AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Hvordan er overgangen fra kveld og natt for deres barn? Tenker på dere som har barn 9, 10 år. Hvor oppfølging trenger de? Holder det å si at de skal gå og legge seg? Anonymkode: 089fc...2cb
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Hah, I wish. Min snart tolvåring må fortsatt gjetes i seng. Han er tidenes snegle og "skal bare". Samme gjelder lekser og dusjing. Men spesielt legging. Men når han først går og pusser tenner går resten greit. Anonymkode: 92d74...fae
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Vi følger selvsagt opp tannpuss, tar en prat på sengekanten og sier god natt Anonymkode: d400d...e08 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi følger selvsagt opp tannpuss, tar en prat på sengekanten og sier god natt Anonymkode: d400d...e08 Samme her. Nå har jeg ungdommer, og vi tar fortsatt en god prat på sengekanten på kvelden. Anonymkode: 7654f...40d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Når våres var i den alderen ba vi de gå på badet å ordne seg, så kom de it og vi satt oss i en krok vi hadde laget med tepper og puter som vi leste videre i bok som vi leste, oh pratet litt om dagen ,så ga vi klem og de gikk på rommet å la seg Anonymkode: fec07...ee6
kjærring Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan er overgangen fra kveld og natt for deres barn? Tenker på dere som har barn 9, 10 år. Hvor oppfølging trenger de? Holder det å si at de skal gå og legge seg? Anonymkode: 089fc...2cb Min 6 åring gjør det.
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Niåringer skal jo ha tannpuss utført av mor/far, utover det bør de klare seg, om ikke helt, så ganske bra selv på badet. Anonymkode: f73cc...104
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Vi roer ned med lesing eller prating i sofakroken. Så går de på badet, vi hjeloer til med tannpuss, og de går og legger seg. De ligger gjerne og leser før de slukker lyset. Anonymkode: 1a4d3...ef5
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august kjærring skrev (39 minutter siden): Min 6 åring gjør det. Du pusser ikke tennene på 6-årinhen? Anonymkode: d400d...e08
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hah, I wish. Min snart tolvåring må fortsatt gjetes i seng. Han er tidenes snegle og "skal bare". Samme gjelder lekser og dusjing. Men spesielt legging. Men når han først går og pusser tenner går resten greit. Anonymkode: 92d74...fae Ts Sånn her holder vi alt for også på også og har tenkt det er veldig unormalt i den alderen så det var godt å lese at det er innafor. Selv om det er dørgende kjedelig.. Anonymkode: 089fc...2cb
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her. Nå har jeg ungdommer, og vi tar fortsatt en god prat på sengekanten på kvelden. Anonymkode: 7654f...40d Tid på sengekanten til samtale er viktig 🫶 Anonymkode: d400d...e08
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tid på sengekanten til samtale er viktig 🫶 Anonymkode: d400d...e08 Men den pratet kan en jo ha andre steder og. Det har i hvertfall vi hatt. Vi hadde en krokk vi pleide å sitte å lese synge og prate. Og vi var og hver dag samlet ved middagsbordet hvor vi pratet om ting. Så alt må ikke altid skje ved sengekanten. En kan og ha de finne samtalene ellers Anonymkode: fec07...ee6
Arkana Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Vi pusset tennene deres til de var 10 (slik det er anbefalt) og pleide å lese og prate litt på sengekanten i den alderen. Jeg husker ikke helt når de gikk over til å ta kveldsstell selv og bare si god natt og legge seg, et av de siste årene på barneskolen tenker jeg. Vi prater så mye sammen ellers i løpet av dagen at ingen av dem har spesielt behov for å snakke akkurat ved leggetid.
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men den pratet kan en jo ha andre steder og. Det har i hvertfall vi hatt. Vi hadde en krokk vi pleide å sitte å lese synge og prate. Og vi var og hver dag samlet ved middagsbordet hvor vi pratet om ting. Så alt må ikke altid skje ved sengekanten. En kan og ha de finne samtalene ellers Anonymkode: fec07...ee6 Rundt middagsbordet blir ikke det samme og ofte kommer tankene på kvelden , derfor er det for meg viktig Anonymkode: d400d...e08 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #15 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rundt middagsbordet blir ikke det samme og ofte kommer tankene på kvelden , derfor er det for meg viktig Anonymkode: d400d...e08 Samme her. Vi har mange gode samtaler hele dagen vi, men den praten på sengekanten er spesiell. Anonymkode: 7654f...40d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå