AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Dere som selger klær på Finn/Tise, vasker dere alltid klærne før dere sender dem til kjøper? Jeg spør fordi jeg nylig kjøpte en bukse på Tise som hadde en flekk på seg. Da jeg tok kontakt med selgeren, svarte hun at hun så på det som en selvfølge at man vasker klærne før bruk, og derfor mente hun ikke at det var noe problem. Jeg synes egentlig det er litt rart. Selvfølgelig vasker jeg brukte klær før jeg tar dem i bruk, men jeg forventer samtidig at klærne jeg kjøper er rene og uten flekker når de blir sendt. Hvis plagget har en flekk, synes jeg selger bør opplyse om det i annonsen, uavhengig av om kjøper uansett kommer til å vaske plagget. Hva tenker dere? Vasker dere alltid klærne på nytt før dere selger/sender dem, eller mener dere det er helt greit å sende dem slik de er så lenge de har vært rene fra før? Anonymkode: b68fa...322
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Jeg vasker ikke før jeg sender, men hvis jeg oppdager en flekk eller noe på et plagg når jeg skal ta bilde av det for å legge ut vasker jeg det FØR jeg tar bilde. Anonymkode: ae8ff...27f 1
Sofiei Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Selvfølgelig vasker jeg klær før salg. Skulle det være en flekk som ikke går bort opplyser jeg om det i annonsen og legger ut bilde. Da gjenspeiles det også i prisen. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Legger bare ut klær som jeg ikke har brukt på lenge. Disse er selvfølgelig rene, siden jeg aldri legger skitne klær tilbake i skapet. Hadde det vært en flekk, hadde jeg vasket før bilder. Vil si at minst 95% av klærne jeg har kjøpt har vært rene og pene. Ekkelt med de som ikke vasker (forstår det kanskje hvis det er vinterkåpee som må renses da, men da bør det stå i annonsen). Anonymkode: 76d51...d62
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Ja, jeg vasker selvsagt klærne jeg legger ut, jeg har ingen interesse av å dytte mine urene klær på andre. Hvor lat kan man være?! Unntaket er ullkåper o.l. Hvis jeg mener de behøver en rens, skriver jeg det og setter prisen deretter. Anonymkode: aab63...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Æsj, selvfølgelig vasker man klærne før man selger dem, så lenge de tåler vask. Anonymkode: 0a2f1...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Ikke sant, det var det jeg også tenkte. Jeg trodde det var ganske vanlig å vaske klærne før man selger dem, og derfor reagerte jeg litt på svaret hennes. Flekken var ikke så veldig stor, så det er godt mulig at hun ikke la merke til den, men likevel synes jeg man bør vaske klærne før man sender dem til en kjøper. Anonymkode: b68fa...322 1
Vaermina Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Vaskes før de pakkes ned, og vasker før jeg pakker ut det jeg selv har kjøpt Sånn må det bare være. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Vasker selvfølgelig før jeg selger noe, med mindre det er ting som må renses.det som selges legges jo bort for en stund, og bakterier og lignende vil jeg ikke skal ligge å kose seg i en gammel flekk. Svettelukt kan jo også utvikle seg mer. Legger jo heller ikke klær jeg ikke skal selge skitne tilbake i skapet. Er noe skittent, så vaskes det. Eneste unntak er om det skla kastes, da trenger det jo ikke en vask. Skjønner heller ikke de som skriver "har en flekk, går sikkert bort i vask". Det må da være bedre å vaske selv, for å se om det går bort? Går alltid ut fra at de har prøvd, og at det er et forsøk på en unnskyldning for en umulig flekk. Anonymkode: b7df5...c2b 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå