AnonymBruker Skrevet 26. august #21 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånne ting skjer i psykiatrien hele tiden, har skjedd med meg og jeg er kvinne. Hvis du virkelig ikke tror mennesker som er desperate, maniske eller psykotiske (og kanskje litt rusa på sovetabletter) ikke klarer å finne måter å skape litt action når de er innestengt og ikke har noe å drive med, har du en veldig kjedelig fantasi. Tråden tror jeg derimot er trolling, men morsom tanke å gå uvedkommende inn på venterommet på DPS for å sjekke. Anonymkode: 00ca3...356 Jeg jobber i psykiatrien, jeg vet at slike ting ikke skjer hos oss. Og andre avdelinger jeg har vært på er like, lange ganger hvor man ser alle dører. Anonymkode: 745c7...697 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #22 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): #tingsomaldriharskjedd Anonymkode: 745c7...697 Jeg kjenner en som jobber på dps døgn, og det er hvis ikke uvanlig at pasienter har et forhold. Anonymkode: 63199...544
AnonymBruker Skrevet 26. august #23 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner en som jobber på dps døgn, og det er hvis ikke uvanlig at pasienter har et forhold. Anonymkode: 63199...544 Det skjer, at de har "et forhold". Men man har ikke lov å være på rommene til hverandre, eller røre hverandre i fellesarealer. Så. Anonymkode: 745c7...697 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #25 Skrevet 28. august Jeg ser det kan være noe sjarmerende i konseptet med å finne seg en ferdig lobotomert og medisinert kvinne som er helt nede på et grønnsaksnivå, slik at man deretter kan bygge henne opp igjen og forme henne til å bli akkurat slik man ønsker å ha henne. Anonymkode: 13d28...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #26 Skrevet 28. august Ikke meg, men noen jeg kjenner ble avbrutt i akten av pesonalet. Var ikke lov sa de da. Anonymkode: 157ed...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #27 Skrevet 28. august La nå kvinner som er innlagt eller er i ferd med å bli innlagt få være i fred. Anonymkode: 73111...00c 4
AnonymBruker Skrevet 28. august #28 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2026 den 22.02): Sånne ting skjer i psykiatrien hele tiden, har skjedd med meg og jeg er kvinne. Hvis du virkelig ikke tror mennesker som er desperate, maniske eller psykotiske (og kanskje litt rusa på sovetabletter) ikke klarer å finne måter å skape litt action når de er innestengt og ikke har noe å drive med, har du en veldig kjedelig fantasi. Tråden tror jeg derimot er trolling, men morsom tanke å gå uvedkommende inn på venterommet på DPS for å sjekke. Anonymkode: 00ca3...356 Selvsagt er det mange psykisk syke som vil prøve å utnytte hverandre seksuelt. Noe annet ville vært rart. Anonymkode: fae8a...92b 1 1
Hxndyman Skrevet 28. august #29 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2026 den 14.14): Sånn i venteområdet for eksempel, eller inne på lukket avdeling Er det lov? Anonymkode: 4bc3a...cea 😆...Så kvinner skal ikke få være i fred på psykiatrisk en gang? Hva blir det neste..grave de opp på kirkegården? 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #30 Skrevet 28. august Ingen normale folk søker spesifikt etter kjæreste med alvorlige psykiske problemer. Dette er svært sårbare mennesker og dette ville grenset til utnytting. Du er en PREDATOR. Anonymkode: 7e5ec...5e1 2 1
Eva-Lena Skrevet 28. august #31 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2026 den 14.14): Sånn i venteområdet for eksempel, eller inne på lukket avdeling Er det lov? Anonymkode: 4bc3a...cea Høres ut som du trenger behandling på DPS selv. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #32 Skrevet 29. august Nei, nei, nei… Det er "DON’T stick your dick in crazy". ikke "Oppsøk galehuset på jakt etter action". Anonymkode: 1e908...da9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå