AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hva er deres tanker om såkalte "dobbelstudenter", altså studenter som tar to utdanninger samtidig? Ref artikkel fra NRK: Studenter tar to utdanninger samtidig – hodejeger mener det er sløseri – NRK Rogaland – Lokale nyheter, TV og radio Anonymkode: 3fb45...d42
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Kommer an på konteksten ellers. Dersom jeg ikke hadde mann og barn, og ikke hadde noen økonomiske forpliktelser slik at jeg ikke trengte å jobbe ved siden av, så kanskje. Anonymkode: 957ea...61a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Kan ikke engang ta en. De er veldig produktive. Anonymkode: 0a335...062 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Lett, hvis jeg ikke hadde mann, 3 barn og jobb å sjonglere. Anonymkode: 75928...342 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Tror dere dette vil bli et mer utbredt fenomen, ettersom konkurransen i arbeidsmarkedet tilspisser seg? TS Anonymkode: 3fb45...d42
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Ja, uten barn så hadde det gått fint. Har de siste 9 årene jobbet 100 % og studert minst ett emne/studie samtidig hele tiden. Nå har jeg fått barn også, så studiemengden har gått kraftig ned. Regner med jeg slutter å ta fag om ikke altfor lenge, da barna er større og krever mer. Anonymkode: 9c5f7...558 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Aldri. Var avhengig av forelesningene. Hva gjør de med eksamener som går på samme dag? Anonymkode: b7f43...4fa 1
solsolsol Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Ja, jeg har gjort det. Har tidvis litt dårlig samvittighet for at jeg har tatt tre dyre utdanninger og egentlig ikke bruker noen av dem (tar oppdrag eller vakter nå og da bare)..
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Aldri om jeg hadde gjort det, nei. Anonymkode: b1103...3cf
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Men dette er ikke så unikt? Ser de henviser til studenter som er meldt opp i to forskjellige studier men de tar ikke med alle de som tar ekstra fag. F.eks mange ingeniør studier har fag som overlapper og mange av disse fagene er enkelt emner som alle kan melde seg opp i. Da er det veldig enkelt å ta de obligatoriske fagene på studiet og melde seg opp i noen ekstra fag. Så kan de enten skrive to bachelor oppgaver eller komme på en oppgave som vil bli godkjent av begge ingeniør linjene. Vips har du en dobbel ingeniør grad. Så dette er ikke noe nytt Anonymkode: 59f50...07b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Holder på med det nå. 😊 Anonymkode: dadff...728
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå