Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppretter en egen tråd for Mesternes Mester Team - som startet på nrk i går.

Teamene er som følger:

• Kjersti Grini (håndball) og Steffen Iversen (fotball)
  • Liv Grete Skjelbreid (skiskyting) og Emil Hegle Svendsen (skiskyting)
  • Astrid Lødemel (alpint) og Frode Grodås (fotball)
  • Helene Spilling (sportsdans) og Stig André Berge (bryting)
  • Johanne Killi (friski) og Emil Lybekk (dødsing)
  • Solveig Gulbrandsen (fotball) og Marco Elsafadi (basketball)
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker mesternes mester godt, men ser at de unge/de som nettopp har lagt opp ofte har en fordel. Hvis det blir mye fysisk/utholdenhet synes jeg de burde lagt opp parene litt annerledes. Da tenker jeg særlig på at Emil Lybekk og Johanne Killi som statistisk sett er i sitt livs form burde vært satt sammen med noen av de som er litt mer voksne. 

Vi satser på at det er varierte konkurranser :)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
shab skrev (6 timer siden):

Jeg liker mesternes mester godt, men ser at de unge/de som nettopp har lagt opp ofte har en fordel. Hvis det blir mye fysisk/utholdenhet synes jeg de burde lagt opp parene litt annerledes. Da tenker jeg særlig på at Emil Lybekk og Johanne Killi som statistisk sett er i sitt livs form burde vært satt sammen med noen av de som er litt mer voksne. 

Vi satser på at det er varierte konkurranser :)

Så du den slanke muskuløse kroppen til Astrid Lødemel eller💪? Hun har tydeligvis ikke ligget på latsiden etter at hun la opp! Og sist hun var med, var det hun som vant jerngrepet, så hun trener fortsatt veldig mye. Kjersti Grini og Steffen Iversen - not so much 😉

Endret av Grüner
  • Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg synes denne starten ble noe tam og kjedelig. Tror jeg liker den vanlige versjonen bedre, men skal se noen episoder til for å gi det nye konseptet en sjanse.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette vil jeg følge med på, litt annerledes enn originalen, men gir det en sjanse. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker denne varianten - men jeg er jo ikke så glad i type intrige-reality. 

For her er det jo den del  fokus på hva som skjer utenfor konkurransene også - og det synes jeg er hyggelig å se på. Det er jo mange  livlige og morsomme deltagere med i år. 

Noen er jo ikke i helt samme formen som de var da de var aktive - men de gjør så godt de kan - konkurranseinstinktet har jo alle. Håper de har litt konkurranser som ikke forutsetter at de er i fysisk toppform.   Puslespillekonkurransen var jo en konkurranse som snudde litt om på rekkefølgen 

Astrid Lødemel ser jo om mulig enda bedre ut enn da hun var aktiv - den formen/kroppen OG like blid. 

• Liker 2
Skrevet
punkyB skrev (1 time siden):

Liker denne varianten - men jeg er jo ikke så glad i type intrige-reality. 

For her er det jo den del  fokus på hva som skjer utenfor konkurransene også - og det synes jeg er hyggelig å se på. Det er jo mange  livlige og morsomme deltagere med i år. 

Noen er jo ikke i helt samme formen som de var da de var aktive - men de gjør så godt de kan - konkurranseinstinktet har jo alle. Håper de har litt konkurranser som ikke forutsetter at de er i fysisk toppform.   Puslespillekonkurransen var jo en konkurranse som snudde litt om på rekkefølgen 

Astrid Lødemel ser jo om mulig enda bedre ut enn da hun var aktiv - den formen/kroppen OG like blid. 

Astrid Lødemel er helt rå! Da hun klatra opp det tauet i første hinderløypa…dama er 54 år!

Ellers enig med det, liker denne versjonen bedre så langt. Det er mer feelgood, men på mindre klein og oppstilt måte enn i den vanlige versjonen synes jeg. Og varierte oppgaver så langt. Neste gang er det telle-og-regne-oppgaven, det blir artig😅

• Liker 2
Skrevet

Veldig kjekt program, er veldig glad i originalen, men dette var også kjekt. Konkurransene vil vel alltid være litt "urettferdige" noen ganger, sånn er det jo bare, de er gode i forskjellige ting. 

• Liker 1
Skrevet

Koselig og underholdende program🙂 Astrid Lødemel er virkelig rå altså💪, men får litt fnatt av den dialektknotinga til Frode Grodås🙈😅

Skrevet

Plutselig ble Stig Andre Berge "spiselig" igjen 😂 Feelgood program. Liker det godt. 

Så er jeg enig med de som nevner Astrid Lødemel. Herregud for en veltrent kropp til å være snart i midten av 50-årene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Besøk på en honningfarm som varte i evigheter??? Gjeeeesp 🤐

Endret av mammamia1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg har skikkelig sansen for Helene, en gledesspreder! Hadde det også i den vanlige varianten og på Skal Vi Danse. Håper hun og Stig André kommer langt! 🤞🏻

Endret av Etterforskeren
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Etterforskeren skrev (10 timer siden):

Jeg har skikkelig sansen for Helene, en gledesspreder! Hadde det også i den vanlige varianten og på Skal Vi Danse. Håper hun og Stig André kommer langt! 🤞🏻

Enig, heier også på dem!

Likte konseptet, jeg. 

• Liker 3
Skrevet
Mollebolle skrev (På 6.9.2026 den 17.30):

Plutselig ble Stig Andre Berge "spiselig" igjen 😂 Feelgood program. Liker det godt. 

Så er jeg enig med de som nevner Astrid Lødemel. Herregud for en veltrent kropp til å være snart i midten av 50-årene.

Veltrent utenpå, men hjernemusklene hennes er tydeligvis ikke like veltrente 🙈 (jfr puslespilloopgaven)

Skrevet

Føler at denne varianten av MM er mer «for de gamle». Det er mer vekt på humoristiske feilskjær og «se så gamle de har blitt»-øyeblikk. Mer tid til utenomsportslig aktiviteter. Dette er Mesternes Mestes Pensjonist.

Skrevet
mammamia1 skrev (På 6.9.2026 den 23.09):

Besøk på en honningfarm som varte i evigheter??? Gjeeeesp 🤐

En evighet? De så så vidt på noen bier, tok et bilde og smakte litt honning før det hele var over 

Skrevet

Liker originalen veldig godt og dette ser ut til å bli et flott program dette også. Mesternes mester er en av de beste realityseriene vi har!

Skrevet
Moira26 skrev (17 timer siden):

En evighet? De så så vidt på noen bier, tok et bilde og smakte litt honning før det hele var over 

Var helt malplassert i programmet og varte for lenge er min mening, så kan du gjerne være uenig 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...