AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Hva synes du om denne? Det skal visst komme en spin off. På samme gate, men andre hovedpersoner. Håper de bringer tilbake noen av de gode gamle bi-rollene fra den originale serien Anonymkode: ee822...773 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Elsker den serien! Har ikke sett den siden den gikk lineært i sin tid, men jeg får stadig vekk reels i fb-feeden min som påminner meg hvilken fantastisk serie det er. Dersom det kommer spin-off blir jeg å gi den en sjanse Anonymkode: 23cde...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #3 Skrevet 29. august Min favoritt serie ❤️ Anonymkode: 8f503...eb2 1 1
Krepsen7791 Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september En av mine favoritter. På tide å se alle sesongene på nytt igjen 😊 1
Sofakona Skrevet 10. september #5 Skrevet 10. september Jeg Bing Watch gamle frustrere gruer nå he he..er på sesongen 5 tror jeg... Håper nye er bra
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Skrevet 10. september Krepsen7791 skrev (3 timer siden): En av mine favoritter. På tide å se alle sesongene på nytt igjen 😊 De ligger på Disney+ by the way. Holder på å se nå, er på sesong 4 ❤️ Anonymkode: 0717a...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september Jeg husker jeg så den da den gikk på TV, og så så jeg den igjen for noen år siden. For en utrolig bra serie, savner serier med denne kvaliteten. Anonymkode: 71039...32c 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Skrevet 10. september Elsker ❤️ så den igjen tidligere i år. Var noen år siden sist nå. Men fortsatt like bra. (Helt til siste sesongene, men det er så..) Anonymkode: 37728...1b2
AnonymBruker Skrevet 10. september #10 Skrevet 10. september En av de seriene som jeg ble absolutt hekta på. Bree er min favoritt. Jeg har alle sesongene på DVD, jeg pleide å kjøpe sesongene etter hver sesong var ferdig, jeg så alle episodene en og en tv sendt først, og så alle episodene på DVD så fort den var i hus. Sprøtt å tenke på at det har gått 22 år siden første sesong ble sendt på TV. Anonymkode: 74130...e75 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #11 Skrevet 11. september Frustrerte druer Anonymkode: 3d6f8...559
AnonymBruker Skrevet 11. september #12 Skrevet 11. september Jeg har sett den på nytt flere ganger. Jeg ELSKER denne serien. Anonymkode: cf47b...408 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå