AnonymBruker Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Jeg vurderer denne: Er den litt for mye? Er det greit med så mye sølvfarge? Alternativet er den nedenfor, men føler at den kanskje er litt for sommerlig til et bryllup i september. Anonymkode: db1f3...ef2
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Likte begge, men den første passer best til bryllup. Den andre har jeg, men den bruker jeg til hverdags. Anonymkode: d18eb...7f1
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Det er ikke ofte jeg sier det, men akkurat her ville jeg funnet en helt annen kjole. Nr 1, i alle fall slik den framstår på bildet, blir for lys. Det sølvfargede mønsteret, som ikke er en veldig stor kontrast til det lyseblå, gjør den enda lysere og mer skinnende. Den andre kan bli litt feil til årstiden, og i tillegg er jeg ikke helt sikker på om jeg synes den er pyntet nok til et bryllup. Det siste kommer selvsagt an på settingen. Hvis bryllupet f.eks hadde vært en hagefest i uformell tone på sommeren kunne den passet. For meg er det ikke en hverdagskjole, men heller ikke en bryllupskjole. Anonymkode: 19601...b65 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Jeg syns den første er kjempefin! Har en lignende fra samme merke og den er mørkere i virkeligheten enn på bildet, også sølvet. Hadde vært uproblematisk i mitt bryllup, men spørs på hvordan fargen ser ut i virkeligheten 😊 om den er veldig lys kan den fotograferes nesten hvit Anonymkode: e3491...645 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg syns den første er kjempefin! Har en lignende fra samme merke og den er mørkere i virkeligheten enn på bildet, også sølvet. Hadde vært uproblematisk i mitt bryllup, men spørs på hvordan fargen ser ut i virkeligheten 😊 om den er veldig lys kan den fotograferes nesten hvit Anonymkode: e3491...645 Ja, jeg liker den veldig godt, og har lyst til å bruke den, men ble plutselig usikker på om den kan oppfattes som upassende. I virkeligheten er den mer gråblå. Anonymkode: db1f3...ef2
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Jeg likte den nederste, og du kan ha en marineblå jakke om det skulle bli kjølig. Jeg synes ikke den virker sommerlig forøvrig, i og med at den har blå og kjølige nyanser. Den øverste er jo lysere og litt usikker på hvor blankt sølvmønsteret er? Skiller seg veldig ut om det er glinsende. Anonymkode: af2fc...5c7
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Slik ser den ut når jeg tar bilde inne, uten dagslys. Anonymkode: db1f3...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august Syntes begge var for sommerlige for september-bryllup. Anonymkode: 8f928...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syntes begge var for sommerlige for september-bryllup. Anonymkode: 8f928...5eb Det kan være varmt og mye sol i september. I de siste årene har det ofte ikke vært særlig kaldt før i desember Anonymkode: af2fc...5c7
AnonymBruker Skrevet 30. august #10 Skrevet 30. august Den første, uten tvil. Anonymkode: 57541...7ec
AnonymBruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august Nr 2 var finest, men jeg synes egentlig ingen av de var fine nok til bryllup. Anonymkode: 7bf30...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #12 Skrevet 30. august Nr. 1 passer godt til bryllup. Nr. 2 er en nydelig sommerkjole. Anonymkode: aa9c5...907
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september Jeg syns de så ut som vanlige hverdagskjoler. Anonymkode: e1b25...f68 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september Begge er fine og passende. Den første er nok mer typisk stilen kjoler i bryllup, men det kommer jo an på dresskode og hvordan bryllup det er også. Anonymkode: b34e9...0c6
Stina234 Skrevet torsdag kl. 12:17 #15 Skrevet torsdag kl. 12:17 Begge er pene, selv hadde jeg valgt den første for bryllup
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:27 #16 Skrevet torsdag kl. 12:27 Syntes nr 2 så mer pyntet ut, den kan du også pynte mere opp med riktig tilbehør. Nr 1 syntes jeg så ut som en søt sommerkjole til barn. Men personlig hadde jeg ikke valgt noen av dem Anonymkode: d3104...e22
SPOCA Skrevet fredag kl. 09:09 #17 Skrevet fredag kl. 09:09 Jeg ville ikke valgt noen av dem, for meg er ingen av dem nok pyntet for bryllup. Kjole nr 2 er en type kjole jeg kunne brukt til hverdags.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:40 #18 Skrevet lørdag kl. 20:40 Nr 1 er en festkjole, så skjønner ikke hva de snakker om. Anonymkode: b34e9...0c6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:24 #19 Skrevet lørdag kl. 23:24 Den første kjolen kan du bruke. Med et par lekre, høyhælte sko i sølv, smykker og veske, så er du klar for bryllupsfest:) Anonymkode: 3fee4...433
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:35 #20 Skrevet lørdag kl. 23:35 Begge kjolene kunne jeg brukt på jobb en vanlig hverdag. Men hvis det er uformelt, type hagebryllup og ikke veldig fine bryllupslokaler så synes jeg begge kan gå. Men ville ikke valgt disse selv. Vill e valgt mer andre typer stoff, silke f.eks. Og mer glam, med tilbehør. Og jeg er en ganske nedtonet type når det gjelder stasj og stas. Anonymkode: 42dcb...c86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå