Gå til innhold

Noen som har fettsugd overarmene her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var tiden etterpå mtp vondt og gjøremål i hjemmet? 

Anonymkode: 42ca2...e30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kun blir fettsugd får du vel hengehud etterpå, så huden må vel skjæres bort?

Anonymkode: e5928...127

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis det kun blir fettsugd får du vel hengehud etterpå, så huden må vel skjæres bort?

Anonymkode: e5928...127

Men var det virkelig det som var spørsmålet?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan var tiden etterpå mtp vondt og gjøremål i hjemmet? 

Jeg tok overarmsplastikk i juni. Fettsuging og overflødig hud. De første ukene kunne jeg ikke gjøre så mye, har jo arr langs hele underarmen. Det var ganske vondt i starten, men det må man jo forvente. Jeg måtte være forsiktig med å løfte så mye de første 4-6 ukene. I uke 5 prøvde jeg å bære handlekurven selv, men selv med kun et par varer i kurven, måtte mannen ta over. Dette er jo individuelt og noe som avhenger av om du bare skal fettsuge eller om du også skal fjerne overflødig hud som meg. De verste tingene å få til, var å vaske håret f.eks. Løfte stekepanner, skifte sengeklær og sånn. Har heldigvis hjelp, men likevel... Jeg hovner fortsatt litt opp nå, men det er ubetydelig lite. 

Anonymkode: aa31d...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tok overarmsplastikk i juni. Fettsuging og overflødig hud. De første ukene kunne jeg ikke gjøre så mye, har jo arr langs hele underarmen. Det var ganske vondt i starten, men det må man jo forvente. Jeg måtte være forsiktig med å løfte så mye de første 4-6 ukene. I uke 5 prøvde jeg å bære handlekurven selv, men selv med kun et par varer i kurven, måtte mannen ta over. Dette er jo individuelt og noe som avhenger av om du bare skal fettsuge eller om du også skal fjerne overflødig hud som meg. De verste tingene å få til, var å vaske håret f.eks. Løfte stekepanner, skifte sengeklær og sånn. Har heldigvis hjelp, men likevel... Jeg hovner fortsatt litt opp nå, men det er ubetydelig lite. 

Jeg skal bare fettsuge i første omgang så det blir jo ikke like omfattende som å fjerne hud i tillegg 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skal bare fettsuge i første omgang så det blir jo ikke like omfattende som å fjerne hud i tillegg 😊

Da vil jeg tro det går fortere før du er i form igjen! Lykke til 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...