Gå til innhold

Knuste naboen sin vase

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har knust naboen sin vase og ønsker å erstatte denne men vet ikke hvor den er kjøp. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne? (Naboen fikk den i gave så vet ikke selv hvor den er kjøpt)

IMG_3030.jpeg

Anonymkode: fd2fa...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørre naboen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta et omvendt bildesøk. 

Anonymkode: 193e0...51c

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som sånt de har hatt på typ Mester Grønn o.l. Det er trend-varer og forandrer seg med sesong, derfor er det ofte sånne type ting om man ikke finner det noe sted (mens merkevarer ofte varer flere sesonger eller er klassikere).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
alfathealfa skrev (6 timer siden):

Ser ut som sånt de har hatt på typ Mester Grønn o.l. Det er trend-varer og forandrer seg med sesong, derfor er det ofte sånne type ting om man ikke finner det noe sted (mens merkevarer ofte varer flere sesonger eller er klassikere).

Da kan det være en idé å sjekke finn og andre kjøp og salg-sider, gjenbruksbutikker og loppemarkeder. 

Anonymkode: a4969...9cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du finner en annen fin vase (gjerne et sett, som her) som du kan erstatte med, om du ikke finner lik? Er det vaser brukt ute eller inne? Denne er på tilbud nå: https://www.cg.no/products/vase-kakao-22cm Den er nok mer eksklusiv enn den knuste ser ut til, men det finnes nok rimeligere alternativer på Nille, Rusta osv. 

Anonymkode: bf736...af8

• Liker 1
Skrevet

Ligner veldig på en jeg har fra Plantasjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...