AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Flere som elsker denne komboen? Avslappet og chic på samme tid Anonymkode: 15645...b36
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Nei, det ser utrolig dust ut. Anonymkode: 12da3...a6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Elsker ja. Helt enig med deg. Anonymkode: 994aa...11a
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Ja. Flip-flops er digg om sommeren. Men er det så varmt at jeg bruker flip-flops er det gjerne med tights i shortslengde eller som slutter rett under kneet. Anonymkode: aa6b9...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Våknet jeg opp i 2001 i dag? Jeans og flipflop? 😂 Jeg vet at moten er tilbake på 2000-tallet, men må vi ta med alt?!🫠 Anonymkode: bef81...b66 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Hvis du er under 20 år er det ok. Anonymkode: 5d658...4e7
makkapakka Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Syns folk får så rar gange med flip flopp, særlig de med tjukk såle. 1
Beneath the Moon Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Huff nei, jeg vil ikke føttene mine så vondt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august Hvis det er varmt nok for flip-flops er det for varmt for jeans. For ikke å snakke om hvor vonde flip-flops er å gå i. Anonymkode: 5e1af...1bd 3
Hedda-78 Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Flip flops er jo ikke fottøy som går an å gå i. Jeg bruker det til og fra postkassa, ikke lenger.
AnonymBruker Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august Jeg brukte jeans og Adidastøfler som vi kalte det, med ullsokker i, året rundt.. livsfarlig. Etterhvert ble det skatersko som ikke skulle syntes fordi buksa hang over. Det er nå 25 år siden minst... Jeans og et par pene sandaler kan jeg gå med på 🤪 evt faktisk også Havaianas.. Anonymkode: b756d...8ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå