AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Har du fettlever? Hvordan ble det oppdaget? Og er leveren din bedre nå? Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du fettlever? Hvordan ble det oppdaget? Og er leveren din bedre nå? Anonymkode: 356be...f71 ?? Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Har hatt fettlever for over 10 år siden, ble skikkelig syk og hadde høye verdier på blodprøver. Er i bedre form nå men har ikke sjekket leveren igjen på mange år, brukte ultralyd da de sjekket den. Anonymkode: a8958...ffa
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt fettlever for over 10 år siden, ble skikkelig syk og hadde høye verdier på blodprøver. Er i bedre form nå men har ikke sjekket leveren igjen på mange år, brukte ultralyd da de sjekket den. Anonymkode: a8958...ffa Gikk det over liksom? Hva kom det fra? Overvekt,alkohol elr? Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Begynnende fettlever. Alle leververdier var bra igjen ved siste sjekk. Oppdaget ved akutt galleblære betennelse, ultralyd før operasjon. Endret kosthold og økt aktivitetsnivå. Bonus - blodsukker, kolesterol og sånt har også blitt veldig bra. Ja, også har vekta gått vesentlig ned da Anonymkode: 78b25...7dd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Begynnende fettlever. Alle leververdier var bra igjen ved siste sjekk. Oppdaget ved akutt galleblære betennelse, ultralyd før operasjon. Endret kosthold og økt aktivitetsnivå. Bonus - blodsukker, kolesterol og sånt har også blitt veldig bra. Ja, også har vekta gått vesentlig ned da Anonymkode: 78b25...7dd Okei! Vil du fortelle hvordan/hva du spiser? Fikk du operasjon med engang? Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gikk det over liksom? Hva kom det fra? Overvekt,alkohol elr? Anonymkode: 356be...f71 Ekstremt usunn livsstil, ikke alkohol. Røykte også, var ikke overvektig. Kuttet røyk og reduserte søtsaker. Leveren er utrolig flink til å reparere seg selv om man gjør en innsats. Anonymkode: a8958...ffa
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Okei! Vil du fortelle hvordan/hva du spiser? Fikk du operasjon med engang? Anonymkode: 356be...f71 Ble akutt operert for fjerning av galleblæra dagen etter ja - kom inn på akutten i løpet av natta. Spiser bare normal, vanlig mat egentlig. Lav på fett da, naturlig nok. Men har økt inntaket av frukt og grønt ganske kraftig. Passer på å spise en god porsjon grønt før jeg spiser måltider, alle måltider. Spiser ikke saus. Bruker enten krydder direkte på maten, eller litt Drømmelett som jeg rører krydder i etter smak. Anonymkode: 78b25...7dd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ekstremt usunn livsstil, ikke alkohol. Røykte også, var ikke overvektig. Kuttet røyk og reduserte søtsaker. Leveren er utrolig flink til å reparere seg selv om man gjør en innsats. Anonymkode: a8958...ffa Okei! Er det søtsaker som er det verste? Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ble akutt operert for fjerning av galleblæra dagen etter ja - kom inn på akutten i løpet av natta. Spiser bare normal, vanlig mat egentlig. Lav på fett da, naturlig nok. Men har økt inntaket av frukt og grønt ganske kraftig. Passer på å spise en god porsjon grønt før jeg spiser måltider, alle måltider. Spiser ikke saus. Bruker enten krydder direkte på maten, eller litt Drømmelett som jeg rører krydder i etter smak. Anonymkode: 78b25...7dd Okei takk!❤️ Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Fått fettlever påvist etter galleblærefjerning. Eneste mulighet jeg kan ha fått det er er overdrevet spising av frukt i flere år. Snakk om over 1 kg pr dag . Hadde aldri forhøyede leververdier på blodprøver. Skal sjekke lever med MR til februar. Meb regner med alt er i ordeb da jef har redusert inntak av fruktose drastisk. Anonymkode: ce9b6...a70
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fått fettlever påvist etter galleblærefjerning. Eneste mulighet jeg kan ha fått det er er overdrevet spising av frukt i flere år. Snakk om over 1 kg pr dag . Hadde aldri forhøyede leververdier på blodprøver. Skal sjekke lever med MR til februar. Meb regner med alt er i ordeb da jef har redusert inntak av fruktose drastisk. Anonymkode: ce9b6...a70 Hehe, syns det er så merkelig. Men blir bekymret jeg da, sønnen min på 4 år spiser mye frukt. Er frukt farlig nå liksom? Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fått fettlever påvist etter galleblærefjerning. Eneste mulighet jeg kan ha fått det er er overdrevet spising av frukt i flere år. Snakk om over 1 kg pr dag . Hadde aldri forhøyede leververdier på blodprøver. Skal sjekke lever med MR til februar. Meb regner med alt er i ordeb da jef har redusert inntak av fruktose drastisk. Anonymkode: ce9b6...a70 Drikker du alkohol foresten? Kan man ta seg ett glass vin med fettlever? Eller en fest? Jeg drikker sjeldent. Anonymkode: 356be...f71
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe, syns det er så merkelig. Men blir bekymret jeg da, sønnen min på 4 år spiser mye frukt. Er frukt farlig nå liksom? Anonymkode: 356be...f71 Det er et ordtak som heter «alt med måte», det gjelder det meste i livet. Anonymkode: b328b...4a3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden For et surrealistisk spørsmål! NEI, klart jeg ikke har det! Anonymkode: 8eca7...34d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er et ordtak som heter «alt med måte», det gjelder det meste i livet. Anonymkode: b328b...4a3 Ja.. Anonymkode: 356be...f71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå