AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:53 #1 Skrevet tirsdag kl. 09:53 Den første testen så slik ut etter tidsfristen, typ en time. Bilde nr 2 er fra i dag og innenfor tidsfristen. Ser den positiv ut? Jeg vet ikke hvor langt jeg eventuelt skulle vært på vei men er nok ikke så langt. Anonymkode: d1456...429
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:00 #2 Skrevet tirsdag kl. 10:00 Det finnes en egen tråd for graviditetstester. Men nei, denne synes jeg ser negativ ut. Hvordan en test ser ut etter en time kan ikke tillegges noe vekt. Anonymkode: f6a56...060 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:22 #3 Skrevet tirsdag kl. 11:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes en egen tråd for graviditetstester. Men nei, denne synes jeg ser negativ ut. Hvordan en test ser ut etter en time kan ikke tillegges noe vekt. Anonymkode: f6a56...060 Jo, det kan det avsolutt. Dersom det er en tydelig strek etter en time - så er det som regel fordi man er gravid. Men at det er såpass liten konsentrasjon av hcg enda. Det skal ikke være mulig å få en rosa strek dersom man ikke er gravid. Anonymkode: 6520f...673
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå