AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:27 #1 Skrevet onsdag kl. 20:27 Jeg har aldri fått til å squirte før, trodde det bare var en myte eller fåtall av kvinner som fikk til. Men etter å ha fått womanizer i hus, så er ikke det lenger et problem. Lurer bare på om dette er gjengs for alle damer som bruker womanizer? Anonymkode: 994fc...f52
Macro Skrevet onsdag kl. 20:37 #2 Skrevet onsdag kl. 20:37 Nei, det finnes ikke en felles fasit for alle når det gjelder sex og seksualitet. Min womanizer gikk i søpla fordi den var for bra på klitorisorgasmer. Den gjorde meg, menn og andre leketøy utilstrekkelige.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:37 #3 Skrevet onsdag kl. 20:37 Nei. Har gjort det med dildo som stimulerer g-punkt, men aldri med womanizer. Anonymkode: 5a071...4e3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:44 #4 Skrevet onsdag kl. 20:44 Gjør det aldri med womanizer, men nesten alltid med mannen Anonymkode: d8ba6...b48
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:45 #5 Skrevet onsdag kl. 20:45 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har aldri fått til å squirte før, trodde det bare var en myte eller fåtall av kvinner som fikk til. Men etter å ha fått womanizer i hus, så er ikke det lenger et problem. Lurer bare på om dette er gjengs for alle damer som bruker womanizer? Anonymkode: 994fc...f52 Nei. Jeg squirter bare ved hjelp av mye intenst arbeid med hendene, stakkars typen min. Anonymkode: a2fe5...042
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #7 Skrevet i går, 07:16 Jeg har bare prøvd womanizer noen få ganger, men ja, den fikk meg til å squirte et par ganger. Men jeg har egentlig lett for det ellers også. Ble egentlig ganske skuffet over womanizer, liker vanlig vibrator bedre. Anonymkode: 951a3...5a1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #8 Skrevet i går, 07:22 Nei, womanizer gjør ingenting for meg. Men jeg liker g-punktstimulering, og da squirter jeg mye, men womanizer ga jeg bort etter å ha gitt det et par iherdige forsøk. Føltes ikke godt en plass for min del. Anonymkode: d727a...12e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Nei. Bruker for øvrig ikke den lenger. Har andre ting jeg syntes er bedre. Anonymkode: e73e7...7a5
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden ja, ufrivillig med en som ligner på woomanizer. Jeg liker det ikke, så jeg har øvd på å komme uten å squirte med den. Synes ikke det er verken sexy eller deilig. Anonymkode: 9a52f...5d9
Sofakona Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden Har akkurat kjøpt den...jeg får den liksom ikke til ..... hvordan bruker man den? Synes den bare vibrerer når jeg bruker den
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Nei, mannen må bruke fingrene og på en måte gni på g-punktet. Da squirter jeg lett. Anonymkode: f83c5...289
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei, womanizer gjør ingenting for meg. Men jeg liker g-punktstimulering, og da squirter jeg mye, men womanizer ga jeg bort etter å ha gitt det et par iherdige forsøk. Føltes ikke godt en plass for min del. Anonymkode: d727a...12e Gav du den bort til noen som bruker din brukte womanizer? For min del må jeg bruke en tykk dildo for å få det til å squirte. Anonymkode: a7173...92b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Macro skrev (På 26.8.2026 den 22.37): Nei, det finnes ikke en felles fasit for alle når det gjelder sex og seksualitet. Min womanizer gikk i søpla fordi den var for bra på klitorisorgasmer. Den gjorde meg, menn og andre leketøy utilstrekkelige. Kastet du den fordi den var for bra, ga deg for sterke orgasmer, hvorfor? Du skrev det på en måte, men skjønte ikke helt hvorfor allikevel. Du er du, menn er noe annet enn et leketøy og hvorfor da kaste den fordi den var bedre enn de andre leketøy Anonymkode: 2f8b8...5a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå