom det brev med svar i posten og ingenting på Helsenorge… Anonymkode: 0a508...9dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå