AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:52 #1 Skrevet tirsdag kl. 11:52 Vi har naboer over oss (leietagere) som vasker og går inne med sko hver e n e s t e dag. Vi snakker ikke vanlig støvsug og vask, nå snakker vi flytting av møbler, pussing av gulv, banking på vegger. Har hjemmekontor og jeg holder på å gå på veggen. De prater ikke norsk så kommunikasjon har vært vanskelig annet enn til styret, nå har vi sendt inn 15 klager, så nå blir de kastet ut. Fair eller ikke? Anonymkode: 85120...f94
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:59 #2 Skrevet tirsdag kl. 11:59 «Naboer»? Slike tråder må stenges Anonymkode: 581c7...cfc 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:10 #3 Skrevet tirsdag kl. 22:10 Helt fair. Anonymkode: 50852...145
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:06 #4 Skrevet onsdag kl. 07:06 AnonymBruker skrev (18 timer siden): «Naboer»? Slike tråder må stenges Anonymkode: 581c7...cfc Hvorfor det? det er helt frivillig å gå inn på tråden. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TS, dessverre er det sånn å ha folk over seg. Har man ikke selv bodd med noen over seg før så vet man ikke hvor mye det kan bråke når man drar ting over gulvet. Synes selv syn på de som bodde under meg da jeg som ungdom flyttet inn alene og ryddet og møblerte hele natten for å bli ferdig. Eneste løsningen var jo å dra møbler rundt. For å utnytte plassen hadde jeg bedrollere under dobbeltsenga som jeg brukte til alle døgnets tider. Hos meg ga det bare små lyder, så tenkte overhode ikke på at det nok var et skikkelig helvete for de under. Så å gi et lite tips om at det er lyd og ting som skjer på gulvet trekker rett ned til de under er ikke dumt, jeg hadde iallfall tatt det til meg. Anonymkode: 4a92c...00e
Mardina Skrevet torsdag kl. 21:44 #5 Skrevet torsdag kl. 21:44 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.9.2026 den 9.06): Hvorfor det? det er helt frivillig å gå inn på tråden. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TS, dessverre er det sånn å ha folk over seg. Har man ikke selv bodd med noen over seg før så vet man ikke hvor mye det kan bråke når man drar ting over gulvet. Synes selv syn på de som bodde under meg da jeg som ungdom flyttet inn alene og ryddet og møblerte hele natten for å bli ferdig. Eneste løsningen var jo å dra møbler rundt. For å utnytte plassen hadde jeg bedrollere under dobbeltsenga som jeg brukte til alle døgnets tider. Hos meg ga det bare små lyder, så tenkte overhode ikke på at det nok var et skikkelig helvete for de under. Så å gi et lite tips om at det er lyd og ting som skjer på gulvet trekker rett ned til de under er ikke dumt, jeg hadde iallfall tatt det til meg. Anonymkode: 4a92c...00e Fordi overskriften er ikke bra nok. Jeg vedder på at tråden blir stengt snart. Endret fredag kl. 09:42 av Mardina 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:10 #6 Skrevet fredag kl. 07:10 Mardina skrev (9 timer siden): Fordi overskriften er ikke bra nok. Jeg på at tråden blir stengt snart. Synes den sier nok jeg. Den handler om naboer. Irriterer vettet av meg når tråder stenges i tide og utide, det er helt opp til hver og en om tittelen trigger nok til å gå inn eller ikke. Anonymkode: 4a92c...00e 1
alfathealfa Skrevet fredag kl. 07:20 #7 Skrevet fredag kl. 07:20 Høres helt vilt ut å kaste ut noen fordi de vasker, går på gulvet og flytter tingene sine på dagtid. Det er vel godt innenfor lovverket. Hvis du sitter og irriterer deg, så burde du kanskje dra et annet sted å jobbe. 1
Mardina Skrevet fredag kl. 09:41 #8 Skrevet fredag kl. 09:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes den sier nok jeg. Den handler om naboer. Irriterer vettet av meg når tråder stenges i tide og utide, det er helt opp til hver og en om tittelen trigger nok til å gå inn eller ikke. Anonymkode: 4a92c...00e Det er opp til moderator om tråden får stå eller ikke. Ikke du eller jeg. Faktum er at tittelen ikke er beskrivende nok. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:51 #9 Skrevet fredag kl. 09:51 Hva sier de når du ber de dempe seg litt? Anonymkode: ea9d8...24f
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:56 #10 Skrevet fredag kl. 09:56 Mardina skrev (6 minutter siden): Det er opp til moderator om tråden får stå eller ikke. Ikke du eller jeg. ....eller Anonymkode: 581c7...cfc som var så bestemt i første svar. Jeg kom bare med meningen min. Er en tittel for dårlig løses det ved at ingen gidder å lese og innlegget bare forsvinner av seg selv, burde ikke vært verre enn det. At den da skal dyttes opp igjen med beskjeden fra moderator om at den stenges pga for dårlig tittel og at moderator kan kontaktes for redigering er bare helt tullete. Men for meg trengtes det ikke mer på dette innlegget. Det ene ordet sa nok for meg, jeg gikk inn og svarte TS, det er mer enn hva Anonymkode: 581c7...cfc gjorde før meg. Anonymkode: 4a92c...00e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:04 #11 Skrevet fredag kl. 10:04 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): ....eller Anonymkode: 581c7...cfc som var så bestemt i første svar. Jeg kom bare med meningen min. Er en tittel for dårlig løses det ved at ingen gidder å lese og innlegget bare forsvinner av seg selv, burde ikke vært verre enn det. At den da skal dyttes opp igjen med beskjeden fra moderator om at den stenges pga for dårlig tittel og at moderator kan kontaktes for redigering er bare helt tullete. Men for meg trengtes det ikke mer på dette innlegget. Det ene ordet sa nok for meg, jeg gikk inn og svarte TS, det er mer enn hva Anonymkode: 581c7...cfc gjorde før meg. Anonymkode: 4a92c...00e Det ER for dårlig tittel. «Naboer». Naboer hva? «Naboer er koselige vesener»? «Naboer driter under døra mi»? Eller «Naboer ønsker å drepe meg?». Clickbait. Anonymkode: 581c7...cfc 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:05 #12 Skrevet fredag kl. 10:05 Hvis klagene dine har vært til styret har styret undersøkt saken grundig vil jeg tro. Alle får lov å tale sin sak. Det skal mye til å kaste ut folk, så her har du din sti ren, TS. Særlig om du i tillegg har prøvd å snakke med selv også uten effekt. Rett og rimelig at de som plager andre får finne et annet sted å bo. Kanskje de hellere kan bo i et hus på landet? Man kan ikke bråke så mye at det er konstant lyd hos naboene (garantert ikke bare TS), ikke på natt og heller ikke på dag og kveld, Anonymkode: 45362...669
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:21 #13 Skrevet fredag kl. 11:21 Hvorfor spiller det noen rolle om folk på KG synes det er "fair" eller ikke? Det er vel ikke du som har tatt avgjørelsen om utkastelse? Det gjøres jo av styret, evt boligeier. Jeg regner med de har gjort en grundig avgjørelse. Hvorfor er det viktig hva andre her inne synes om saken? Lukter clickbait ja. Anonymkode: 1f4e8...0dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå