AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Hvordan var tiden etterpå mtp vondt og gjøremål i hjemmet? Anonymkode: 42ca2...e30
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Hvis det kun blir fettsugd får du vel hengehud etterpå, så huden må vel skjæres bort? Anonymkode: e5928...127
Mezzosoprena Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis det kun blir fettsugd får du vel hengehud etterpå, så huden må vel skjæres bort? Anonymkode: e5928...127 Men var det virkelig det som var spørsmålet? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan var tiden etterpå mtp vondt og gjøremål i hjemmet? Anonymkode: 42ca2...e30 Jeg tok overarmsplastikk i juni. Fettsuging og overflødig hud. De første ukene kunne jeg ikke gjøre så mye, har jo arr langs hele underarmen. Det var ganske vondt i starten, men det må man jo forvente. Jeg måtte være forsiktig med å løfte så mye de første 4-6 ukene. I uke 5 prøvde jeg å bære handlekurven selv, men selv med kun et par varer i kurven, måtte mannen ta over. Dette er jo individuelt og noe som avhenger av om du bare skal fettsuge eller om du også skal fjerne overflødig hud som meg. De verste tingene å få til, var å vaske håret f.eks. Løfte stekepanner, skifte sengeklær og sånn. Har heldigvis hjelp, men likevel... Jeg hovner fortsatt litt opp nå, men det er ubetydelig lite. Anonymkode: aa31d...692
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tok overarmsplastikk i juni. Fettsuging og overflødig hud. De første ukene kunne jeg ikke gjøre så mye, har jo arr langs hele underarmen. Det var ganske vondt i starten, men det må man jo forvente. Jeg måtte være forsiktig med å løfte så mye de første 4-6 ukene. I uke 5 prøvde jeg å bære handlekurven selv, men selv med kun et par varer i kurven, måtte mannen ta over. Dette er jo individuelt og noe som avhenger av om du bare skal fettsuge eller om du også skal fjerne overflødig hud som meg. De verste tingene å få til, var å vaske håret f.eks. Løfte stekepanner, skifte sengeklær og sånn. Har heldigvis hjelp, men likevel... Jeg hovner fortsatt litt opp nå, men det er ubetydelig lite. Anonymkode: aa31d...692 Jeg skal bare fettsuge i første omgang så det blir jo ikke like omfattende som å fjerne hud i tillegg 😊 Anonymkode: 42ca2...e30
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skal bare fettsuge i første omgang så det blir jo ikke like omfattende som å fjerne hud i tillegg 😊 Anonymkode: 42ca2...e30 Da vil jeg tro det går fortere før du er i form igjen! Lykke til 😃 Anonymkode: aa31d...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå