AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Brukes ikke tinder lenger for vanlig dating? Treffer kun på mannfolk som vil møtes for sex? Er jeg uheldig eller? Fins det mer seriøse apper/sider? Anonymkode: 0d554...a25 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august De du vil ha vil ikke ha deg. Å bli tilbudt sex av en mann er tilsvarende en avvisning fra en kvinne. Du ville ikke fått slike menn på andre arenaer enn Tinder heller. Enten får du justere utseendekravene, eller så får du fortsette som før. Anonymkode: ac89a...eec 2 5
Sadetgar Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Dessverre kan det virke slik til tider. Algoritmen prøver jo ikke akkurat å matche deg med menn som den tror er din match. Men det er seriøse menn der og. Men jeg tror og det handler litt om konseptet. Folk flest ønsker jo ikke å finne partneren sin i en «katalog» og derfor blir appen nok en arena for de mer uforpliktende møtene 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Jeg har kun møtt menn fra Tinder som er ute tter noe seriøst. Ingen av de 7 jeg traff før jeg møtte typen min, hintet til sex da jeg traff dem eller på appen.. Anonymkode: 86557...4e2 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august En app der alt er basert på bilder og en liten tulletekst er vel ikke akkurat designet først og fremst for at folk skal finne noen å dele livet med…? Tinder er en knulle-app. Anonymkode: 82bc9...bd6 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Og de som bare er ute etter sex er nok litt mer "på" enn de som er ute etter noe seriøst. Anonymkode: 12ac0...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Jeg giftet meg men en jeg møtte på tinder. Var 31 år under pandemien og var isolert som resten av verden. Begrenset hvor man møter folk sammenlignet med tidligere der skole og uteliv var en stor del av hverdagen i 20-årene. Min konklusjon var at tinder var min beste mulighet, men det er mye sorteringsarbeid før en eventuell date. Anonymkode: bb847...8fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Treffer kun på mannfolk som vil møtes for sex? Er jeg uheldig eller? Anonymkode: 0d554...a25 Det må være noe feil med profilen din. Anonymkode: 77117...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august Det er jo hummer og kanari i forhold til demografi/alder på Tinder. Hva er 20 eller 30-åring har som mål med appen er sansynligvis noe helt annet enn det en person på 40+ er ute etter. Anonymkode: 77f57...aed
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er jo hummer og kanari i forhold til demografi/alder på Tinder. Hva er 20 eller 30-åring har som mål med appen er sansynligvis noe helt annet enn det en person på 40+ er ute etter. Anonymkode: 77f57...aed Du tror single menn på 40+ som er attraktive nok til å få oppmerksomhet på Tinder typisk er der for å finne noen å dele livet med…? Anonymkode: 82bc9...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Jeg dater menn 40-50. Bruker Tinder. Har ikke samme opplevelse som deg. De fleste ser etter en partner. Anonymkode: 16dbf...141 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): De du vil ha vil ikke ha deg. Å bli tilbudt sex av en mann er tilsvarende en avvisning fra en kvinne. Du ville ikke fått slike menn på andre arenaer enn Tinder heller. Enten får du justere utseendekravene, eller så får du fortsette som før. Anonymkode: ac89a...eec Alle menn der inne er ivrig på å ville ha sex, uansett utseende. Kanskje spesielt de mer uheldig utseende - siden de får mindre av det generelt Anonymkode: b9335...836 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Alle menn der inne er ivrig på å ville ha sex, uansett utseende. Kanskje spesielt de mer uheldig utseende - siden de får mindre av det generelt Anonymkode: b9335...836 Dette. Både lite tiltrekkende menn på både datingapper, men også Snapchat og Instagram er masete og desperate etter sex. Også med kvinner helt tydelig maaaaange hakk over dem angående utseende. De er ikke bare desperate men også uten realisme og bakkekontakt. Anonymkode: 66782...5eb 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #14 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): De du vil ha vil ikke ha deg. Å bli tilbudt sex av en mann er tilsvarende en avvisning fra en kvinne. Du ville ikke fått slike menn på andre arenaer enn Tinder heller. Enten får du justere utseendekravene, eller så får du fortsette som før. Anonymkode: ac89a...eec Det hjelper ikke. De stygge behandler ofte kvinner verre, ikke bedre. Verken stygge eller pene menn ønsker kjæreste i stor grad når de er helt unge og over 40. Men de kjekke er desidert snillest Anonymkode: 0ebb5...56a 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. august #15 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Alle menn der inne er ivrig på å ville ha sex, uansett utseende. Kanskje spesielt de mer uheldig utseende - siden de får mindre av det generelt Anonymkode: b9335...836 En mann på Tinder som ønsker forhold vil typisk takke ja til sex med de han ikke vil ha forhold med. Det betyr ikke at "alle menn på Tinder kun er ute etter sex". Det betyr at du har blitt avvist av de som du vil ha. Anonymkode: ac89a...eec
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En mann på Tinder som ønsker forhold vil typisk takke ja til sex med de han ikke vil ha forhold med. Det betyr ikke at "alle menn på Tinder kun er ute etter sex". Det betyr at du har blitt avvist av de som du vil ha. Anonymkode: ac89a...eec Skjønner ikke relevansen i svaret ditt her. Dere kverner om igjen og om igjen på det samme refrenget Anonymkode: b9335...836 1
isw Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august Forklaringen på det er nokså enkel: Hver måned kommer det et gitt antall menn ut på Tinder. La oss dele dem inn i anstendige menn og fuckboys. De anstendige mennene er der kanskje i tre-fire måneder, går på noen dater, får kjæreste og forsvinner. Mens fuckboyene som ikke skal ha kjæreste, henger der i årevis. Halveringstiden, for å bruke et naturvitenskapelig begrep, er kanskje ti ganger så lang for fuckboyene. Det gjør at "konsentrasjonen" av fuckboys gjerne er 10-20 ganger så høy som anstendige menn, selv om antallet som kommer inn på Tinder går i den andre retningen. Dette er selvsagt etter Tinders ønske. En person som får kjæreste, slutter å være kunde. Det er fuckboyene de tjener penger på. I mellomtiden blir det mange fortvilede kvinner som kun møter på disse dickpic-sendende og useriøse mennene. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august Jeg skjønner ikke at dere gidder tinder og andre desperate forsøk på å få oppmerksomhet. Det må være slitsomt å tro at man må leve med partner for å være lykkelig. En evig jakt etter annerkjennelse og bekreftelse på at man er god nok?! Å trå i andres fotspor er ikke alltids svaret. Finn det dere leter etter i dere selv, så vil dere se verden med helt andre øyne! Anonymkode: 59cc5...8de
AnonymBruker Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skjønner ikke at dere gidder tinder og andre desperate forsøk på å få oppmerksomhet. Det må være slitsomt å tro at man må leve med partner for å være lykkelig. En evig jakt etter annerkjennelse og bekreftelse på at man er god nok?! Å trå i andres fotspor er ikke alltids svaret. Finn det dere leter etter i dere selv, så vil dere se verden med helt andre øyne! Anonymkode: 59cc5...8de Gud forby at man ønsker å dele live times noen! Anonymkode: 8b815...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gud forby at man ønsker å dele live times noen! Anonymkode: 8b815...c8c Tror dateingapper har utspilt sin rolle. Mange trekker tilbake til gamlemåten, der man omgås andre mennesker og kjenner litt på kjemien - før man da begynner å treffes mer romantisk 😊 Anonymkode: b9505...407 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå