AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Vi beholdt en kattunge da vår Maine coon fikk et kull nå, med skogkatt far, Hun har altså vært hos oss fra start Alle kattungene har hatt usedvanlig sosialt gemytt, og falt raskt til ro i nye hjem ved 14 ukers alder. Vår kattunge er nå 16 uker og maler bare vi kommer mot henne eller rører såvidt ved henne, ofte begynner hun å male bare vi kommer inn i rommet. Hun vil helst bare ligge oppå og helt intill oss og male og bake i timesvis. Hun var mindre kontaktsøkende da søskene var her, men fortsatt ganske kontaktsøkende da også og egentlig fra fødsel omtrent. Synes det er vanskelig å gå fra henne og blir ofte liggende der med katten på meg, og hun blir aldri lei. Hvordan vil dette bli etterhvert? Mer selvstendig med tiden? Hvordan er deres erfaring med svært sosiale kattunger? Moren er også kjempe sosial og har til tider vært ekstremt kosete selv, og krevet kos- men mye mindre etter at hun fikk kattunger naturlig nok da hun antakelig er helt utkoset. Det er utrolig koselig, men er redd for at jeg er kjip om jeg går min vei og ikke koser og at hun bare har et enormt behov for kontakt. Luksusproblem! Anonymkode: 9543c...fdb 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Ååååh 🥹🥹😍🥰 Du er heldig, du. Anonymkode: 97243...0a7 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Jeg har hunder som er slik, skal alltid ligge inntil eller i fanget. Men reiser meg da opp når jeg trenger det fordet. De kommer tilbake og fortsetter kosen etterpå. Dette blir dere begge vant til. Anonymkode: 40a56...74a 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august For et luksusproblem 🥰🥰🥰 Anonymkode: 4cbf7...8b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Jeg har maine coon/skogskattblanding på ett år nå. Han er den mest kosete lille godklumpen🥰 vi har vært nødt å lære han å være litt alene, som f.eks på natta eller når vi må handle. I starten var han sååå stressa, men trot vi har avvent ham separasjonsangsten. Anonymkode: b4020...1be 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Har en gjeng som er sånn nå. 5 stykker funnet ute. Er luksusproblem, ja. Går seg nok til Anonymkode: 92521...419 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Det kan være et tegn på utrygghet. De andre kattene er plutselig borte. Panikk! Hva skjer med meg? Det kan være et tegn på sykdom eller smerte. Det kan også være at de bare er kosete. Anonymkode: 5e517...925 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har hunder som er slik, skal alltid ligge inntil eller i fanget. Men reiser meg da opp når jeg trenger det fordet. De kommer tilbake og fortsetter kosen etterpå. Dette blir dere begge vant til. Anonymkode: 40a56...74a Slik her også. Man må nesten bare reise seg å gjøre det man skal selv om dyra veldig gjerne vil at vi bare skal sitte der. Anonymkode: 14db4...386 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå