Langline Skrevet 30. august #21 Skrevet 30. august Lystclub; appen er ufattelig amatørmessig satt opp. Spicymatch er bedre satt opp, og har en funksjonalitet som gjør at du kan finne sexpartnere i andre land, avtale speed-dates mm. Mange er på begge plattformer, med samme nickname
AnonymBruker Skrevet 30. august #22 Skrevet 30. august Fighter83 skrev (13 timer siden): Har prøvd Spicymatch også en lang periode men der fikk jeg totalt avsmak på de som promoterer/verver medlemmer LAAANGT oppi halsen, mangel på EQ der også vil jeg si! Vil du utdype litt hva du mener med promotere/verve? Jeg liker spicy, så godt det lar seg gjøre da all den tid det ikke er noen krav eller begrensninger for single menn der 😅 Men har altså ikke vært borti noen promotering. Hatt aktiv bruker i noen år nå Anonymkode: f2893...45d
AnonymBruker Skrevet 31. august #23 Skrevet 31. august Hvor lett er det å finne noen seriøse om man er par som søker en ekstra? Vi ser for oss litt chat først, så tlf...og litt spontant treff. Søker ikke vennskap, men sextreff. Anonymkode: de5aa...085
AnonymBruker Skrevet 31. august #24 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor lett er det å finne noen seriøse om man er par som søker en ekstra? Vi ser for oss litt chat først, så tlf...og litt spontant treff. Søker ikke vennskap, men sextreff. Anonymkode: de5aa...085 Ønsker dere ekstra dame, er det vanskelig! Ønsker dere ekstra mann er det lett å finne kandidater, men vanskelig å sortere og sile ut de som faktisk er seriøse og interessante 😅 Anonymkode: f2893...45d 1
SlemUlv Skrevet 31. august #25 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor lett er det å finne noen seriøse om man er par som søker en ekstra? Vi ser for oss litt chat først, så tlf...og litt spontant treff. Søker ikke vennskap, men sextreff. Anonymkode: de5aa...085 Er en grunn til at det heter "Unicorn hunters" om par søker etter kvinne å ha sex med. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #26 Skrevet 31. august SlemUlv skrev (2 timer siden): Er en grunn til at det heter "Unicorn hunters" om par søker etter kvinne å ha sex med. Skjønner, er ny i gamet. Vi har tenkt på dette lenge Anonymkode: de5aa...085 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #27 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ønsker dere ekstra dame, er det vanskelig! Ønsker dere ekstra mann er det lett å finne kandidater, men vanskelig å sortere og sile ut de som faktisk er seriøse og interessante 😅 Anonymkode: f2893...45d På spicymatch har en mulighet til å validere så jeg møter sjeldent noen uten valideringer😅 Tar d et tegn på seriøsitet Anonymkode: bb8bc...03e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #28 Skrevet 31. august SlemUlv skrev (2 timer siden): Er en grunn til at det heter "Unicorn hunters" om par søker etter kvinne å ha sex med. Jeg er🦄🦄🦄🤭 og har bruker på spicymatch Anonymkode: bb8bc...03e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #29 Skrevet 31. august Single menn er lett. Vi ser på valideringer, om de har tatt seg bryet med å lage en skikkelig og utfyllende profil, har bilder og at de svarer seriøst over litt tid. Anonymkode: 64571...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #30 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er🦄🦄🦄🤭 og har bruker på spicymatch Anonymkode: bb8bc...03e Hvor gammel er du da? Anonymkode: 028a6...b8f
AnonymBruker Skrevet 31. august #31 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvor gammel er du da? Anonymkode: 028a6...b8f 38😇 Anonymkode: bb8bc...03e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #32 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): 38😇 Anonymkode: bb8bc...03e Hva er det som gjør at du ønsker å være en unicorn da? Vil du si det er enkelt for deg å finne interessante par? Anonymkode: 028a6...b8f
AnonymBruker Skrevet 31. august #33 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva er det som gjør at du ønsker å være en unicorn da? Vil du si det er enkelt for deg å finne interessante par? Anonymkode: 028a6...b8f Har vært i mange ulike konstellasjoner i swingers sammenheng. Stort sett er det flere enn bare et par for å si det slik. Jeg elsker sex og dele/nyte flere på en gang er veldig hot🔥 Er hetro men ei dame kan ting som ikke ein mann kan. Tja, ikke veldig enkelt vil eg si. Jeg må ha kjemi med både mannen og dama i paret. Helst best kjemi med dama for jeg er mer kresen på dem enn menn😅 Og jeg må føle meg trygg på at begge vil det og at de klarer å være tydelige. Hører med til saken at jeg bur utenfor en mindre by og i min alder og aldersgruppen jeg søker så er det mye som skal klaffe mtp logistikk. Ein har mye forpliktelser sent i 30 årene🙈 Så til dags dato har jeg enda ikke vært «alene» med kun et par, men det står på ønskelisten. Får bare håpe nissen syns jeg har vært snill🤣🤣 Anonymkode: bb8bc...03e 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #34 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vært i mange ulike konstellasjoner i swingers sammenheng. Stort sett er det flere enn bare et par for å si det slik. Jeg elsker sex og dele/nyte flere på en gang er veldig hot🔥 Er hetro men ei dame kan ting som ikke ein mann kan. Tja, ikke veldig enkelt vil eg si. Jeg må ha kjemi med både mannen og dama i paret. Helst best kjemi med dama for jeg er mer kresen på dem enn menn😅 Og jeg må føle meg trygg på at begge vil det og at de klarer å være tydelige. Hører med til saken at jeg bur utenfor en mindre by og i min alder og aldersgruppen jeg søker så er det mye som skal klaffe mtp logistikk. Ein har mye forpliktelser sent i 30 årene🙈 Så til dags dato har jeg enda ikke vært «alene» med kun et par, men det står på ønskelisten. Får bare håpe nissen syns jeg har vært snill🤣🤣 Anonymkode: bb8bc...03e Hehe, skjønner hva du mener med logistikken. Vi har lekt med tanken en stund, men det er jo så mye som skal klaffe, som du sier. Jeg er også hetero. I utgangspunktet. Og kanskje derfor det skal mer til å ha kjemi seksuelt med jente. Anonymkode: 028a6...b8f
AnonymBruker Skrevet 31. august #35 Skrevet 31. august Vi har en unicornvenninne til felles glede for oss begge. Utrolig fin konstellasjon.🥰 Anonymkode: 64571...0e5
AnonymBruker Skrevet 31. august #36 Skrevet 31. august Fighter83 skrev (På 30.8.2026 den 10.15): Ja, er også slike folk der👍 Mitt inntrykk er at stort sett alle som er på Fetlife er swingers eller lignende. For oss med kinks og fetisjer, men som ikke er interessert i sex med andre enn fast partner, var det heller lite å finne synes jeg. Anonymkode: 53fb7...b26
SlemUlv Skrevet 31. august #37 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Mitt inntrykk er at stort sett alle som er på Fetlife er swingers eller lignende. For oss med kinks og fetisjer, men som ikke er interessert i sex med andre enn fast partner, var det heller lite å finne synes jeg. Anonymkode: 53fb7...b26 Fetlife var laget for å være en hjelp til RL miljøet. Ett sted hvor man kunne holde kontakten med folk man møtte i RL, finne events osv. Ikke faktisk ett sted for å finne partnere. Og nei, ikke alle på fetlife, eller i BDSM miljøet, har sex med alle de ser eller møter. Swingers er en liten del av fetlife, de har egne sider.
Fighter83 Skrevet 31. august #38 Skrevet 31. august SlemUlv skrev (7 minutter siden): Fetlife var laget for å være en hjelp til RL miljøet. Ett sted hvor man kunne holde kontakten med folk man møtte i RL, finne events osv. Ikke faktisk ett sted for å finne partnere. Og nei, ikke alle på fetlife, eller i BDSM miljøet, har sex med alle de ser eller møter. Swingers er en liten del av fetlife, de har egne sider. Er nok mer enig i denne beskrivelsen ja. Er for å beholde irl nettverket de fleste er der ja👍 Veldig mange er monogam selv om de er veldig inn i BDSM verden på den ene eller andre måten.
AnonymBruker Skrevet 1. september #39 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har vært i mange ulike konstellasjoner i swingers sammenheng. Stort sett er det flere enn bare et par for å si det slik. Jeg elsker sex og dele/nyte flere på en gang er veldig hot🔥 Er hetro men ei dame kan ting som ikke ein mann kan. Anonymkode: bb8bc...03e Da er du jo ikke hetero. Dvs du er kanskje heterofil, men biseksuell. Anonymkode: c550b...ed9
AnonymBruker Skrevet 1. september #40 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da er du jo ikke hetero. Dvs du er kanskje heterofil, men biseksuell. Anonymkode: c550b...ed9 Hetro, men fleksibel kan eg verr tilbøyelig å si🤭 Anonymkode: bb8bc...03e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå