AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Vi skal gifte oss om et par uker. Det var meningen å bare ta det på dropp inn eller på rådhus men så bestemte dama plutselig at vi kunne ta det i kirka med kompromiss om at det ble kun selskap med de aller nærmeste i familien. Da for å slippe store utgifter og stress. Dama holder på å hoier å styrer med dette og ordner til det perfekte, noe som er litt mot hensikten egentlig. Men når jeg tenkte meg om i dag, så blir det jo litt kleint med vanlig bryllup og kjempe lite folk kanskje. Er det flaut med masse tomme benker i kirka f eks? Anonymkode: 312b7...497 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Dere kan jo ha det i et mindre kapell? Men ellers, så nei, det er ikke flaut med tom kirke når det er slik dere vil ha det. Anonymkode: 72a0a...394 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Nei, det er ikkje flaut! Sidan de skal ha eit lite selskap så er det heilt normalt med lite folk i kyrkja. Her overtenker du! Anonymkode: 13ae9...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Nei? Veldig mange gjør det slik. Anonymkode: add66...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Hvorfor skulle det være flaut? jeg tenker at det heller blir mer nært og intimt. Anonymkode: d2fef...0f6 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi skal gifte oss om et par uker. Det var meningen å bare ta det på dropp inn eller på rådhus men så bestemte dama plutselig at vi kunne ta det i kirka med kompromiss om at det ble kun selskap med de aller nærmeste i familien. Da for å slippe store utgifter og stress. Dama holder på å hoier å styrer med dette og ordner til det perfekte, noe som er litt mot hensikten egentlig. Men når jeg tenkte meg om i dag, så blir det jo litt kleint med vanlig bryllup og kjempe lite folk kanskje. Er det flaut med masse tomme benker i kirka f eks? Anonymkode: 312b7...497 Det er ikke flaut! Vi hadde få i en veldig stor kirke. Anonymkode: df0e0...18e 1
Pawn Hearts Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Må det være i en kirke? Det siste bryllupet jeg var i, var utendørs. Med prest. Og det var et lesbisk par som giftet seg. Det meste er mulig i dag.
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august Vi giftet oss i Nidarosdomen, og den er diger. Vi var ca 50 tilsammen, aldri tenkt at det var flaut. Anonymkode: cb17e...67c 2
Ullvott Skrevet 29. august #9 Skrevet 29. august Dette går helt fint! Dere blir akkurat like mye gift om det er mange eller få tilstede i kirken. Jeg kjenner faktisk flere som til og med har hatt lukket kirke, der det kun har vært de aller aller nærmeste som har fått lov å komme. Ellers er jo kirkebryllup en offentlig handling der hvem som helst egentlig kan møte opp, enten de skal i bryllupsselskap eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå