AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Hei, Jeg mener at vi alle burde bli mer bevist på hva radon er i hjemmet. Jeg viste ikke at dette var farlig for mine barn. Jeg gjorde en måling igjennom radon sør-vest as, de sendte meg det jeg trengte. Måleperioden er fra midten av oktober til midten av april og jeg ville anbefalt alle som ikke er sikre på om det er målt radon i hjemmet til å gjøre dette. Anonymkode: f4468...a61 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Det er farlig for alle, ikke bare barn. Det er radonkart på nettet. https://www.dsa.no/radon/nasjonalt-aktsomhetskart-for-radon Anonymkode: 19f80...c80
A-hunter Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er radonkart på nettet. Dette er et aktsomhetskart på radon. Kartet sier ingen verdens ting om radon inne i boliger uansett hvor på kartet de ligger. Det kan bare målinger i den enkelte bolig fortelle. Alle bør selvsagt må hjemmene sin for eventuell radon med jevne mellomrom om man bor under tre etasjer over bakkenivå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå