AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Jeg har lyst og få det til, hvordan? Anonymkode: 3c8b4...5a7
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Hehe, er det en mann som så gjerne skal få det til? Høres isåfall kjent ut… Anonymkode: e5c5f...22f
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, er det en mann som så gjerne skal få det til? Høres isåfall kjent ut… Anonymkode: e5c5f...22f Er dame🤣 vil klare det, men kanskje jeg ikke slapper av helt. Anonymkode: 3c8b4...5a7
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august HVORFOR? Blir jo bare masse søl?!? Anonymkode: 891df...caf 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har lyst og få det til, hvordan? Anonymkode: 3c8b4...5a7 Bruk Reddit for dette spørsmålet. Eller søk her inne. Er nye tråder annenhver uke. Anonymkode: 50805...db2 1
Doolittle Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Om du søker på nett får du flere ulike svar som bare fokuserer på teknikk, men det aller viktigste er at du må slappe helt av. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Jeg er mann og kan kunsten med å få damer til å squirte, utrolig deilig. Anonymkode: 6bf0c...bb5
AnonymBruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er dame🤣 vil klare det, men kanskje jeg ikke slapper av helt. Anonymkode: 3c8b4...5a7 Jeg tror deg. Eksen ble også nysgjerrig, etter at vi så en filmsnutt, for mange år siden. Det er laget tusenvis av tutorials, men jeg fant den igjen, etter litt søking. https://www.xvideos.com/video.kfoulacbd/how_to_make_her_squirt_every_time Vi fikk det faktisk til, men det ga henne ikke noe spesielt, og da ikke meg heller. Det var mye jobb, for å ende opp vått og grisete. Hvis hun hadde likt det, så hadde jeg nok stilt opp, og jeg tenner på partnerens nytelse. Nåværende kjæreste, har vært utsatt for menn som ville ha henne til å squirte, uten suksess, og det er ikke noe tema for noen av oss. Anonymkode: 42b89...85f
AnonymBruker Skrevet 30. august #10 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare å tisse. Anonymkode: 6ffcb...571 Du burde fått fratatt lisensen til å skrive på nettet. Anonymkode: 50805...db2 3
Nikoletta Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har lyst og få det til, hvordan? Anonymkode: 3c8b4...5a7 Jeg gjør ikke noe spesielt ( men partner vet jo hvor han skal stimulere naturligvis) annet enn å nyte og ikke holde igjen. Jeg må ikke ha denne type orgasme hver gang og den er også ulik, min blir sterkere med lett utvendig press også har jeg lagt merke til. Håper du får det til og at du vil nyte det 🫶🏻 1
Ragnar Danneskjöld Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august Jeg har fått flere av mine partnere til å sprute. Om jeg kan min kvinnelige anatomi riktig er det G-punktet som bør stimuleres for å oppnå dette - altså fremre vaginalvegg (mot magen). Etter litteraturen skal en 'kom hit' bevegelse med et par fingere fungere, men jeg har ikke oppnådd annet enn noen deilige stønn med dette. For å få kvinnen til å sprute har jeg typisk brukt et par fingre som jeg trykker ganske hardt opp og ned mot fremre vaginalvegg (som beskrevet over) i kanskje 15-30 sekunder. Første gang jeg fikk til dette var med en frekk og deilig kvinne fra Stavanger. Spruten stod og vi var begge overrasket siden det var første gang for begge. Vi var begge beruset og hadde lite hemninger igjen, så det kan ha vært en faktor. Har fått det til med andre også, mens noen kun sier det er deilig, men uten at noe skjer. Noen har også ikke likt denne stimulansen. Noen sier det oppleves som de holder på å tisse seg ut og de holder trolig derfor igjen. Har ikke fått det til med nåværende partner. Kanskje like greit siden det oppleves litt upraktisk om lakenet skal sprutes ned hver gang vi har sex. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Du må være kåt nok. Dersom du ikke har en partner som er seksuelt tiltrekkende nok er det vanskelig for kvinner å bli reelt sett kåt NOK til å kunne squirte selv om man blir vanlig kåt og sexen er helt ok. Anonymkode: 133dc...fe5
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Min erfaring er at det er veldig stor individuell variasjon på hvor disponert kvinner er for å squirte. Kjæresten min på VGS squirtet innimellom, men bare når hun var ekstra opphisset og trengte da ikke så veldig langvarig stimulering/press for å få det til. Når hun squirtet hadde hun også veldig kraftige orgasmer (men hun kom generelt ganske lett). En annen jeg hadde et forhold med senere squirtet et par ganger med meg, mye likt som med forrige, og også bare ved langvarig teasing og så mye stimulering. En annen derimot squirtet veldig lett og om vi hadde sex så ble det squirting, både ved oral pluss fingre og ved PIV (i flere ulike stillinger). Trengte ikke være superopphisset og det var ikke superorgasmer som måtte til heller. Nåværende kjæreste, som jeg nok har ligget med mer enn alle de over til sammen har aldri squirtet, og jeg vil tro det jeg kan «tilby» er ganske likt som med de andre. M39 Anonymkode: 279c4...083
Trøndermann Skrevet 1. september #15 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 29.8.2026 den 22.20): HVORFOR? Blir jo bare masse søl?!? Anonymkode: 891df...caf Noen kvinner nyter å squirte selv. Og å da få henne til å squirte er blant de beste og mest opphissende opplevelser jeg har hatt seksuelt. ( selv om det er lenge siden ) Elsker de kvinnelige saftene og sølet ! 😍
AnonymBruker Skrevet 1. september #16 Skrevet 1. september Du må bare lære deg å tisse mens du får orgasme. Anonymkode: 9bc7e...16a
AnonymBruker Skrevet 1. september #17 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 30.8.2026 den 10.57): Jeg er mann og kan kunsten med å få damer til å squirte, utrolig deilig. Anonymkode: 6bf0c...bb5 Å tisse på seg er vel ikke en kunst, akkurat. Anonymkode: 9bc7e...16a
AnonymBruker Skrevet 1. september #18 Skrevet 1. september Ragnar Danneskjöld skrev (På 31.8.2026 den 8.35): Jeg har fått flere av mine partnere til å sprute. Om jeg kan min kvinnelige anatomi riktig er det G-punktet som bør stimuleres for å oppnå dette - altså fremre vaginalvegg (mot magen). Etter litteraturen skal en 'kom hit' bevegelse med et par fingere fungere, men jeg har ikke oppnådd annet enn noen deilige stønn med dette. For å få kvinnen til å sprute har jeg typisk brukt et par fingre som jeg trykker ganske hardt opp og ned mot fremre vaginalvegg (som beskrevet over) i kanskje 15-30 sekunder. Første gang jeg fikk til dette var med en frekk og deilig kvinne fra Stavanger. Spruten stod og vi var begge overrasket siden det var første gang for begge. Vi var begge beruset og hadde lite hemninger igjen, så det kan ha vært en faktor. Har fått det til med andre også, mens noen kun sier det er deilig, men uten at noe skjer. Noen har også ikke likt denne stimulansen. Noen sier det oppleves som de holder på å tisse seg ut og de holder trolig derfor igjen. Har ikke fått det til med nåværende partner. Kanskje like greit siden det oppleves litt upraktisk om lakenet skal sprutes ned hver gang vi har sex. De tisser. Det er ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: 9bc7e...16a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå