Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ok å selge hjemmelagde ting på loppemarked hvor man kan sette opp egen salgsbod? Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja sier jeg.Do it!

Anonymkode: e8380...309

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste steder vil dette være helt i orden, man kaller det bare loppemarked av gammel vane. Stengt tatt skal loppemarkedet være brukte ting, derav ordet lopper. Men jeg synes de fleste loppemarkeder jeg har vært på er litt blanding 😊

Anonymkode: 050c6...2a7

• Liker 1
Skrevet
Sensa skrev (34 minutter siden):

Er det ok å selge hjemmelagde ting på loppemarked hvor man kan sette opp egen salgsbod? Hva tenker dere?

Det er vel arrangøren av loppemarkedet som må svare på det.

Hadde jeg vært arrangør ville jeg ikke ønsket konkurrenter inn under mitt arrangement som jeg markedsfører, men det er kanskje bare meg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Perine
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Hadde jeg vært arrangør ville jeg ikke ønsket konkurrenter inn under mitt arrangement som jeg markedsfører, men det er kanskje bare meg.

Dette, 100%

Anonymkode: 9e59a...00d

• Liker 1
Skrevet

Det må arrangøren svare på. Dels er det slik at arrangøren selger et produkt - til bodleierne og til publikum. Det er derfor viktig at de som er der drar i samme retning for å få de kundene som arrangementet er ment å ha, og at kundene får det tilbudet de kom for.

Dels kan arrangør ha gjort avtaler med andre om at de skal ha funksjoner på markedet (f.eks. matsalg). Da er det viktig at avtaler holdes overfor dem.

Så spør arrangøren. Sier de ja, og det kan det hende de gjør, så er det jo helt fint. Og da kan du si det hvis noen spør - ja, det er avtalt med arrangør.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Jeg svarte fordi jeg forstod det som at dette var en samlinsarrangement, der flere kunne komme og sette opp bod. Dersom dette er et loppemarked arrangert av f.eks. et korpskonkurransen til inntekt for de, så er jeg helt enig. Da kan man ikke komme og selge noe annet. 

Anonymkode: 050c6...2a7

Skrevet

Ble det så stygt at du ikke vil bruke det selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...