Gå til innhold

Hermorider

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hermorider, både utvendig og innvendig. Skjedde tidlig i ungdomsårene da jeg presset altfor mye på do pågrunn av uoppdaget laktoseintoleranse. Jeg tror ikke jeg skal kvitte meg med dem, selvom det er flaut( er 25) har samboer og barn, han gir faen. Har du hermorider, og hvor gammel er du?

Anonymkode: 6f134...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde, men kvittet meg med de på Dr drop in på Majorstua. Veldig glad for det!

Anonymkode: 1639b...311

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde, men kvittet meg med de på Dr drop in på Majorstua. Veldig glad for det!

Ja har tenkt på det, men hørt dem spretter tilbake?🤣

Skrevet

Jeg er 38, aner ikke hvorfor. Vært til koloskopi og ana-rektoskopi flere ganger, nå stått i kø i snart et år for operasjon. Er regelmessig forstoppet så det er ganske uholdbart! 

Anonymkode: 44444...7f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er 38, aner ikke hvorfor. Vært til koloskopi og ana-rektoskopi flere ganger, nå stått i kø i snart et år for operasjon. Er regelmessig forstoppet så det er ganske uholdbart! 

:ooo

Skrevet

har bikket 40 og hatt det siden tidlig 20 åra. Prøvd å fortrenge, men nå er de så plagsomme at jeg må opereres. Grad 4. Gruer meg SYKT!!

Anonymkode: 88257...2f1

Skrevet

Jeg har en haug av marisker etter utvendige hemoroider. Fikk i begge graviditeter, aldri slitt før. Skal mote meg opp for å gå via det offentlige for operasjon. Er ikke noe som haster men jeg synes det er veldig sjenerende å ha de.. samt vanskelig med hygenie.

Anonymkode: d00db...7ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

:ooo

Ja, det er litt som å drite glasskår, så😭

Skrevet

Operert marisker 2 ganger og liten fistel 1 gang. Marisker er tilbake. Sliter mye med magetrøbbel. 

Vet ikke hvor mange ganger de kan operere.. redd for å ødelegge noe. Men det er mye arbeid å holde seg ren, og det kan klø. Har tenkt på å ta det opp med legen i et års tid nå, men det er jo tydeligvis ikke ille nok for meg ennå siden jeg ennå tenker. 

Anonymkode: 423c5...c28

Skrevet

Har noen prøvd noe annet for å bli kvitt de enn operasjon? 

Jeg har nok noen mindre innvendige, plager meg lite nå. Men har brukt Sheriproct stikkpiller innimellom hvis jeg har vært plaget. 

Har også operert bort marisker, veldig fornøyd, blitt så mye bedre. 

Anonymkode: 37a0a...628

Skrevet

Har hatt marisker hele livet. Altså siden barnehagealder. De fyller seg  og blir vonde et par dager kanskje en gang annethvert år. Behandler med sheriproct og alcos anal noen dager. Ellers plager de meg ikke. Er 48.

Anonymkode: d748b...eae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fordi du ble født i 1997 eller 1998.

Anonymkode: a6fe1...7fe

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er fordi du ble født i 1997 eller 1998.

Takk, jeg lo! Om du bare kunne fikse det andre problemet i samme slengen😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk, jeg lo! Om du bare kunne fikse det andre problemet i samme slengen😁

😂🥰

Skrevet

Jeg har operert to ganger. Første gangen var det noe marisker og en fisser tror jeg. + en innvendig. Var ganske fort gjort og lite styr etterpå. I fjor høst hadde jeg en HAL-RAR operasjon på noen vonde , plagsomme utvendige hemoroider. Det er noe av det vondeste jeg har gjort. Veldig fornøyd nå i ettertid, men vet ikke om jeg hadde klart den runden der igjen. 

Anonymkode: 564b0...b7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja har tenkt på det, men hørt dem spretter tilbake?🤣

Har ikke gjort det hos meg. Beste 5000 jeg har brukt 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ikke gjort det hos meg. Beste 5000 jeg har brukt 😄

Koster det 5000 å fjerne privat?

Anonymkode: d00db...7ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...