celmarith Skrevet fredag kl. 16:27 #1 Skrevet fredag kl. 16:27 I forbindelse med Kong Haralds bortgang, har dere flagget på halv stang i dag?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:50 #5 Skrevet fredag kl. 16:50 Har ikke flaggstang, men balkongflagg. Jeg satte på sørgebånd på flaggstangen, da det ikke går å ha det på halv stang. Anonymkode: a8d12...ca5 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:30 #11 Skrevet fredag kl. 17:30 Dødsbudskapet kom da vi var på jobb, så da var vimpelen oppe. Etter jeg kom hjem byttet jeg til flagg og sendte det til topps, før det gikk ned til halv stang ❤️ Anonymkode: 02500...429
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:53 #12 Skrevet fredag kl. 17:53 Jeg har ikke flaggstang, men jeg så flere hadde halv stang når jeg kjørte hjem etter jobb. Anonymkode: 993c5...976
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:20 #14 Skrevet fredag kl. 19:20 Ja, og jeg gjør det frem til begravelsen. Fullt klar over at ingen flaggregler gjelder privatpersoner, dette gjør folk som de vil med, men selv ønsker jeg å gjøre som på offentlige bygg og markere helt til gravferden er forbi. Anonymkode: 50cfe...4aa 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå