Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss om et par uker. Det var meningen å bare ta det på dropp inn eller på rådhus men så bestemte dama plutselig at vi kunne ta det i kirka med kompromiss om at det ble kun selskap med de aller nærmeste i familien. Da for å slippe store utgifter og stress.

Dama holder på å hoier å styrer med dette og ordner til det perfekte, noe som er litt mot hensikten egentlig. Men når jeg tenkte meg om i dag, så blir det jo litt kleint med vanlig bryllup og kjempe lite folk kanskje. Er det flaut med masse tomme benker i kirka f eks?

Anonymkode: 312b7...497

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo ha det i et mindre kapell? Men ellers, så nei, det er ikke flaut med tom kirke når det er slik dere vil ha det. 

Anonymkode: 72a0a...394

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikkje flaut! Sidan de skal ha eit lite selskap så er det heilt normalt med lite folk i kyrkja. Her overtenker du! 

Anonymkode: 13ae9...3bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei?

Veldig mange gjør det slik. 

Anonymkode: add66...8ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være flaut? 
jeg tenker at det heller blir mer nært og intimt.

Anonymkode: d2fef...0f6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vi skal gifte oss om et par uker. Det var meningen å bare ta det på dropp inn eller på rådhus men så bestemte dama plutselig at vi kunne ta det i kirka med kompromiss om at det ble kun selskap med de aller nærmeste i familien. Da for å slippe store utgifter og stress.

Dama holder på å hoier å styrer med dette og ordner til det perfekte, noe som er litt mot hensikten egentlig. Men når jeg tenkte meg om i dag, så blir det jo litt kleint med vanlig bryllup og kjempe lite folk kanskje. Er det flaut med masse tomme benker i kirka f eks?

Anonymkode: 312b7...497

Det er ikke flaut! Vi hadde få i en veldig stor kirke. 

Anonymkode: df0e0...18e

• Liker 1
Skrevet

Må det være i en kirke? Det siste bryllupet jeg var i, var utendørs. Med prest. Og det var et lesbisk par som giftet seg. Det meste er mulig i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Vi giftet oss i Nidarosdomen, og den er diger. Vi var ca 50 tilsammen, aldri tenkt at det var flaut. 

Anonymkode: cb17e...67c

• Liker 2
Skrevet

Dette går helt fint! Dere blir akkurat like mye gift om det er mange eller få tilstede i kirken. Jeg kjenner faktisk flere som til og med har hatt lukket kirke, der det kun har vært de aller aller nærmeste som har fått lov å komme. Ellers er jo kirkebryllup en offentlig handling der hvem som helst egentlig kan møte opp, enten de skal i bryllupsselskap eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...