Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Tråden om kongehuset er stengt, men samme spekulerende og ryktespredende innhold skrives i andre tråder. Hvorfor tillater KG dette, spesielt disse dagene? Da kunne vel kongehustråden bare vært åpen? 🧐

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei @Keaton.

Vedrørende tråden om Kongehuset i underforumet Rampelyset, er det Ris, ros og tilbakemeldinger til Rampelyset den henvendelsen hører til. Stengning og gjenåpning av den tråden er det Rampelysteamet som har kontroll på, så du blir nødt til å høre med dem.

Grunnen til at vi ikke slår ned på tråder som omhandler Kongehuset i andre underforum, som for eksempel Aktuelle saker og politikk, er at HM Kong Haralds bortgang er noe som er sentralt for hele landet akkurat nå. Det skal godt gjøres å få alt som handler om det til å foregå i samme underforum, eller en eneste tråd, og vi forholder oss derfor til at dette er noe som berører mange - uavhengig av hvilket underforum de frekventerer.

Dette betyr ikke at vi legger til rette for at diskusjonen flyter over i alle rommene i forumet, men så lenge tråden treffer de gjeldende underforumenes beskrivelser, er det noe vi har besluttet å la stå så lenge dialogene går greit for seg. Kommer du over regelbrudd kan disse rapporteres, og de vil da vurderes løpende.

Rhodiola, admin.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er klart det er rapportert, de trådene ble kjapt avsporing med spekulasjoner og hets, spesielt om Dronningen. 

Endret av Keaton
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Keaton skrev (4 minutter siden):

Det er klart det er rapportert, de trådene ble kjapt avsporing med spekulasjoner og hets, spesielt om Dronningen. 

Bra! Både tråden om kongens raushet i venneforumet, «råd» man ønsker å gi kong Haakon» i aktuelt-forumet går snart kongehustråden en høy gang… 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er tråden " monarki eller republikk?" som lå på aktuelt-forumet skjult fortsatt skjult for moderering @Rhodiola ? Det står at den har vært skult for moderering siden lørdag. 

Skrevet
blvck skrev (10 timer siden):

Hvorfor er tråden " monarki eller republikk?" som lå på aktuelt-forumet skjult fortsatt skjult for moderering @Rhodiola ? Det står at den har vært skult for moderering siden lørdag. 

Det er ikke jeg som har skjult eller ført opp den tråden, så det kan jeg dessverre ikke svare på. Du vil forhåpentligvis få et svar om du henvender deg til medarbeideren som har skjult tråden. Disse vurderingene kan av og til ta tid, og vi gjør så godt vi kan for å få ut trådene så fort som mulig.

Rhodiola, admin.

• Liker 1
Skrevet
Rhodiola skrev (9 minutter siden):

Det er ikke jeg som har skjult eller ført opp den tråden, så det kan jeg dessverre ikke svare på. Du vil forhåpentligvis få et svar om du henvender deg til medarbeideren som har skjult tråden. Disse vurderingene kan av og til ta tid, og vi gjør så godt vi kan for å få ut trådene så fort som mulig.

Rhodiola, admin.

Tusen takk! Da gjør jeg det ☺️

Skrevet
Rhodiola skrev (På 3.9.2026 den 8.43):

Rhodiola, admin.

Kommer tråden om monarki eller republikk tilbake etter begravelsen på onsdag? Jeg spør her fordi jeg vet ikke hvem som fjernet den. 

Skrevet

Den er tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...