Strigiformes Skrevet 31. august #41 Skrevet 31. august Hxndyman skrev (1 minutt siden): Nei ikke meg bekjent..men flokkmentaliteten ligger latent fra huleboertiden iflg mange forskere. Er en grunn til at kvinner blir mye mer hektet på some enn menn.. Kjenner jeg ikke til...
Snok1 Skrevet 31. august #42 Skrevet 31. august Hxndyman skrev (8 minutter siden): men flokkmentaliteten ligger latent fra huleboertiden iflg mange forskere. Svært sveipende og upresis formulering til å komme fra forskerhold. Skeptisk.
Katten.2.0 Skrevet 31. august #43 Skrevet 31. august Hxndyman skrev (13 minutter siden): Nei ikke meg bekjent..men flokkmentaliteten ligger latent fra huleboertiden iflg mange forskere. Er en grunn til at kvinner blir mye mer hektet på some enn menn.. Kilde? 1
Hxndyman Skrevet 31. august #44 Skrevet 31. august Snok1 skrev (1 minutt siden): Svært sveipende og upresis formulering til å komme fra forskerhold. Skeptisk. Hæææ? Det var en rar setning med masse intetsigende ord..du liker ordsalat?
AnonymBruker Skrevet 31. august #45 Skrevet 31. august Hxndyman skrev (15 minutter siden): Nei ikke meg bekjent..men flokkmentaliteten ligger latent fra huleboertiden iflg mange forskere. Er en grunn til at kvinner blir mye mer hektet på some enn menn.. Eller at de blir hekta på sekter, guruer og menn med makt. Anonymkode: fbb6d...b5b 1
Hxndyman Skrevet 31. august #46 Skrevet 31. august Katten.2.0 skrev (16 minutter siden): Kilde? Hørt om google?
Katten.2.0 Skrevet 31. august #47 Skrevet 31. august Hxndyman skrev (53 minutter siden): Hørt om google? Ikke min jobb å underbygge dine påstander. Du sier at flere forskere underbygger din påstand, så da burde det være enkelt for deg å linke til dem. 1 1
Hxndyman Skrevet 31. august #48 Skrevet 31. august Katten.2.0 skrev (12 minutter siden): Ikke min jobb å underbygge dine påstander. Du sier at flere forskere underbygger din påstand, så da burde det være enkelt for deg å linke til dem. Du føler det er min jobb å opplyse deg? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt du tror på det jeg skriver. 1
Katten.2.0 Skrevet 31. august #49 Skrevet 31. august Hxndyman skrev (7 minutter siden): Du føler det er min jobb å opplyse deg? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt du tror på det jeg skriver. Nei. Det er din jobb å underbygge dine egne påstander når du refererer til at flere forskere hevder det samme. Det er helt normal kutyme når man slenger ut at forskere mener det samme for å gi tilsynelatende vekt til påstanden. Alternativet er at man framstår som fullstendig useriøs. 1 2
Druid Skrevet 31. august #50 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 30.8.2026 den 15.56): Du kan ikke bare knippse med fingrene og få disse "naturlige behovene" dekket. Anonymkode: 5aab0...678 Jeg utfordrer at vi har stadig mindre sex og blir mer og mer misfornøyd med en sexen vi har. Og at vi som samfunn prøver gjøre dette "normalt". Dette har med at de normative strømningene i samfunnet, altså det vi intelektuelt anser som "ønskelig " og "rett" blir mer og mer avgrensende for hva vi faktisk gjør, og hemmer vår naturlige seksualitet. Statistisk hadde dine besteforeldre antagelig ett bedre og oftere sexliv enn du har. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #51 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ingen av oss hadde vært her den dag i dag hvis det ikke var slik. Hvis menns interesse for sex hadde vært som kvinners ville vår art vært utryddet for lenge siden. Så ja, og det bør du bare sette pris på. Anonymkode: 6eab0...4b6 For noe tull! Jeg har tre barn, bme sterilisert ved siste, og interessen for sex er da vedvarende. De fleste kvinner liker sex, om vi så enn er mer kritisk til hvem vi har sex med enn menn. Hvilket ikke er feil noe av delene, vi er bare skapt ulike. Og begge kjønn har uansett mer enn nok sex til at det blir barn. Jeg er den som har hatt størst behov i mine forhold, utover ett. Anonymkode: 1b364...858
AnonymBruker Skrevet 31. august #52 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Og begge kjønn har uansett mer enn nok sex til at det blir barn Fødselstallene stuper i hele den vestlige verden, vi forsvinner om noen genersjoner. Så nei, vi har ikke nok av sex og barn Anonymkode: 9c13c...722 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #53 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Fødselstallene stuper i hele den vestlige verden, vi forsvinner om noen genersjoner. Så nei, vi har ikke nok av sex og barn Anonymkode: 9c13c...722 Det er på grunn av at vi venter lengre med barn, og på grunn av prevensjon. Sex har vi. Nok til å kunne lager mange flere barn, men vi unngår DET bevisst. Ikke å ha sex. Det har vi. Anonymkode: 1b364...858 2
Flintis Skrevet 31. august #54 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 30.8.2026 den 14.14): Er virkelig sex så viktig for menn at de er villig til å jobbe seg halvt ihjel, og nesten ofre helsen sin? Anonymkode: 50d6c...f15 Sex er nok viktig og en kan ofre mye for å oppnå dette. I sær om en ikke har hatt det. Kanskje gir en opp og blir mindreverdig også.
AnonymBruker Skrevet 31. august #55 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er på grunn av at vi venter lengre med barn, og på grunn av prevensjon. Sex har vi. Nok til å kunne lager mange flere barn, men vi unngår DET bevisst. Ikke å ha sex. Det har vi. Anonymkode: 1b364...858 Ikke si vi er du snill. Anonymkode: 5aab0...678 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #56 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke si vi er du snill. Anonymkode: 5aab0...678 Jo det kan jeg, når dette er i stor overvekt, og det er unntakene dette ikke gjelder. Anonymkode: 1b364...858 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #57 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo det kan jeg, når dette er i stor overvekt, og det er unntakene dette ikke gjelder. Anonymkode: 1b364...858 Det er mange som ikke har sex, men du har rett. Mange nok har det til at det i teorien har vært nok barn, har ikke prevensjon blitt brukt ja. Tror begge deler er vanlig. Anonymkode: 3a1c7...5f3
AnonymBruker Skrevet 31. august #58 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo det kan jeg, når dette er i stor overvekt, og det er unntakene dette ikke gjelder. Anonymkode: 1b364...858 De 25 prosentene fortjener å bli vist mer hensyn til. Anonymkode: 5aab0...678 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #59 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De 25 prosentene fortjener å bli vist mer hensyn til. Anonymkode: 5aab0...678 25% som aldri har hatt sex? Tror jeg ikke. Det er 1 av 4. Det må du vise kilde til. Selv har jeg tre barn, men sex har jeg hatt trolig et sted mellom 3000- 5000 ganger. Det er ikke mengde sex som nå avgjør om det blir barn eller ikke, og hvor mange. Ikke har vi et problem med for få mennesker i verden heller. Anonymkode: 1b364...858
AnonymBruker Skrevet 31. august #60 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): sex har jeg hatt trolig et sted mellom 3000- 5000 ganger. Anonymkode: 1b364...858 Så bra for deg. Anonymkode: 5aab0...678 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå