Gå til innhold

Bytte tannlege?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tannlege som jeg har brukt en stund. Nå har jeg en tann som må rotfylles. Jeg har utsatt det pga jeg har ikke smerter og det er dyrt. Det blir 10.600 kr sier tannlegen. Jeg har spurt om jeg kan dele opp betalingen, men det går ikke. Nå tenker jeg å finne en tannlege i Trondheim som godtar delbetaling. Eller er det dumt å bytte tannlege pga det? 

Anonymkode: 8a862...104

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er viktig å ha en tannlege som tar jobben sin alvorlig og kan være fleksibel når det kommer til betaling, fleksibel er de fleste tannleger om de har kjent deg en stund og vet du betaler. Dessverre tar det litt tid å få den tilliten. Jeg hadde nok byttet når dette er en tannlege du har brukt en stund og du alltid har betalt for deg.

At tennene ikke henger sammen med resten av kroppen er helt merkeverdig når det finnes hjerteoperasjoner som ikke blir utført før de er sikker på at munnen er på topp, helt sinnsykt.

Anonymkode: cf894...fa8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker det er viktig å ha en tannlege som tar jobben sin alvorlig og kan være fleksibel når det kommer til betaling, fleksibel er de fleste tannleger om de har kjent deg en stund og vet du betaler. Dessverre tar det litt tid å få den tilliten. Jeg hadde nok byttet når dette er en tannlege du har brukt en stund og du alltid har betalt for deg.

At tennene ikke henger sammen med resten av kroppen er helt merkeverdig når det finnes hjerteoperasjoner som ikke blir utført før de er sikker på at munnen er på topp, helt sinnsykt.

Anonymkode: cf894...fa8

Jeg har gått der i ett par år, men har vel bare hatt 2 eller 3 behandlinger der. Men jeg har alltid betalt for meg 

Anonymkode: 8a862...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...