Gå til innhold

Litt spesielt av venninne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som jeg drar på besøk til en helg av og til. Når jeg kommer så spørr hun om jeg vil lage vårruller. Hun synes jeg er flink til å lage de. Og det gjør jeg. Jeg har vist henne flere ganger hvordan jeg lager de, men hun lager de ikke selv. I dag ringte hun og spurte om hvilken papir jeg bruker. Jeg svarte og da sa hun at hun skulle lage vårruller til ei venninne som kommer på besøk i helgen. Litt rart? Nå har jeg laget vårruller til henne i flere år 

Anonymkode: 2c980...989

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ser ikke hva som er rart med det. 

Anonymkode: f79bc...0d4

• Liker 8
Skrevet

Så hyggelig at hun har lært det av deg og har tatt mot til seg til å prøve selv.

• Liker 4
Skrevet

Ser ikke helt hva som er spesielt med det? Kan jo hende at hun har hatt lyst til å prøve selv nå. At hun har hatt liten tro på seg selv, og ikke turt å prøve. Selv er jeg redd for å gjøre feil, så jeg kan utsette slike ting i lang tid. 

Om dette er "forskjellsbehandling" ser du jo nesten gang hun besøker deg, om hun fortsatt ønsker at du skal lage.

Anonymkode: 0ea64...478

Skrevet

Hva er det som er rart med at hun endelig lager selv? 

Anonymkode: 9e0d3...b07

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ikke helt hva som er spesielt med det? Kan jo hende at hun har hatt lyst til å prøve selv nå. At hun har hatt liten tro på seg selv, og ikke turt å prøve. Selv er jeg redd for å gjøre feil, så jeg kan utsette slike ting i lang tid. 

Om dette er "forskjellsbehandling" ser du jo nesten gang hun besøker deg, om hun fortsatt ønsker at du skal lage.

Mente neste gang du besøker henne*

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det som er rart med at hun endelig lager selv? 

Anonymkode: 9e0d3...b07

Men blir rart hvis jeg må lage neste gang jeg drar dit?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt rart? Nå har jeg laget vårruller til henne i flere år 

Hun tør vel ikke servere de hun lager til deg da.

Anonymkode: 566ce...030

• Liker 1
Skrevet

Lager dere vårrullene sammen, eller står hun bare å ser på? Om hun har hjulpet deg og dere har gjort det sammen, er det kanskje noe hun syns er fint at dere gjør det sammen. Det er liksom deres måte å henge sammen. En tradisjon. Står hun bare å ser på, så ville jeg invitert henne med neste gang. 

Anonymkode: 12e88...128

• Liker 1
Skrevet

Å herregud!!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Lager dere vårrullene sammen, eller står hun bare å ser på? Om hun har hjulpet deg og dere har gjort det sammen, er det kanskje noe hun syns er fint at dere gjør det sammen. Det er liksom deres måte å henge sammen. En tradisjon. Står hun bare å ser på, så ville jeg invitert henne med neste gang. 

Anonymkode: 12e88...128

Jeg lager imens hun gjør noe annet. Kanskje husarbeid eller går tur med hundene 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men blir rart hvis jeg må lage neste gang jeg drar dit?

Nei? Hun synes du er eksperten, tipper jeg.  

Anonymkode: dc291...884

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har ei venninne som jeg drar på besøk til en helg av og til. Når jeg kommer så spørr hun om jeg vil lage vårruller. Hun synes jeg er flink til å lage de. Og det gjør jeg. Jeg har vist henne flere ganger hvordan jeg lager de, men hun lager de ikke selv. I dag ringte hun og spurte om hvilken papir jeg bruker. Jeg svarte og da sa hun at hun skulle lage vårruller til ei venninne som kommer på besøk i helgen. Litt rart? Nå har jeg laget vårruller til henne i flere år 

Da svarer du,så gøy du endelig skal prøve å lage vårruller.
Spar noen i fryser’n til meg også💁🏻‍♀️

Skrevet

Hun vil vel prøve seg da. Det er ikke rart, men da er det å forvente at hun lager neste gang dere er sammen også. Om hun får det til da.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke laget vårruller til en som er ekspert på det.

Men altså, du behøver ikke å lage mat til henne. Og betale for halvparten..? Du irriterer deg uansett så mye over henne at du bør redusere kontakten

Anonymkode: 87e10...fa8

Skrevet

Første gang jeg prøver å lage noe nytt, lager jeg det jo ikke til noen jeg vet at gjør det bedre selv. For en pussig ting å henge seg opp i - jeg ville heller vært glad for å ha vært en inspirasjon og oppmuntret forsøket.

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde jeg med min adhd hadde gullmedaljen i å gå i overtenkingsmodus, men har jeg møtt min overkvinne, gitt. 😅

Anonymkode: 5f65d...abc

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...