Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Får opp veldig mye reklame for dette bambussengetøyet.

Noen som har prøvd det og kan anbefale eller ikke anbefale det. (Og som ikke er influensere som får betalt masse for hver som bestiller et sett😜).

Er i periomenopause og sover veldig dårlig. Har ikke hetetokter men vil gjerne ha mykt og deilig sengetøy som ikke krøller og hvor dynetrekket holder seg på plass.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med Bossant, men kan anbefale bomullssateng fra Høie eller Kid interiør. 

Det viktigste å se på, opplever jeg, er trådtettheten. Jo høyere tetthet, jo bedre kvalitet. 

Satengkvalitet er også glattere enn vanlig bomull, og dermed litt likere silke i egenskaper. Og silke er jo mer kjølende enn vanlig bomull. 

Er også i overgangsalder, men sliter ikke med nattsvette eller den typen ting. Men sover mye bedre i sengetøy av god kvalitet, enn i senger andre steder med "vanlig bomullssengetøy". 

Anonymkode: 93271...e19

Skrevet

Bambus høres så fint og naturlig ut, men det er snakk om bambusviskose som pr. definisjon er et syntetisk materiale på grunn av den omfattende kjemiske prosessen bambusfibrene må gjennom før de kan veves til stoff. Ikke noe jeg har lyst til å prøve og sove i så jeg har derfor ikke prøvd dette sengetøyet. 

Som den over anbefaler jeg bomullssateng av god kvalitet. Det finnes fra mange leverandører og i flere prisklasser, men trådtettheten bør være så høy som mulig. Selv har jeg bomullssateng fra Borås Cotton/Norsk Dun som jeg er veldig fornøyd med.  

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...