AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:35 #1 Skrevet onsdag kl. 21:35 Flere som elsker denne komboen? Avslappet og chic på samme tid Anonymkode: 15645...b36
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Nei, det ser utrolig dust ut. Anonymkode: 12da3...a6b
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Elsker ja. Helt enig med deg. Anonymkode: 994aa...11a
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Ja. Flip-flops er digg om sommeren. Men er det så varmt at jeg bruker flip-flops er det gjerne med tights i shortslengde eller som slutter rett under kneet. Anonymkode: aa6b9...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Våknet jeg opp i 2001 i dag? Jeans og flipflop? 😂 Jeg vet at moten er tilbake på 2000-tallet, men må vi ta med alt?!🫠 Anonymkode: bef81...b66 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Hvis du er under 20 år er det ok. Anonymkode: 5d658...4e7
makkapakka Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Syns folk får så rar gange med flip flopp, særlig de med tjukk såle.
Beneath the Moon Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Huff nei, jeg vil ikke føttene mine så vondt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå