Vila.S Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Tror det er en kanin, men ikke helt sikker. Mener å ha sett denne karakteren i en barnebok, eller den handler om den karakteren. Jeg mener og husker at karakteren har på seg sånn snekkerbukse. Jeg tror han er grå, ser høy ut på en måte. Det er ikke Liddl, Ludde, Max (Max & Ruby), Petter Kanin HJEEEELP
Gunstein123 Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Vila.S skrev (9 timer siden): Tror det er en kanin, men ikke helt sikker. Mener å ha sett denne karakteren i en barnebok, eller den handler om den karakteren. Jeg mener og husker at karakteren har på seg sånn snekkerbukse. Jeg tror han er grå, ser høy ut på en måte. Det er ikke Liddl, Ludde, Max (Max & Ruby), Petter Kanin HJEEEELP Stampe, Simon, Lille kanin, Kalle kanin?
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Er det han som har en pappa som ser ut som en maur? Gått på barne-TV i flere runder. Tror det heter Bing. Anonymkode: d259c...41c
Tradegy Skrevet 9. september #4 Skrevet 9. september Han her har ikke bukse på, men er stor. Grå passer ikke, men kanskje det uansett kan gi noen idéer
moomino Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september (endret) Petter kanin? Ludde? Endret 9. september av moomino
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september Miffy? Usikker på om den har snekkerbukse på da Anonymkode: 0c00e...42e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå