Gå til innhold

Asana-buksene fra Ninepine

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har Asana-bukse fra Ninepine? Jeg har den som heter Jogger. Jeg synes den puster så dårlig? Jeg blir kjempesvett på beina hvis jeg bruker den når det er sol eller litt varmt i været. Elsker den når det er overskya og litt kjølig, men så fort det blir noen grader for varmt blir jeg kokt. Andre som opplever dette? 

Anonymkode: 1d409...94a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo 100 prosent syntetisk så kan ikke vente noe annet? 

Liker buksene men kan ikke brukes til fysiske anstrengelser nei. 😅 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe disse buksene, synes det er veldig positivt at de finnes i flere lengder, siden nesten alle bukser er for lange til meg. Men lurer på tykkelsen på stoffet, er de som en treningstights eller tykkere? Er stoffet sånn som trekker til seg støv og lo? Ser kanskje litt sånn ut på noen bilder.

Anonymkode: 2d1e3...0cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vurderer å kjøpe disse buksene, synes det er veldig positivt at de finnes i flere lengder, siden nesten alle bukser er for lange til meg. Men lurer på tykkelsen på stoffet, er de som en treningstights eller tykkere? Er stoffet sånn som trekker til seg støv og lo? Ser kanskje litt sånn ut på noen bilder.

De har et stødig stoff men bra med stretch. Formen holder veldig godt ved bruk. Jeg har katt og hund og det fester seg ikke hår, støv og lo. Veldig gode OG pene bukser, men som TS sier - ikke noe å bruke når det er varmt…. Ellers tip top og super kvalitet. 

Anonymkode: c5cb1...ae6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Litt som treningsbukse ja, ganske tynt stoff, avslører ALLE cellulitter hvis den er stram over rumpa og lårene. 😂 Jeg bruker derfor shortstruse under, den avslører ellers alle konturer på trusa. 

Men mer glans enn i en treningstights og min bukse er 2 år nå og ser fortsatt flunka ny ut. Syns ikke den trekker til seg særlig støv. 🤔 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

De har et stødig stoff men bra med stretch. Formen holder veldig godt ved bruk. Jeg har katt og hund og det fester seg ikke hår, støv og lo. Veldig gode OG pene bukser, men som TS sier - ikke noe å bruke når det er varmt…. Ellers tip top og super kvalitet. 

Anonymkode: c5cb1...ae6

NoaideBiehtar skrev (44 minutter siden):

Litt som treningsbukse ja, ganske tynt stoff, avslører ALLE cellulitter hvis den er stram over rumpa og lårene. 😂 Jeg bruker derfor shortstruse under, den avslører ellers alle konturer på trusa. 

Men mer glans enn i en treningstights og min bukse er 2 år nå og ser fortsatt flunka ny ut. Syns ikke den trekker til seg særlig støv. 🤔 

Takk for info! Asana i trang størrelse virker kanskje ikke helt som en bukse for meg da, jeg er litt «bulkete» over lårene 😅 Men positivt at den ikke trekker til seg støv o.l. Ser de har noen andre bukser som ser litt mer ut som dressbukser, kanskje jeg prøver dem 🤔

AnonymBruker
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (18 timer siden):

Dette må være en annen modell enn jeg har. Jeg har Jogger, den er ikke stram i det hele tatt, den er som en joggebukse. Og tykt stoff, puster som sagt veldig dårlig. Ikke noe å trene i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette må være en annen modell enn jeg har. Jeg har Jogger, den er ikke stram i det hele tatt, den er som en joggebukse. Og tykt stoff, puster som sagt veldig dårlig. Ikke noe å trene i. 

Jeg har Asana Wide, syns absolutt ikke det er tykt stoff? 

Passformen kommer også an på kroppsform. Jeg har stor rumpe. 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...