Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på konteksten ellers. Dersom jeg ikke hadde mann og barn, og ikke hadde noen økonomiske forpliktelser slik at jeg ikke trengte å jobbe ved siden av, så kanskje. 

Anonymkode: 957ea...61a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke engang ta en. De er veldig produktive. 

Anonymkode: 0a335...062

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvorfor ikke 

Anonymkode: 6cd42...68c

AnonymBruker
Skrevet

Lett, hvis jeg ikke hadde mann, 3 barn og jobb å sjonglere. 

Anonymkode: 75928...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere dette vil bli et mer utbredt fenomen, ettersom konkurransen i arbeidsmarkedet tilspisser seg?

TS

Anonymkode: 3fb45...d42

AnonymBruker
Skrevet

Ja, uten barn så hadde det gått fint. Har de siste 9 årene jobbet 100 % og studert minst ett emne/studie samtidig hele tiden. Nå har jeg fått barn også, så studiemengden har gått kraftig ned. Regner med jeg slutter å ta fag om ikke altfor lenge, da barna er større og krever mer.

Anonymkode: 9c5f7...558

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Var avhengig av forelesningene. Hva gjør de med eksamener som går på samme dag?

Anonymkode: b7f43...4fa

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har gjort det. Har tidvis litt dårlig samvittighet for at jeg har tatt tre dyre utdanninger og egentlig ikke bruker noen av dem (tar oppdrag eller vakter nå og da bare)..

AnonymBruker
Skrevet

Aldri om jeg hadde gjort det, nei. 

Anonymkode: b1103...3cf

AnonymBruker
Skrevet

Men dette er ikke så unikt? 

Ser de henviser til studenter som er meldt opp i to forskjellige studier men de tar ikke med alle de som tar ekstra fag.

F.eks mange ingeniør studier har fag som overlapper og mange av disse fagene er enkelt emner som alle kan melde seg opp i. Da er det veldig enkelt å ta de obligatoriske fagene på studiet og melde seg opp i noen ekstra fag. Så kan de enten skrive to bachelor oppgaver eller komme på en oppgave som vil bli godkjent av begge ingeniør linjene. Vips har du en dobbel ingeniør grad. 

Så dette er ikke noe nytt :)

Anonymkode: 59f50...07b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Holder på med det nå. 😊

Anonymkode: dadff...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...