Gå til innhold

Sims 2 - trappedritter


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du skal legge inn trapper, å laster du først ned som vanlig og legger dem i downloads-mappen.

Så må du inn i den mappen og lime inn teksten du får når du klikker på intallasjonsveiledningen.

Mappen er f.eks:

C:/Programfiler/The Sims 2/TSData/Res/Catalog/Scripts

Mulig at du må inn i EAgames etter programfiler.

I Scripts-mappen ligger det en fil som heter modularstairs. Denne skal du åpne og helt nederst skal du lime inn teksten du får oppgitt.

Så lagrer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en vanlig installasjonsveiledning for trapper:

1. Place the .package file in your Downloads folder like normal.

2.Find where you originally installed the Sims 2 game (NOT the expansion packs) and look for the folder 'TSData/Res/Catalog/Scripts'. It's usually in this location

C:/Program Files/The Sims 2/TSData/Res/Catalog/Scripts

3. COPY the 'modularstairs' text file to somewhere safe incase you make any mistakes.

4. Open the file 'modularstairs.txt' and find an empty space at the bottom of the document. DO NOT edit anything that is alread on this page!

5. Go to the very bottom of the document and press the 'Enter' key twice so theres a blank line between the previous emtry and where the new one will be. Copy and Paste this text block into the EMPTY space at the BOTTOM of the document.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger garantert der et sted. Det er fen filen trappene du har fra før ligger i.

Det kommer litt an på hvor du har installert spillet, men det er ikke den samme veien som til downloads-mappa. (Det gjorde jeg feil i begynnelsen).

Du skal ganske sikkert inn på:

Min datamaskin og C: + programfiler

Så finner du en mappe som heter EAgames.

I denne mappa ligger alle spillene.

Du skal inn i mappa som heter The Sims 2.

Der skal TSdata ligge.

Endret av Lea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Den ligger garantert der et sted. Det er fen filen trappene du har fra før ligger i.

Det kommer litt an på hvor du har installert spillet, men det er ikke den samme veien som til downloads-mappa. (Det gjorde jeg feil i begynnelsen).

Du skal ganske sikkert inn på:

Min datamaskin og C: + programfiler

Så finner du en mappe som heter EAgames.

I denne mappa ligger alle spillene.

Du skal inn i mappa som heter The Sims 2.

Der skal TSdata ligge.

Ja, og jeg har gtt inn der ørten gangrog jg finnr ikkno (sorr, r non bokstavr som r tit på maskinn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snålt.

Men du finner mappene som heter "The Sims 2" og evt. tilleggspakker (f.eks The Sims Uteliv")?

Hva ligger det i såfall inni "The Sims 2"-mappa di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Cameras

Colleeeections

Config

Downloads

Log

Lotcatalog

Movies

Music

Neighborhoods

Projects

Saved Sims

SC4Terrains

Storytelling

Teleport

Thumbnails

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du i feil mappe kjære frysepulver. Den du skal inn i ligger på Min Datamaskin, der du roter nå er Mine Dokumenter, som ikke er den mappen du skal fikse på det som kreves.

Jeg la akkurat inn The Sims 2 slik med helt basis installering, slik jeg regner med at du har gjort, da la sims seg inn på

C:\Program Filer\EA GAMES\The Sims 2\TSBin

For at du i det heletatt skal komme deg dit må du trykke på Min Datamaskin, så finne deg frem til den hardisken du har lagt inn The Sims på.

For at du skal finne helt ut hvor du da har lagt inn sims finnes det en såpass grei måte.

1) Åpne opp Internet explorer

2) Kopier denne teksten

"C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2\"

Om den ikke fungerer prøver du denne

"C:\Program Filer\EA GAMES\The Sims 2\"

Kopier uten " tegnene.

3) Dette skal føre deg direkte til mappen der TSdata ligger om du har lagt inn The Sims med standar instillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, feil mappe.

Du leter der som alle nedlastede ting skal legges.

Disse trappene skal legges et helt annet sted. Og begge mappene heter EA Games og The Sims 2.

Jeg rotet masse på denne måten første gang jeg installerte nye trapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:hoho: Og nå fant jeg mappen!!!

Hm, men resten da?

COPY the 'modularstairs' text file to somewhere safe incase you make any mistakes.

4. Open the file 'modularstairs.txt' and find an empty space at the bottom of the document. DO NOT edit anything that is alread on this page!

5. Go to the very bottom of the document and press the 'Enter' key twice so theres a blank line between the previous emtry and where the new one will be. Copy and Paste this text block into the EMPTY space at the BOTTOM of the document.

Skal jeg legge trappene inn i den TS-data-mappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Evt, hvis jg ikke skal det; når jeg laster ned ting bruker jeg winZip. først laster jeg ned ting til en helt vanlig mappe, så tar jeg "xtract to here", og SÅ legger jeg tingne inn i downloadsmappen på sims...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve trappen legger du i den vanlige downloads-mappen din (der du legger alt annet du laster ned). De må unzippes på vanlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...