AnonymBruker Skrevet 26. august #21 Skrevet 26. august Mammatilmine skrev (13 timer siden): Har hørt at 3, 6, og 9 er vanskelige aldre hos alle barn. Ikke glem 2 og 4🤪 Anonymkode: c08b3...d13 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #22 Skrevet 26. august Neh, ikke min gutt , han er easy peasy sammenlignet med søsteren 🙈😆 Anonymkode: f863e...ed8
AnonymBruker Skrevet 26. august #23 Skrevet 26. august Jeg har jobbet i mange år på barneskole og synes 8-10 år er gullalder for både jenter og gutter MEN kan jo hende foreldrene som har dem hjemme har en annen oppfatning😅 Anonymkode: 426c9...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #24 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min 9 åring er rimelig chill. Det var broren hans også når jan var 9. Det er nok noe med oppdragelsen dere burde ta tak i istedenfor å prøve å hekte det på alder. Anonymkode: 4fff4...fb7 😂😂😂😂 Særlig! Våre gutter på ni var som født på forskjellige planeter. Samme oppdragelse. Anonymkode: af64c...624 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #25 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er dette en vanskelig alder for mange, eller er det bare vi som sliter? Anonymkode: 98d76...20f Slet veldig når han var ni år. Ville ikke høre på beskjeder, svarte frekt, var stygg mot broren, alt var min feil. Nå er ungen 10, og det har snudd - heldigvis😅 Anonymkode: 895cf...24d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #26 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2026 den 22.20): Er dette en vanskelig alder for mange, eller er det bare vi som sliter? Anonymkode: 98d76...20f Ja, ene stesønnen var et mareritt. Men andre var bare snill og grei. Anonymkode: 03866...e1c
AnonymBruker Skrevet 26. august #27 Skrevet 26. august Hadde to helt forskjellige gutter. En var vanskelig i den alderen og en var rolig. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2cf69...c2a
AnonymBruker Skrevet 26. august #28 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min 9 åring er rimelig chill. Det var broren hans også når jan var 9. Det er nok noe med oppdragelsen dere burde ta tak i istedenfor å prøve å hekte det på alder. Anonymkode: 4fff4...fb7 Alltid så fint når noen har fasit for alle. Kan du være så snill å løse klimakrisen også??🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 :🤢🤢🤢 Anonymkode: 2cf69...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #29 Skrevet 27. august Har en som blir 9 om 3 uker, men har vært vanskelig hele livet, så vanskelig å si🤭 Anonymkode: c58fe...a68
AnonymBruker Skrevet 27. august #30 Skrevet 27. august Jeg har to jenter, og har vært litt misunnelig på de som hadde gutter da de var små. Guttene virket så grei og diskuterte ikke i den grad mine jenter gjorde (hvis jeg skal tro foreldrene til gutter i området). Aner ikke om det er kjønnsforskjeller statistisk sett, men det har sett ut som den alderen var enklere med gutter. Kanskje de får mer behov for å ha egne meninger i 9 årsalderen? Jenter har meninger konstant 😅 Anonymkode: 59631...af3 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #31 Skrevet 27. august Han var harmonisk og grei når han var 9. det er han forsåvidt enda, som 12 åring. Lekte og koste seg i den alderen. Men barn er jo ulike. Dattera var mer turbulent fra 10 års alder… Anonymkode: e1549...567
AnonymBruker Skrevet 27. august #32 Skrevet 27. august Min gutt på ni har alltid vært grei, men synes denne alderen her er den fineste. Fortsatt er han barn og glad i å leke, lurer på alt mulig og synes ikke det er flaut å gi meg klem eller kyss. Samtidig er han mer fornuftig, selvstendig og tar ansvar. Han liker å hjelpe til hjemme og endelig er det faktisk litt i hjelp i han også… han synes det er gøy å kunne bære matposene til bilen når vi har handlet, han hjelper til i hagen, henter lillebror på sfo osv. Anonymkode: 35d56...79f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå