AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Flyttet nylig inn en fyr i 20-årene i leiligheten over oss. Han har flere kompiser på besøk nærmest hverdag og det er mye løping og bråk i gangene, men det er greit. I går kveld etter kl 2300, så banket de på døra vår, og la på sprang opp trappene. Jeg gikk opp og ringte på for å rive litt kjeft. Hørte at de lo og køddet før de turte å åpne døra. Samboeren min mente at jeg var «Karen» men hva tenker dere? Har jeg skapt dårlig nabostemning? Anonymkode: 87102...55b
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Hadde ikke akkurat løpt etter dem første gang det skjedde. Du er iallfall på god vei til å få noen som synes slikt er kjempe morsom over deg.. Anonymkode: 08f26...f9c 4
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Trodde ringe på og stikke av var noe barn gjorde 😅 Men dagens 20 åringer er vel litt som barn Anonymkode: a69ef...bbc 15 3
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Synes ikke det. Voksne folk som plager andre må det sies i fra om. Men om det skjer en gang til så ikke gå dit med en gang. Vent til neste dag og snakk med leietakeren alene. Tipper han ikke er like tøff uten kompisene sine ved siden av. Anonymkode: 0349e...e07 11 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes ikke det. Voksne folk som plager andre må det sies i fra om. Men om det skjer en gang til så ikke gå dit med en gang. Vent til neste dag og snakk med leietakeren alene. Tipper han ikke er like tøff uten kompisene sine ved siden av. Anonymkode: 0349e...e07 Han beklaget seg på vegne av kompisene sine. (tror ikke han var med på det) men men. Tålte ikke så mye i går 🥲 Anonymkode: 87102...55b
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Ja, absolutt, du gir sterke Karen-vibber. Anonymkode: a1ed6...65a
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Livlige naboer. Trodde ungdommen bare satt inne og sniffet ketamin nå til dags. Anonymkode: 15c0e...f6c
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han beklaget seg på vegne av kompisene sine. (tror ikke han var med på det) men men. Tålte ikke så mye i går 🥲 Anonymkode: 87102...55b Kanskje han må få kompisene sine til å skjerpe seg. Og det gjør han nok når det blir tilstrekkelig ubehagelig for han selv. Du er slettes ikke Karen. Du forventer bare voksen oppførsel fra en voksen. Dette er ikke 9-åringer Anonymkode: 0349e...e07 7 1
Ludovica- Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Nei dette er ikke "Karen". Man bør forvente at folk i 20 åra kan oppføre seg. 10 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august Synes heller ikke dette er "Karen" oppførsel. Det er jo de, som er voksne, som skal gruble over egen oppførsel. Jeg hadde også blitt grinete. Anonymkode: df5bf...81e 6
AnonymBruker Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august Forventer heller at noen i 20-årene ikke holder på slik du beskriver. Anonymkode: a38d6...ed7 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august Du er ingen Karen. Jeg hadde også blitt forbannet. Og jeg er i tredveårene. Anonymkode: 8b3d4...3db 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Flyttet nylig inn en fyr i 20-årene i leiligheten over oss. Han har flere kompiser på besøk nærmest hverdag og det er mye løping og bråk i gangene, men det er greit. I går kveld etter kl 2300, så banket de på døra vår, og la på sprang opp trappene. Jeg gikk opp og ringte på for å rive litt kjeft. Hørte at de lo og køddet før de turte å åpne døra. Samboeren min mente at jeg var «Karen» men hva tenker dere? Har jeg skapt dårlig nabostemning? Anonymkode: 87102...55b Kinaputter neste gang. Anonymkode: 6ad41...3a4 1
Snok1 Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min mente at jeg var «Karen» men hva tenker dere? Har Jeg mener jeg har en god Karen/Ken-radar, og min dom er at du ikke er en Karen. En Karen ville ikke sluppet naboen inn i oppgangen fordi han er for ung til å bo der eller en annen hjernedød fordom. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #15 Skrevet 27. august Godt voksne kan være svært barnslig. Vi hadde en nabo som det var mye folk pluss min 30 og festet stadig vekk. Nabohuset var bak en haug, så de plaget ikke oss, selv om vi kunne høre dem. Men når selskapet skulle gå, så ble podtkassa knust, og div kastet utover. Så min mann sendte dem bilde og en melding, at vi ikke bryr oss så mye om festingen, men at vi satte pris på om de ga beskjed til de besøkende å ikke plage vår tomt, når de skulle hjem. Det hører med til historien at politiet stadig var innom der. Men det var ikke pga oss. Vi var uten en tur på byen, og møtte på denne naboen og noen av festvennene. Og da hadde de nok konspirert i vilden sky. Og skulle da ta oss, og mente det var vi som ringte politiet på dem. Vi fikk roet de ned. Men tror jeg fikk fortalt at jeg syntes det er rart at 30åringer oppfører seg som om de er 16 Anonymkode: 01a92...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #16 Skrevet 27. august 20åringer er for gamle til å leke ring og spring. Men nå når de har fått ertet deg opp, så synes de sikkert at det er rasende festlig. Drittunger. Ta en telefon til mødrene deres Anonymkode: 98313...4e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #17 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flyttet nylig inn en fyr i 20-årene i leiligheten over oss. Han har flere kompiser på besøk nærmest hverdag og det er mye løping og bråk i gangene, men det er greit. I går kveld etter kl 2300, så banket de på døra vår, og la på sprang opp trappene. Jeg gikk opp og ringte på for å rive litt kjeft. Hørte at de lo og køddet før de turte å åpne døra. Samboeren min mente at jeg var «Karen» men hva tenker dere? Har jeg skapt dårlig nabostemning? Anonymkode: 87102...55b Herregud da, hva er de? 10 år. Anonymkode: 77699...363 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #18 Skrevet 29. august Synes Karen-begrepet er idiotisk, det er bare for å devaluere kvinner over 30. Poenget er vel nettopp at unge menn gjerne vil ture frem som de vil, og da har de funnet en måte å mute damer på. Anonymkode: 5cc09...7c6 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august Jeg er av den oppfatning av at det er for få Karens i denne verden. Noen må stå i det og lære mennesker folkeskikk - for det begynner det å skorte på rundtomkring. Anonymkode: 5866c...a18 1
Callisto83 Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2026 den 14.33): Flyttet nylig inn en fyr i 20-årene i leiligheten over oss. Han har flere kompiser på besøk nærmest hverdag og det er mye løping og bråk i gangene, men det er greit. I går kveld etter kl 2300, så banket de på døra vår, og la på sprang opp trappene. Jeg gikk opp og ringte på for å rive litt kjeft. Hørte at de lo og køddet før de turte å åpne døra. Samboeren min mente at jeg var «Karen» men hva tenker dere? Har jeg skapt dårlig nabostemning? Anonymkode: 87102...55b Du burde heller sendt samboeren din opp for å si i fra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå