Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter den sorte dressen som jeg alltid kan føle meg velkledd i på jobb. Har en jobb med både møter og representasjon så jeg trenger noe jeg føler meg vel i. Jeg er kraftig i lår men slank i livet. Ønsker vidde i buksene. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må du ha en dress som kommer i et sett eller er det ok å mixe? Jeg er brei over rumpa, men mye smalere i livet, så linbuksene med formelt uttrykk på h&m har vært så utrolig fine å lene seg på der. De er vide, høy i livet uten å stramme, sitter ledig,men ikke for løst over rumpa/hoftene, og er generelt sett veldig behagelige.

Anonymkode: 40913...b1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Må du ha en dress som kommer i et sett eller er det ok å mixe? Jeg er brei over rumpa, men mye smalere i livet, så linbuksene med formelt uttrykk på h&m har vært så utrolig fine å lene seg på der. De er vide, høy i livet uten å stramme, sitter ledig,men ikke for løst over rumpa/hoftene, og er generelt sett veldig behagelige.

Anonymkode: 40913...b1c

Takk for tips. Det vil jeg prøve. Men ville gjerne også hatt en dress med blazer og bukse. Ser så mange flotte damer der ute, men syns det er vanskelig å finne noe selv.

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en tur innom en butikk med merkeklær. Soyaconsept, Isay eller særlig Fransa har mye fint synes jeg. 

Her er det små, uavhengige butikker som har mye fint. 

Du kan sjekke de merkene på nett og se hvordan de er.

Anonymkode: fe935...4d2

• Liker 1
Skrevet

Filippa K. Kvalitetsklær.

Skrevet
Conradi skrev (29 minutter siden):

Filippa K. Kvalitetsklær.

Enig! Det er en slik kvalitetsdress jeg er ute etter. Men trenger tips til modell. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker merket Selected.

Anonymkode: ba990...8fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i både Filippa K og Tiger. Begge har flere buksemodeller som passer til blazerene de selger, så burde være mulig å finne noe for de fleste. Ellers har også Riccovero et godt utvalg. 

Anonymkode: ca922...fb6

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de har VIC i nærheten så ville jeg kikket der. 

Anonymkode: 13d11...c9b

Skrevet

Takk for tips om gode merker. Men det er ikke forslag til en modell dere liker ?

AnonymBruker
Skrevet

Et eksempel, Huda/Anine Bing:

Huda Blazer Black | Carma

Anonymkode: 112a3...768

AnonymBruker
Skrevet

En fra Filippa K

Blazers | Woman | FILIPPA K

Skrevet

Den fra Filippa var fin! Men den over skal du være veldig høy, slank og "kul" for å ikke se ut som Merkel i. Dress med så tett hals er det ikke mange som kler.

AnonymBruker
Skrevet
Kvist skrev (2 minutter siden):

Den fra Filippa var fin! Men den over skal du være veldig høy, slank og "kul" for å ikke se ut som Merkel i. Dress med så tett hals er det ikke mange som kler.

Ja, det blir egentlig ganske håpløst å anbefale. Hun må prøve selv. Ville bare legge inn et par eksempler, siden hun ikke hadde fått noen svar/bilder.

Jeg er forholdsvis høy til å være kvinne, og jeg er slank, så jeg bruker begge.

Skrevet (endret)

Jeg foreslår COS. Jeg kjøpte dressbukse i ull som også er justerbar i midjen, sånn strikk som er i barnebukser. Eksempel noe som denne som har vide lår men som kan justeres i midjen https://www.cos.com/en-no/women/womenswear/trousers/wideleg/product/wide-leg-tailored-twill-trousers-black-1248999001

Eller denne som er smalere https://www.cos.com/en-no/women/womenswear/trousers/straight-fit/product/pleated-panel-straight-leg-trousers-black-1345915003

De har også blazere og klærne er av god kvalitet

Endret av nattsvermer
AnonymBruker
Skrevet

Både Part Two og In Wear har gode dresser. Prismessig ligger de lavere enn Filippa K, men de har overraskende god kvalitet. 

Anonymkode: b2033...7fc

Skrevet
Kvist skrev (9 timer siden):

Angela Merkel 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...