AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Jeg er 50 år og sliter med å få i meg nok proteiner. Tenkte å prøve protein pulver. Men hvordan velge? Er jo så mye forskjellig å velge i. Anonymkode: fa71d...eec
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Prior matprotein, de har det eneste som ikke er ultraprossesert. Anonymkode: e8405...b89 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Kok deg noen egg til frokost, ha egg i havregrøt evt. man må ikke ha proteinpulver for å få i seg nok proteiner akkurat Anonymkode: a2b2f...5d8 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Ta deg en åorsjon skyr naturell med litt bær til frokost eller dessert Anonymkode: df02f...bb9
Plexi Skrevet 30. august #5 Skrevet 30. august (endret) En av mine favorittfrokoster er et par spiseskjeer Chiafrø , melk eller vann og en scoop med dette proteinet . Lages gjerne kvelden før og får en natt i kjøleskapet. Smaker himmelsk. Veldig velsmakende som shake også. Smaker som vaniljemilkshake! Endret 30. august av Plexi
AnonymBruker Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kok deg noen egg til frokost, ha egg i havregrøt evt. man må ikke ha proteinpulver for å få i seg nok proteiner akkurat Anonymkode: a2b2f...5d8 Det er ganske vanskelig å få i seg nok om man spiser lavkalori. Jeg vil helst ha 150 gram protein på 1000-1200 kcal. Og helst spise LITT annet enn egg og kjøtt og edamame bønner.... Anonymkode: 5c308...d41 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Bruker wheyprotein. Protein.no har lavkalori også. Anonymkode: 48877...843
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Prior matprotein, de har det eneste som ikke er ultraprossesert. Anonymkode: e8405...b89 Ja den synes jeg er super! Er også den eneste jeg kan kjøpe på salg ganske ofte fordi de selger den på apoteket. Kjøp to få 40%. Sjelden jeg finner slike tilbud på andre proteinpulver synes jeg, fordi det er så trendy. Men ellers synes jeg whey protein fungerer greit, men de aller aller fleste er fulle av rar smak og kunstige søtstoffer. Det vil ikke jeg ha. Krever endel lesing på ingredienser for å finne de rette uten alt sånt. Jeg er 44 og har samme problem. Er liten og nett også, så orker ikke "koke meg en 3-4 egg til frokost". Spiser normalt ikke frokost i det hele tatt. Er vel litt småspist, og da er det ikke bare å spise masse kjøtt eller egg. Når man ikke orker det. Så for meg er proteinpulvetr et fint tilskudd fordi det er så tettpakket protein jeg får, så jeg få i meg mest mulig på det jeg orker. Jeg trener mye styrke og må ha proteiner, mer enn hva jeg orker å spise ila en dag. Anonymkode: 526d6...745 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Da spiser du for lite animalsk. Kutt ut de næringsfattige plantene og erstatt med animalsk. Anonymkode: 7ad3e...cd1 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da spiser du for lite animalsk. Kutt ut de næringsfattige plantene og erstatt med animalsk. Anonymkode: 7ad3e...cd1 Nå er kjøtt mindre godt. Man sitter da ikke å dytter i seg ting man ikke liker. Anonymkode: 48877...843
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nå er kjøtt mindre godt. Man sitter da ikke å dytter i seg ting man ikke liker. Anonymkode: 48877...843 Hvis man har så ødelagt smaksløker at man ikke liker kjøtt, så kan man spise andre animalske matvarer for å få i seg nok protein. Anonymkode: 7ad3e...cd1 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man har så ødelagt smaksløker at man ikke liker kjøtt, så kan man spise andre animalske matvarer for å få i seg nok protein. Anonymkode: 7ad3e...cd1 Har ikke ødelagte smaksløker. Vi har forskjellig smak. Er lett å få i seg protein fra en shake, da gjør jeg det. Gidder ikke lage stort ut av det at kjøtt ikke er godt. Anonymkode: 48877...843 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Blandet med melk blir det som milkshake. Sjokoladesmak har ikke like mye klumper som f.eks jordbærsmak. Anonymkode: 7932d...7d9
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har ikke ødelagte smaksløker. Vi har forskjellig smak. Er lett å få i seg protein fra en shake, da gjør jeg det. Gidder ikke lage stort ut av det at kjøtt ikke er godt. Anonymkode: 48877...843 Kjøtt er naturlig for mennesket å like. Et menneske som ikke liker smaken av kjøtt blir som en katt som ikke liker smak av mus eller småfugl. Våre forfedre utviklet seg i ca. to millioner år på et kosthold som bestod hovedsakelig eller utelukkende av kjøtt. Så for kun noen tusen år siden begynte de å spise mer planter (jordbruksrevolusjonen) og ble sykere, kortere, feitere og fikk dårlige tenner og mindre hjerne. Anonymkode: 7ad3e...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøtt er naturlig for mennesket å like. Et menneske som ikke liker smaken av kjøtt blir som en katt som ikke liker smak av mus eller småfugl. Våre forfedre utviklet seg i ca. to millioner år på et kosthold som bestod hovedsakelig eller utelukkende av kjøtt. Så for kun noen tusen år siden begynte de å spise mer planter (jordbruksrevolusjonen) og ble sykere, kortere, feitere og fikk dårlige tenner og mindre hjerne. Anonymkode: 7ad3e...cd1 Må du gi deg. Anonymkode: 48877...843 5 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Hytteost,egg og whey er nok proteiner. Anonymkode: 83a91...301
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå