AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august har hatt en operasjon for en god stund siden og har brukt sommeren på å lære å gå igjen. Ikke helt i mål, så da jeg var tilbake på jobb gikk jeg litt med krykker. har nesten nettopp fått en ny leder, og noe av det første han sier til meg er "jeg kjenner Birgit Skarstein, kan skaffe et kurs til deg!". Synes det var litt flaut å gå sånn på jobb i utgangspunktet. er jeg hårsår eller er det litt upassende kommentar fra noen man ikke kjenner? Anonymkode: d09f5...e43
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Jeg hadde bare ledd av kommentaren. Anonymkode: 29e56...a71 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): har hatt en operasjon for en god stund siden og har brukt sommeren på å lære å gå igjen. Ikke helt i mål, så da jeg var tilbake på jobb gikk jeg litt med krykker. har nesten nettopp fått en ny leder, og noe av det første han sier til meg er "jeg kjenner Birgit Skarstein, kan skaffe et kurs til deg!". Synes det var litt flaut å gå sånn på jobb i utgangspunktet. er jeg hårsår eller er det litt upassende kommentar fra noen man ikke kjenner? Anonymkode: d09f5...e43 Tror dette var feilslått forsøk på humor, jeg leser det som at lederen har empati med deg og at det er strevsomt å kave rundt på krykker, som leder tenker man ofte fra perspektivet at man har ansvar for at ansatte har det bra på jobb men her er det jo begrenset hva han kan gjøre så han forsøker seg på humor. Hva var det som gjorde at du følte kommentaren var ugrei? Hvordan tolket du det? Anonymkode: 07683...cb5 4
Kålrota Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Bare teit humor. Rart av en ny leder å gjøre sånt, men noen er jo sosialt keitete. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Teit kommentar, men neppe ondsinnet. Anonymkode: 2f03c...a09 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Jeg hadde sagt JA TAKK! Anonymkode: c54e9...fcb
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Uff, så pinlig for denne nye lederen! Den kommentaren ville vært pinlig sagt til venner. På jobb er det både uakseptabelt og veldig uprofesjonelt! Ganske sikker på at jeg bare ville stirret på lederen med et uttrykk som sa "jeg hørte ikke det jeg hørte nå?". Utenom dette - drit i hva andre måtte mene om at du går med krykker! Gjør det du vet er best for din kropp og fremtid, fortsett å trene og bruke krykkene når det er behov for det! ❤️ Anonymkode: f7c84...730
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Kan legge til: ser at du skriver at du synes det er pinlig å møte på jobb med krykker. Nå vet jeg ikke hva slags arbeidsmiljø du jobber i men her ville det blitt ansett som tøft og tegn på høy arbeidsmoral. Jeg tror kanskje du heller må tenke om det er du som dømmer deg selv for negativt her, du har jo ingen grunn til å være flau! Heller motsatt! 💪 Anonymkode: 07683...cb5 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august OMG, her har du nok en del i vente 😳 Anonymkode: c3d7b...b56
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august Det er jo ikke et tegn på sosial intelligens at man spøker med fremmede. Men utover det er kommentaren i kategorien «lett odde» heller enn problematisk. Det jeg mer henger meg opp i er at du som voksent menneske med fulltidsjobb synes det er innafor å både velge å «være flau» for å gå på jobb med krykker og/eller øvrig synlig skade OG innrømme det åpent! Hva er det for slags ugreie og pinlige holdninger til funksjonsnedsettelse? Det må du ikke si høyt på jobb altså. Da får du deg nok en velfortjent leksjon i hva som er greit å si høyt og hva man holder inni seg fordi det er utafor å tenke slik. Anonymkode: 2a22b...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august Problemet ligger vel først og fremst hos deg, og din usikkerhet. Ikke hos lederen. Anonymkode: f3b4c...c17 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Utrolig merkelig kommentar. Og faktisk også veldig ugreit å si slikt om funksjonshemmede. Birgit Skarstein kan jo ikke gå, hva i alle dager var det morsomme her Ville ikke gjort noe med det. Men vært varsom med han. Han høres sær ut Anonymkode: 400a6...4c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå