Gå til innhold

Hvorfor sier menn ikke nei?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt fascinert over ett fenomen, hvis en mann ikke er interessert hvorfor ormer de seg bare unna uten å egentlig svare på reelle forslag, samtidig som de fortsetter å ha kontakt? Er det for at man skal fortsette å fore egoet deres for det synes de er hyggelig? Selv passer jeg på å informere om at sånne aktiviteter ikke er aktuelt så fort som mulig hvis en mannlig bekjent hinter sånn at  jeg forstår at han vil litt mer også passer jeg ekstra på å være kun vennlig og ikke noe som kan feiltolkes som flirt en stund. Opplever at menn er omvendt, blir litt mer flørtende, men vrir seg unna, hva er poenget? I tilfelle man skulle få bruk for damen senere eller hva?

Anonymkode: 6c097...d7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Egen erfaring: Konfliktsky. Redd for å såre etc. Håper at hun tar hintet og slutter. 

Anonymkode: bdd63...1b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Egen erfaring: Konfliktsky. Redd for å såre etc. Håper at hun tar hintet og slutter. 

Så langt forstår jeg. Men når man slutter, så fortsetter de med å f eks ta kontakt først helt til man foreslår noe også ormer de seg vekk igjen, hvorfor ikke bare være glad for at hun tok hintet og sluttet?

AnonymBruker
Skrevet

Tar hvilket hint? De legger jo enda planer for å møtes, sier hyggelige ting som «godt å se deg» sender meldinger og snaps. De holder mennesker varme imens de ser etter andre. Og derfor havner vi i situationships

Anonymkode: 9f4a5...e6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så langt forstår jeg. Men når man slutter, så fortsetter de med å f eks ta kontakt først helt til man foreslår noe også ormer de seg vekk igjen, hvorfor ikke bare være glad for at hun tok hintet og sluttet?

Wooord! Har opplevd det flere ganger. Er ikke noe annet en å prøve å ha en ordentlig samtale med dem. Da klarer de å avslutte

AnonymBruker
Skrevet

Oppmerksomhetssyke. De vil at du skal ville ha dem, men er egentlig ikke interessert.

Anonymkode: ea733...2e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tar hvilket hint? De legger jo enda planer for å møtes, sier hyggelige ting som «godt å se deg» sender meldinger og snaps. De holder mennesker varme imens de ser etter andre. Og derfor havner vi i situationships

Dette er jo ikke noe som er forbeholdt menn. Kvinner er like ille. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har også opplevd dette èn gang. Jeg syns det var utrolig frustrerende for jeg ble aldri avvist, men fikk heller aldri nok til at det ble noe ekte. Og jeg brukte tid før jeg forstod tegninga. Han var nok klar over hva han gjorde, og jeg har aldri kunne behandlet en mann på samme måten. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn er forskjellige. Jeg har vært super-tydelig/kjølig hvis jeg ikke er interessert siden ungdomstida, grunnet erfaringer med innpåslitne kvinner som ikke tar mer indirekte signaler.  

Anonymkode: d2f4d...a54

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange menn er brent av ubehagelige opplevelser med innpåslitne og aggressive damer som blir sinte ved avvisning

Anonymkode: 9da48...b39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...