AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Heisann. Jeg er 29 år og pleier å gå i sånne klassiske dongeri snekkerbukser regelmessig, men får ofte litt ekstra blikk fra kvinner. Hva er deres tanker rundt snekkerbukser på menn? Anonymkode: 81d45...a4b
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Jeg beklager å måtte si det, men det er tommel ned fra meg Anonymkode: 0e5d1...687 6
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august Veldig homsete, så hvis du er ute etter oppmerksomhet fra kvinner er det helt feil plagg. Anonymkode: 38fcb...7c9 7 1
FrkSolsikke Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Både menn og levninger brukte det plagget mye før, men det er ikke så mye bruk lenger nå. Ser kanskje litt bondeaktig ut med snekkerbukse, kanskje kvinner liker det, eller så synes de at du ser rar ut og ute av mote 😁😁 men liker du det, så bruk det. Du bestemmer selv hva du har på deg 👍🏻👍🏻 3
Jhags89 Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Haha, hva har det plagget med legning å gjøre egentlig? 3
CaptainClueless Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Alt ser bra ut på den som føler seg vel! 😃 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Her ser jeg flere har begynt å bruke denne typen av snekkerbukse både kvinner og menn. Selv kvinne bruker når jeg driver i fjøset eller på jordet. Men går ikke ellers med det https://billige-arbeidsklaer.no/carhartt-selebukse-brun/114900_40%2F32.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=08%3A PMax - cross-network - Low traffic&utm_id=22389186154&gad_source=1&gad_campaignid=22389156634&gbraid=0AAAAACeFybeq6xdM5VbGuXlqbVYC30o_v&gclid=Cj0KCQjwhsrUBhDxARIsAN3AQSenL8cbK0hijCdm6yGlFlgPfFl5YZzj3-IOT-zQGm1A5jTt1FMXLm4aAohfEALw_wcB Anonymkode: 80972...a38 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Jeg tror egentlig aldri jeg har sett en voksen mann i snekkerbukse, uten at det var som arbeidstøy… men jeg synes det er flatterende, ser karslig ut. Anonymkode: a9b9b...114 1 1
Jhags89 Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august Jeg bruker mer sånne blå dongeri snekkerbukser, synes de er kule
Morpheus Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august Jeg brukte det mye før. Men skulle gjerne brukt det mer igjen. Dig å slippe å gå med belte siden jeg ikke har rumpe. Ser nok mer redneck ut med det enn noe annet. Men det er jeg kanskje også. Har slalombukse som er som en snekkerbukse da. 1
Morpheus Skrevet 30. august #16 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Veldig homsete, så hvis du er ute etter oppmerksomhet fra kvinner er det helt feil plagg. Anonymkode: 38fcb...7c9 I mine øyne er det det minst homsete og minst jålete plagget jeg kommer på. Homofile pleier ikke kle seg slik der jeg bor. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #17 Skrevet 30. august En fyr med snekkerbukser hadde vært helt uaktuelt. Anonymkode: 434a4...382 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #19 Skrevet 30. august Snekkerbukse er for de som enda ikke har begynt på skolen. Anonymkode: 3547c...b31 6
AnonymBruker Skrevet 30. august #20 Skrevet 30. august Var en innom på jobb for ikke lenge siden, han hadde snekkerbukse som arbeidsbukse. Det er litt snodig at det ikke skal være mulig for en mann å bruke et manneplagg! Men dette er jo kåge i ett nøtteskall🤪😂 Anonymkode: 9ad9f...e5b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå