NoaideBiehtar Skrevet 29. august #1 Skrevet 29. august Sliter veldig med å finne filmer som både jeg, tiåring og syvåring liker å se. Anbefalinger? Fortell gjerne kort om filmen og evt hvor den kan streames. Tiåringen liker ikke så godt animasjon, men tar gjerne imot tips på det også hvis det er veldig bra!
NoaideBiehtar Skrevet 29. august Forfatter #2 Skrevet 29. august Kan starte selv: Harry Potter-filmene. Wicked (den første) Natt på museet Dustene (Netflix, animasjon) Operasjon Arktis
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august NoaideBiehtar skrev (20 minutter siden): Sliter veldig med å finne filmer som både jeg, tiåring og syvåring liker å se. Anbefalinger? Fortell gjerne kort om filmen og evt hvor den kan streames. Tiåringen liker ikke så godt animasjon, men tar gjerne imot tips på det også hvis det er veldig bra! Hvis du vil gå litt tilbake i tid: - Mrs Doubtfire 😊 (Disney+ i alle fall) - Sound of Music (Disney+ i alle fall) - Tiåringen er vel stor nok for «My Girl», veldig trist, men godt grunnlag for å snakke om døden også Anonymkode: f24ee...445 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #4 Skrevet 29. august Jernkjempen, handler om en gutt som blir venn med en kjempe av jern fra en annen planet, animasjon. Jeg syns den var utrolig bra. Og de filmene fra Studio Ghibli som passer, det er også utrolig bra animasjon. F.ex. Chihiro og Heksene har 6-års grense, selv om den er litt skummel med masse magi og sånt. Min nabo Totoro er tryggere. Og selvsagt de Astrid Lindgren-filmene som passer, og Den Sorte Hingsten: https://www.sfanytime.com/no/movie/the-black-stallion Om du søker på titlene så kommer det også opp hvor de kan streames. Alt dette er slikt som jeg liker da, har aldri sett filmene sammen med barn. Anonymkode: 595c2...84a 1 1
NoaideBiehtar Skrevet 29. august Forfatter #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jernkjempen, handler om en gutt som blir venn med en kjempe av jern fra en annen planet, animasjon. Jeg syns den var utrolig bra. Og de filmene fra Studio Ghibli som passer, det er også utrolig bra animasjon. F.ex. Chihiro og Heksene har 6-års grense, selv om den er litt skummel med masse magi og sånt. Min nabo Totoro er tryggere. Og selvsagt de Astrid Lindgren-filmene som passer, og Den Sorte Hingsten: https://www.sfanytime.com/no/movie/the-black-stallion Om du søker på titlene så kommer det også opp hvor de kan streames. Alt dette er slikt som jeg liker da, har aldri sett filmene sammen med barn. Anonymkode: 595c2...84a Barn er jo veldig forskjellige da så barnevennlige filmer man liker som voksen er jo et godt utgangspunkt. 😊 Jeg og syvåringen begynte på Prinsesse på prøve i sted, den falt i smak, men gutten på 10 hadde nok hatet den. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #8 Skrevet 30. august Matilda Honey, I shrunk the kids Eerie, Indiana We bought a zoo Tilbake til fremtiden Heksene Elf (jul) Enchanted Sabrina, the tenage which (serie) Full house (serie) Horrid Henry, the movie The adventures of Huck Finn Sandtrollet The great muppet caper Honey, I blew up the kid Reisen til jordens indre Anonymkode: 62feb...5f2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:48 #9 Skrevet fredag kl. 20:48 Mini-Zlatan og verdens beste onkel H for Happy Apestjernen (denne har vi sett mange ganger, ungene og jeg elsker den! Tegnefilm, basert på en bok med samme navn.) Anonymkode: dde40...4b2
Glede og Velvære Skrevet lørdag kl. 17:57 #10 Skrevet lørdag kl. 17:57 Harry Potter-filmene Narnia-filmene Lille Frøken Norge Wicked A Minecraft Movie Live action versjonene av Disneys klassikere.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:01 #11 Skrevet lørdag kl. 18:01 Hvis jeg skal tenke på hva jeg likte som sjuåring og hva jeg fortsatt liker nå, er det ikke mye utenom Disney-tegnefilmer igjen. Robin Hood, Todd og Copper, Askepott, Snehvit. Men om dagens sjuåringer liker sånt, aner jeg ikke. Anonymkode: 2d7ae...216 1
NoaideBiehtar Skrevet lørdag kl. 21:57 Forfatter #12 Skrevet lørdag kl. 21:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis jeg skal tenke på hva jeg likte som sjuåring og hva jeg fortsatt liker nå, er det ikke mye utenom Disney-tegnefilmer igjen. Robin Hood, Todd og Copper, Askepott, Snehvit. Men om dagens sjuåringer liker sånt, aner jeg ikke. Anonymkode: 2d7ae...216 Min syvåring kan se det ja, men ikke jeg. 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå