celmarith Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august I forbindelse med Kong Haralds bortgang, har dere flagget på halv stang i dag?
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Har ikke flaggstang, men balkongflagg. Jeg satte på sørgebånd på flaggstangen, da det ikke går å ha det på halv stang. Anonymkode: a8d12...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Dødsbudskapet kom da vi var på jobb, så da var vimpelen oppe. Etter jeg kom hjem byttet jeg til flagg og sendte det til topps, før det gikk ned til halv stang ❤️ Anonymkode: 02500...429
AnonymBruker Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august Jeg har ikke flaggstang, men jeg så flere hadde halv stang når jeg kjørte hjem etter jobb. Anonymkode: 993c5...976
AnonymBruker Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august Ja, og jeg gjør det frem til begravelsen. Fullt klar over at ingen flaggregler gjelder privatpersoner, dette gjør folk som de vil med, men selv ønsker jeg å gjøre som på offentlige bygg og markere helt til gravferden er forbi. Anonymkode: 50cfe...4aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #17 Skrevet 3. september Halv stang på dødsdagen og begravelsesdagen er vel normal skikk for private boliger. Flagget var på halv stang fra vi kom hjem fra jobb fredagen han døde. Tenker det blir på halv stang fra morgenen av på begravelsesdagen, så på full stang etter begravelsen resten av dagen. (Til solnedgang) Anonymkode: ffb60...0bf
AnonymBruker Skrevet 3. september #18 Skrevet 3. september Dødsfall er ikke flaggdag så det følges ikke. Anonymkode: 125f4...743
Pakini Skrevet 3. september #19 Skrevet 3. september Nei, men 2 naboer flagger. Skal flagge når gravferden er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå