AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Jeg har ikke brukt klokke på evigheter. Synes det holder med mobilen, men så har jeg ikke alltid med den. Er det kun smart-klokker som gjelder i en eller annen variant, eller har dere helt vanlige, analoge klokker? Anonymkode: ba8eb...f9f
Zampa the Lion Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august (endret) Bruker analog klokke. Inex. Holder meg unna all den smart-dritten så mye som mulig. Endret 25. august av Ramsay Street 2.0 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Apple watch. Må ha notifikasjoner opp på klokken på jobb bla hvor vi ikke kan ha telefon på avdelingen. Anonymkode: f3f54...2ce 2
Abra Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august Har en smartklokke ja. Er så kjekt å kunne lese varsler fra mobilen på den. Er det en uviktig melding kan jeg bare ignorere telefonen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Casio klokke som ikke finnes smart, viser tid, dato/mnd og det duger. Anonymkode: 78f0b...624 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Bruker vanlig analog klokke. Treningsklokka gikk tom for strøm før sommeren, har ikke ladet den. Anonymkode: 702f1...0f5 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Samme her! https://www.urverket.no/casio/collection/a168wa-1yes/17439 Anonymkode: 1030c...05e 1 3
Maskinfører Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august (endret) Garmin Instinct 2 Solar 🙂 Endret 25. august av Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samme her! https://www.urverket.no/casio/collection/a168wa-1yes/17439 Anonymkode: 1030c...05e Samme klokke har jeg i skuffen etter Pappa den er gammal 🙂 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke brukt klokke på evigheter. Synes det holder med mobilen, men så har jeg ikke alltid med den. Er det kun smart-klokker som gjelder i en eller annen variant, eller har dere helt vanlige, analoge klokker? Anonymkode: ba8eb...f9f Garmin Fenix Anonymkode: cf734...021 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august Har en garmin venu 2 plus. Bytter etter noen år når jeg går lei. Synes analoge klokker er fine men jeg er avhengig av funksjoner til treningsklokker😅 Må se hvor mange skritt, loggføre treningsøkter osv. Statistikk på søvn osv. Anonymkode: 9979a...40f 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august Jeg har Garmin Vivomove. Jeg ville ha en aktivitetsklokke som ikke så så veldig smart-klokke-aktig ut. Jeg er fornøyd med den. Anonymkode: 0f433...7cc 1
Pawn Hearts Skrevet 25. august #16 Skrevet 25. august Jeg har en gammel, analog Casio som kanskje burde skiftes ut – urmakeren sa at den ikke var helt vanntett lenger. Den holder nok en stund til, men min neste vil definitivt også være analog. Jeg er glad i urskiven og trenger ikke alle tilleggsfunksjonene. 2
Nevian Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august Jeg har bare tre analoge klokker jeg bytter litt på basert på dagshumør. Breitling, Omega, og IWC. 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august Jeg har en analog seiko klokke. Liker ikke å være tilgjengelig hele tiden. Jobber et sted der jeg ikke får ha med telefon inn. Sjekker telefonen i pausen, og ellers har mannen min nummeret til avdelingen, så han kan ringe hvis det er veldig viktig. Anonymkode: de557...3d2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå