AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg er sammen med en ny kjæreste og vi har snakket om tidligere seksuelle erfaringer. Har sagt ifra om at jeg har hatt en del analsex tidligere, men det er noe jeg ikke har fått så mye ut av. Han mener at det er rart at jeg ikke vil gjøre det med han og at de tidligere erfaringene mine ikke skal gå utover vårt forhold og sexliv. Syns dette er litt vanskelig Anonymkode: bf603...28e 4
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Skulle stå analsex i tittelen. Men regner med folk skjønner hva jeg mener. Hva er andres tanker om dette? Han mener at det blir rart å ha gjort det med andre, men ikke med han Anonymkode: bf603...28e 1
X10an Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august (endret) Det som er rart er at du har fortalt om dine tidligere opplevelser til din nye kjæreste. Hva for noe godt tenkte du skulle komme ut av det? At han skal føle seg ekstra spesiell siden absolutt alle andre har fått lov til å prøve, bare ikke han som tross alt er kjæresten din og som skal tilbringe resten av sitt liv i lag med deg? Endret 31. august av X10an 17 7
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Jeg tenker at det er din kropp og du bestemmer over den. Har du ikke lyst på analsex så har du ikke analsex. Jeg hadde analsex med en kjæreste jeg hadde for teste det ut. Fant fort ut at det var ikke noe for meg, å det var helt greit. Fikke meg en ny kjæreste etterhvert og fortalte han om erfaringen min. Han ville ha analsex med meg men jeg hadde ikke lyst fordi jeg ikke likte det. Han presset meg og sa at om jeg ikke hadde det med han så elsket jeg ikke han like mye som jeg elsket eksen siden jeg hadde det med han. Jeg ble manipulert og sa ja til det. Angret sinnsykt i ettertid... å han bare maste mer og mer om analsex. Det ble etterhvert slutt.... Så mitt råd til deg er at om du ikke har lyst, så har du ikke analsex. Det spiller INGEN rolle om du har hatt det før. D Anonymkode: a88ef...e60 9 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august X10an skrev (1 minutt siden): Det som er rart er at du har fortalt om dine tidligere opplevelser til din nye kjæreste. Hva for noe godt tenkte du skulle komme ut av det? At han skal føle seg ekstra spesiell siden absolutt alle andre har fått lov til å prøve, bare ikke han som tross alt er kjæresten din? Trodde vi snakket åpent om vår seksuelle erfaringer sammen? Hva eller skulle jeg tro? Morsomt at du legger det frem som om at «absolutt alle» har fått prøve, som om du var tilstede. Regner med du fikk med deg at jeg ikke var så glad i analsex, men å gjøre det med alle før kjæresten min, det har jeg selvfølgelig gjort Anonymkode: bf603...28e 9
X10an Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august (endret) Når jeg sier "absolutt alle", så forsøker jeg bare å forklare deg hvordan det kan føles og oppfattes fra hans side... Mitt tips er å forsøke å legge inn noen komplimenter i forbindelse med denne saken. Fortelle han at alle de andre som har fått lov å prøve har bitte små og tynne snabler i forhold til ham. Endret 31. august av X10an 6
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at det er din kropp og du bestemmer over den. Har du ikke lyst på analsex så har du ikke analsex. Jeg hadde analsex med en kjæreste jeg hadde for teste det ut. Fant fort ut at det var ikke noe for meg, å det var helt greit. Fikke meg en ny kjæreste etterhvert og fortalte han om erfaringen min. Han ville ha analsex med meg men jeg hadde ikke lyst fordi jeg ikke likte det. Han presset meg og sa at om jeg ikke hadde det med han så elsket jeg ikke han like mye som jeg elsket eksen siden jeg hadde det med han. Jeg ble manipulert og sa ja til det. Angret sinnsykt i ettertid... å han bare maste mer og mer om analsex. Det ble etterhvert slutt.... Så mitt råd til deg er at om du ikke har lyst, så har du ikke analsex. Det spiller INGEN rolle om du har hatt det før. D Anonymkode: a88ef...e60 Fy f… at det er mulig.. Tenk å bruke det argumentet om å faktisk elske noen. Det er faktisk pill råttent. Kjenner jeg blir forbanna. Takk for din historie! Anonymkode: bf603...28e 2 6
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Dette burde ikke være vanskelig i det hele tatt. Du har formidlet at dette ikke var for deg, da skal ikke han mase om det. Så enkelt er det. Anonymkode: cac9b...137 15
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august X10an skrev (1 minutt siden): Mitt tips er å forsøke å legge inn noen komplimenter i forbindelse med denne saken. Fortelle han at alle de andre som har fått lov å prøve har bitte små og tynne snabler i forhold til ham. Da er vel argumentet hans at hans er så deilig og stor, så jeg vil få mange deilige orgasmer? Kvinner kan aldri vinne. Anonymkode: bf603...28e 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er sammen med en ny kjæreste og vi har snakket om tidligere seksuelle erfaringer. Har sagt ifra om at jeg har hatt en del analsex tidligere, men det er noe jeg ikke har fått så mye ut av. Han mener at det er rart at jeg ikke vil gjøre det med han og at de tidligere erfaringene mine ikke skal gå utover vårt forhold og sexliv. Syns dette er litt vanskelig Anonymkode: bf603...28e Hva ? ikke la deg presse av han, du bestemmer det helt selv, og gjør det veldig tydelig for han også !😶 Anonymkode: 6fe94...92f 10
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august X10an skrev (2 minutter siden): Når jeg sier "absolutt alle", så forsøker jeg bare å forklare deg hvordan det kan føles og oppfattes fra hans side... Mitt tips er å forsøke å legge inn noen komplimenter i forbindelse med denne saken. Fortelle han at alle de andre som har fått lov å prøve har bitte små og tynne snabler i forhold til ham. Hvordan det føles for han? Tenker han hvordan det føles for meg å bli penetrert i ræva? Hvis jeg skal ta hans følelser med i betraktning, burde ikke han også bry seg om mine følelser? Eller er det bare enveis her? Anonymkode: bf603...28e 10 6
X10an Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller er det bare enveis her? Det er jo det jeg tenker det skal være da. Men nå er jo jeg kanskje litt gammeldags og konservativ... Endret 31. august av X10an 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august X10an skrev (Akkurat nå): Det er jo det jeg tenker det skal være da. Men nå er jo jeg kanskje litt gammeldags og konservativ... LITT gammeldags og konservativ? Hvor er du fra attenpilogbue? Hvis du mener at man skal bli penetrert i ræva for at mannen skal være fornøyd, så er det noe riv ruskende galt med hode ditt. RIV RUSKENDE GALT Anonymkode: bf603...28e 12 5
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Men det var kanskje det som skulle til, se flere gammeldagse og konservative menn med samme mening i ulik form. For at jeg skulle være litt nærmere et singelliv uten dem Anonymkode: bf603...28e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette burde ikke være vanskelig i det hele tatt. Du har formidlet at dette ikke var for deg, da skal ikke han mase om det. Så enkelt er det. Anonymkode: cac9b...137 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva ? ikke la deg presse av han, du bestemmer det helt selv, og gjør det veldig tydelig for han også !😶 Anonymkode: 6fe94...92f Takk! Anonymkode: bf603...28e 1
X10an Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du mener at man skal bli penetrert i ræva for at mannen skal være fornøyd, så er det noe riv ruskende galt med hode ditt. Jeg tror du misforstår en aldri så liten smule. Min mening er at analen skal være enveiskjørt, og det kan muligens henge sammen med at jeg er fra attenpilogbue... Endret 31. august av X10an 2
tjuva Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Skryt av at han sin er så stor og tjukk og at det er grunnen til at du ikke har lyst til å ha analsex med han. At det rett og slett kommer til å gjøre vondt. Og at det ikke er din feil at pikken til dine x'er er betydelig mindre begavet på størrelse enn det han er ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Dette er jo en klassiker. One night stands og fremmede skal få den ville og seksuelle frigjorte versjonen av en jente/kvinne på soverommet, mens kjæresten skal få kjedelig vaniljesex. Anonymkode: 4b602...25c 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo en klassiker. One night stands og fremmede skal få den ville og seksuelle frigjorte versjonen av en jente/kvinne på soverommet, mens kjæresten skal få kjedelig vaniljesex. Anonymkode: 4b602...25c I FUCKED him, but I make LOVE to you. Lett omskrevet fra Eddie Murphy Raw. Det fungerer kanskje på kivnner, men for menn hører han. Eksen fikk fram dyret i meg, du en den stabile romantiske gogutten jeg slo meg til ro med etter å ha rast fra meg. Er sikker på at kvinner mange føler at de gir et kompliment? Ingen menn vil høre dette, ingen... Anonymkode: 7f041...0fd 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Et nei er et nei og det skal respekteres uten å mukke! Anonymkode: 3ab7f...a1c 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå