AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Jeg jobber tett sammen med en leder på jobb. Jeg er en slags konsulent på kryss og tvers av avdelingene og nå skal jeg høre til hans avdeling noen år fremover. Vi jobber daglig sammen, og møter også på hverandre ute på sosiale arrangementer fra tid til annen. Jeg har introdusert han for kjæresten min siden det er naturlig, og de har noen felles kjente fra barndommen. Det som skjer nå er at vi blir jo enda bedre kjent, ser hverandre hver dag, jobber tett og sitter i denne ledergruppen sammen. Kontor vegg i vegg også. Siste uken kjenner jeg at det er hyggelig å se han. Det kribler egentlig litt av og til. Og i dag tok jeg meg i å tenke at det hadde vært hyggelig om vi gikk på hverandre ute i kveld. Ingenting negativt har skjedd mellom meg og kjæresten min. Alt er som før. Vet ikke helt hvor disse tankene kommer fra?? Går det bare over? Er det et symptom på noe på hjemmebane? Jeg og kjæresten min har vært sammen i mange år (5+), men har ikke flyttet sammen pga ulik skolekrets på barna, og hans eks er et helvete. Jeg er litt lei av å vente, og selvfølgelig dritlei eksen hans og opplegget hennes. Men jeg og kjæresten min, og barna våre, har det utrolig fint sammen. Noen som har erfart lignende? Anonymkode: 1be2d...14c 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Det er helt vanlig fra tid til annen. Hvor sterk attraksjonen forblir eller utvikler seg til å bli, kommer an på hvor mye du fôrer tankene du har. Anonymkode: a1ac7...b1c 4
Provosert Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Hvordan vil barna takle enda et brudd er vel det egentlige spørsmålet du bør stille deg.. 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Ingen av barna husker brudd. Hans var under 4 år, altså ørten år siden. Mine har ikke bodd med faren sin. Ingen har møtt andre partnere før. Hans barn er steaks myndig. Og vi bor ikke sammen. Men nå handlet ikke tråden om det. Jeg har ikke grunn eller planer om å gå fra kjæresten min med det første heller. TS Anonymkode: 1be2d...14c
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Du tilbringer tid med ham, liker ham, og lar følelsene blomstre, muligens pga strev på hjemmebane. Husk at du treffer ham på jobb. Da er han på sitt beste. Det er helt sikkert ting ved ham som kunne blitt plagsomt om dere bodde sammen. Slutt å fóre følelsene for ham, og ta tak på hjemmebane. Anonymkode: 14efa...863 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Spennende fyr av ledertype som du bare ser i profesjonell sammenheng, altså fra hans beste side. Og du har begynt å idealisere ham på bakgrunn av dette, på et nivå der du allerede ser skjæringer mot det etablerte forholdet du er i. Kvinner er primitive og illojale. Anonymkode: 4dc85...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ingen av barna husker brudd. Hans var under 4 år, altså ørten år siden. Mine har ikke bodd med faren sin. Ingen har møtt andre partnere før. Hans barn er steaks myndig. Og vi bor ikke sammen. Men nå handlet ikke tråden om det. Jeg har ikke grunn eller planer om å gå fra kjæresten min med det første heller. TS Anonymkode: 1be2d...14c Du slipper jo å flytte fra han siden dere ikke har flyttet sammen, men det kan hende du må finne ny jobb snart. Lykke til. Anonymkode: 34714...425 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Siste uken kjenner jeg at det er hyggelig å se han. Det kribler egentlig litt av og til. Anonymkode: 1be2d...14c Kjæresten din fortjener noen bedre. Gjør det slutt. Anonymkode: 955fc...c60 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august Ja, men vi var to jenter som jobbet sammen. Jeg syns hun var supersjarmerende, og vi hadde en veldig fin tone som litt over litt gikk i en mer flørtete tone. Så havnet på i samme festkomite da vi skulle lage høstfesten. Etter middag med jobben, dro vi en gjeng ut på byen. Samboeren min skulle komme egentlig kjøre meg dit og hente meg, men han hadde ikke tid fordi han skulle spille dataspill. Så jeg kjørte ned sted. Lot selvsagt bilen stå. Da det vi var ferdig bestemte jeg og kollegaen min om å dra tilbake til lokalet vi hadde høstfesten for å rydde., slik at det ikke skulle bli så ille dagen etterpå. Forsøkte på nytt å få samboeren min til å kom me og hente meg, men ikke ikke svar. Så da gikk vi hjem til kollegaen min. Hun var singel, jeg tok første steget og vi hadde sex. Var egentlig ikke kleint dagen etterpå heller. Føltes bare rett. Mannen henter meg ikke, jeg går jo bare ned til festlokalet og henter bilen da vi ksal rydde opp der. Jeg var ærlig da jeg kom hjem og Sa jeg sov hos en kollega. Samboeren min visste ikke at hun var lesbisk) Så startet vi sende hverandre meldinger på jobb. Vi var profesjonelle på jobb, men møttes på ettermiddagen og var i den grad naturlig mye sammen på jobben også. Så ble det slutt med kjæresten min og folk på jobb fant det ut. Vi skjulte det ikke særlig heller etter at jeg var blitt singel. De månene vi fikk var veldig bra, men dessverre varte de ikke så lenge, ca bare 5-6 mnd. Hun gjorde det slutt, og jeg var knust. Var vanskelig å jobbe der og de henne hver dag. Valgte å slutte, og det var nok det beste for meg. Tok sin tid å komme over. Nå er det nesten 20 år siden, vi har kontakt enda og nå kjenner jeg ingen slik følelser, ikke kjent det heller på mange år. Var bare de to første årene som var vanskelig. Nå er vi gode venner og har møttes. Hun har møtt mine barn og mann, og jeg har møtt hennes kone og sønn. Det var utrolig vanskelig å være så forelsket og skulle jobbe på samme sted, Vi var profesjonelle, men holdt avstand, som gjorde meg såret. Da jeg sluttet gikk det gradvis over. Jeg måtte bytte jobb fpr å få det på avstand. Vil oppstå at hun var et av de største kjærlighetene for meg, og det er mannen min er gift med i dag. Anonymkode: 33bb6...af7 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #10 Skrevet 29. august Proximity crush er vanlig, mer vanlig enn folk tror. Man gleder seg til å gå på jobb - det er den positive delen. Alt annet er bare elendighet. Bedre å ikke gå videre, men å nyte den som den er akkurat nå. Det enkleste hadde vært å unngå fyren. Det har funket for meg flere ganger ( t.o.m nå). Tenkte på denne kollegaen hele ferien, men det var nok et idealisert bilde av ham. Etter ferien brukte jeg masse krefter på å unngå ham, og det funker fint. Fant ut at han har ganske mange irriterende sider ved seg, og nå går det helt fint å samarbeide som vi gjorde før ( uten følelsene). Anonymkode: 760df...c87 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august Ble skikkelig betatt av en kollega tidlig på året I fjor. Eller, han var veldig betatt av meg og sjarmerte meg veldig og jeg ble smigret av oppmerksomheten. Så utviklet det seg og nå har vi vært i et forhold i 1 år. Vi er begge gift. Anonymkode: d3dde...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble skikkelig betatt av en kollega tidlig på året I fjor. Eller, han var veldig betatt av meg og sjarmerte meg veldig og jeg ble smigret av oppmerksomheten. Så utviklet det seg og nå har vi vært i et forhold i 1 år. Vi er begge gift. Anonymkode: d3dde...a8e Hva er planen? Hvorfor har ikke dere avsluttet ekteskapene deres? Ts Anonymkode: 1be2d...14c 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #13 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ble skikkelig betatt av en kollega tidlig på året I fjor. Eller, han var veldig betatt av meg og sjarmerte meg veldig og jeg ble smigret av oppmerksomheten. Så utviklet det seg og nå har vi vært i et forhold i 1 år. Vi er begge gift. Anonymkode: d3dde...a8e Shame on you… Og dette har noen satt hjerte på. 😂😭 Hvordan kan man «hjerte» at noe bedrar partnerne (og barn om de finnes) sine på verst tenkelig vis er ubegripelig for meg. 🤡 Anonymkode: 0b2dc...8af 3 6
AnonymBruker Skrevet 1. september #14 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 29.8.2026 den 4.48): Spennende fyr av ledertype som du bare ser i profesjonell sammenheng, altså fra hans beste side. Og du har begynt å idealisere ham på bakgrunn av dette, på et nivå der du allerede ser skjæringer mot det etablerte forholdet du er i. Kvinner er primitive og illojale. Anonymkode: 4dc85...b5b Du mener kvinner generelt er primitive og illojale på bakgrunn av en person som oppretter en tråd på KG? Utroskap er et problem i samfunnet, og det florerer av menn som dolker kona i ryggen. At det finnes kvinner som også er villige til å delta i dette kommer vel ikke som en overraskelse på noen, men det er likevel masse kvinner som aldri ville sunket så lavt. Anonymkode: 740c0...62d 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #15 Skrevet 1. september Altså, dette er ord på et forum. Ingen har vært utro eller en gang vurdert det. Slapp av og ro ned ti hakk. Ts Anonymkode: 1be2d...14c 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #16 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Altså, dette er ord på et forum. Ingen har vært utro eller en gang vurdert det. Slapp av og ro ned ti hakk. Ts Anonymkode: 1be2d...14c Men det er du selv som oppretter en tråd til og med. Og hvorfor? "Det kribler" når du ser ham, og du lurer på hvordan dette skal gå. Det er en begynnende forelskelse, og hvis den blir matet mer, så vet alle med litt livserfaring hva som lett kan skje. Du trenger ikke å opprette en tråd om temaet for å skjønne at løsningen vil være å fjerne deg fra denne mannen, altså skifte jobb eller eventuelt avdeling internt, for det er ekstremt vanskelig å legge fullstendig lokk på følelser, de vil gjerne utvikle seg videre. Et annet alternativ er at du forlater mannen din, for det er selvsagt ikke bra at du går og er interessert i en annen mann. Den som virkelig må roe ned og tenke seg grundig om, det er deg. Anonymkode: 740c0...62d 4
AnonymBruker Skrevet 1. september #17 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva er planen? Hvorfor har ikke dere avsluttet ekteskapene deres? Ts Anonymkode: 1be2d...14c Fordi vi har familier og ikke ønsker å leve sammen. Vi er begge enige i det. Vi vet begge at gresset ikke er grønnere på den andre siden og at forelskelse bare er ei boble som ikke er ekte. Anonymkode: d3dde...a8e
AnonymBruker Skrevet 1. september #18 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Shame on you… Og dette har noen satt hjerte på. 😂😭 Hvordan kan man «hjerte» at noe bedrar partnerne (og barn om de finnes) sine på verst tenkelig vis er ubegripelig for meg. 🤡 Anonymkode: 0b2dc...8af Hvem sier jeg bedrar mannen min? Anonymkode: d3dde...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #19 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem sier jeg bedrar mannen min? Anonymkode: d3dde...a8e Det er mange her ikke som ikke forstår at det faktisk går an å ha ærlig dialog med partner om sånne ting, og faktisk være enige om det. De tror alt er utroskap og er fæle til å peke finger. Jeg flørter med en mannlig kollega. Samboeren min vet det og syns bare det er hot. Anonymkode: 20807...1d2
AnonymBruker Skrevet 1. september #20 Skrevet 1. september Jeg har utviklet følelser for min kollega. Han er gift, og vi har derfor aldri gjort noe fysisk. Men vi har et sterkt emosjonelt bånd. Jeg har følt på at dette er galt overfor kona, og har sagt at vi må få mer avstand. Men det er så vanskelig. Vi er så på bølgelengde og jeg er sterkt tiltrukket av ham. Han er bestevennen jeg forelsket meg i, men som jeg ikke kan få. Anonymkode: 6b23e...686
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå