Gå til innhold

Hemli.me

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd med hemli.me?

Anonymkode: 4ce91...cf3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lagt ned

Anonymkode: 81e4e...348

Skrevet

Borte fra Internetten, vaffal. Jeg får kose meg med tanken om at jeg gikk glipp av to heite dæjts. Det var inntrykket så lenge det var teori og fram i tid..

Skrevet

Dumt at det forsvant ja.. 

AnonymBruker
Skrevet

Rart slike steder forsvinner. Det burde jo være et svært marked for kontaktannonser, bildedelinger, erotisk chat, etc.  Problemet er kanskje at folk ikke vil betale for dette.

Anonymkode: 039dc...004

AnonymBruker
Skrevet

Stedet var nå en vits uansett. Null aktivitet, idiotiske begrensninger på meldinger som var med på å holde aktiviteten nede, en merkelig kunstig deling av «forumet» basert på 1 brukers iherdige ønske. 
Tipper noen har claude-koda noe de ikke så rekkevidden av hva det ville koste av tid og energi å holde i gang. Å evt. kjøre noe sånt som et enmannsshow (ikke at jeg vet det er tilfelle da..) er dødfødt fra start.

Det er nå mine $.02

Anonymkode: 2126c...76b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stedet var nå en vits uansett. Null aktivitet, idiotiske begrensninger på meldinger som var med på å holde aktiviteten nede, en merkelig kunstig deling av «forumet» basert på 1 brukers iherdige ønske. 
Tipper noen har claude-koda noe de ikke så rekkevidden av hva det ville koste av tid og energi å holde i gang. Å evt. kjøre noe sånt som et enmannsshow (ikke at jeg vet det er tilfelle da..) er dødfødt fra start.

Det er nå mine $.02

Jeg fikk kontakt med flere der jeg? Men enig i at det var rimelig dødt i loungen den tiden jeg var der så der fikk jeg aldri deltatt nor særlig, rakk ikke å være medlem så lenge heller 🙂

Forstod heller ikke den delingen....

Men fikk ikke med meg at det var begrensning på å meldinger heller. 

Regner med det er noen som har tatt seg vann over hodet med  å starte dette kanskje, jeg vet ikke hvor lenge det var aktivt.

Litt kjedelig å miste kontakten med de som plutselig ble borte men slik er det nå bare.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Nikoletta skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk kontakt med flere der jeg? Men enig i at det var rimelig dødt i loungen den tiden jeg var der så der fikk jeg aldri deltatt nor særlig, rakk ikke å være medlem så lenge heller 🙂

Forstod heller ikke den delingen....

Men fikk ikke med meg at det var begrensning på å meldinger heller. 

Regner med det er noen som har tatt seg vann over hodet med  å starte dette kanskje, jeg vet ikke hvor lenge det var aktivt.

Litt kjedelig å miste kontakten med de som plutselig ble borte men slik er det nå bare.

Enig, kjipt å miste de få kontaktene man fikk 🙈

Skrevet

Det forumet var faktisk skikkelig positivt. Spesielt for kvinner. Etter hva jeg har forstått, så renner innboksen over av intetsigende meldinger for kvinner andre steder. På Hemli kunne man ikke masseprodusere meldinger. Det var begrensing på antall per dag for menn. Og meldingene måtte ha en viss lengde før de kunne sendes. Menn måtte altså anstrenge seg for å si noe vettugt ut over at de var kåte og klar for knulling. Og det var enkelt å blokkere den slags spam.

Dessuten var det helt vanlige folk herlig fri for merkelige kinks og slikt der. "Vanilje" var kanskje det mest betegnende på folka der. Og så fullstendig fritt for reklame og kommers. Ingen medlemsavgifter og ikke en gang nødvendig å registrere seg med epost eller adresse.

Jeg fikk kontakt med flere fra Dovrefjell til Kattegat, Men jeg skjønte at et slikt ikke-kommersielt nettsted er sårbart. Så den ene jeg valgte å teste kjemien med og jeg tok forholdsregler i fall forumet gikk i svart. Derfor kunne vi møtes selv etter at det var borte. Dessverre var det ikke noe som pirret for meg da jeg møtte henne. Og ikke for henne heller, antar jeg. 

Men jeg driver ikke med mange om gangen, så dermed er muligheten for at det hadde blitt bedre klaff med noen av de andre borte med 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...