Gå til innhold

Utroskapsforhold som aldri ble oppdaget

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer fra et langvarig utroskapsforhold/affære som aldri ble oppdaget, men avsluttet? Hva ble utfallet på sikt for de involverte partene?

Anonymkode: 3acf5...3b1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde et forhold på 1,9 år, aldri oppdaget. Har ikke hatt kontakt etter det. Jeg skilte meg rundt samme tider. Glad jeg ble kvitt dem begge. 

Anonymkode: 46694...2ab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde et forhold på 1,9 år, aldri oppdaget. Har ikke hatt kontakt etter det. Jeg skilte meg rundt samme tider. Glad jeg ble kvitt dem begge. 

Vedkommende du skilte deg fra er nok glad for å være kvitt deg og.

Anonymkode: db68c...6cd

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vedkommende du skilte deg fra er nok glad for å være kvitt deg og.

Anonymkode: db68c...6cd

Du tror det? Han var voldelig, så da hadde han ingen å være voldelig mot. Var litt voldelig mot barna da. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Rart spørsmål. Hvis det aldri ble oppdaget så hadde det jo heller inget utfall?

Anonymkode: 7a65f...760

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du tror det? Han var voldelig, så da hadde han ingen å være voldelig mot. Var litt voldelig mot barna da. 

Tungt å vokse opp med ustabile foreldre.

Anonymkode: 75cce...677

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rart spørsmål. Hvis det aldri ble oppdaget så hadde det jo heller inget utfall?

Anonymkode: 7a65f...760

Tja, jeg tenker på lenger sikt. Var utroskapsforholdet starten på slutten av parforholdet f.eks. (som beskrevet i #2). Fant den utro seg en ny elsker/elskerinne? Eller tok utroskapsparten kontakt igjen etter mange år?

Man hører ofte om de utroskapsforholdene som ble oppdaget, og der det enten ble brudd eller forsoning og mye ståhei. Men uoppdaget utroskap er vel også ofte symptom på noe som mangler i forholdet, så hva skjer på sikt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tungt å vokse opp med ustabile foreldre.

Anonymkode: 75cce...677

Barna var små da jeg skilte meg, så det gikk veldig fint. Mange år siden nå. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har erfaringer fra et langvarig utroskapsforhold/affære som aldri ble oppdaget, men avsluttet? Hva ble utfallet på sikt for de involverte partene?

De aller fleste er nok uoppdagede affærer. Er ikke så lett å finne ut av, med mindre man blir sett sammen av andre, forteller det til noen eller lar skitne meldinger være igjen på mobilen.

Anonymkode: 55ac1...d8f

AnonymBruker
Skrevet

Det var en jeg vet om, som hadde hatt et uoppdaget, avsluttet forhold. Men, flere i kretsen til hun han var utro med visste det, og via omveier kom det kona for øret flere år senere. Hun gikk på dagen. Dersom ingen andre vet det, kan det jo forbli uoppdaget. 

Anonymkode: 43dc4...478

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klare å leve med en slik løgn?

Anonymkode: 2b511...16c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan klare å leve med en slik løgn?

Anonymkode: 2b511...16c

Enkelt, viss man ikke liker livspartnern sin. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De aller fleste er nok uoppdagede affærer. Er ikke så lett å finne ut av, med mindre man blir sett sammen av andre, forteller det til noen eller lar skitne meldinger være igjen på mobilen.

Anonymkode: 55ac1...d8f

Det er mitt poeng også. Jeg tror de aller fleste utroskapsforhold forblir uoppdagede, men jeg lurer likevel på hva det gjør med de involverte. Særlig i de tilfellene der affæren har vart over flere år. Hadde vært gøy å høre om noen vet noe om det, eller har erfaring selv. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 20 år når jeg innledet et forhold med en gift mann som var 14 år eldre enn meg og hadde små barn.. han midt i værste småbarn alderen og jeg ødelagt av sorg etter å ha mistet en forelder og sex var en måte å føle at man betydde noe og uforpliktende. 

I 2 år var vi sammen ukentlig og ble mer bestevenner med fordeler. Hadde nok følelser for hverandre. Jeg flyttet for å studere til andre siden av landet. Han har fortsatt samme dame idag og døtrene er 17 og 19. Vi snakkes litt innimellom, men ikke mer enn det. 

Idag er jeg selv småbarnsmor og ville aldri valgt det samme igjen. En god erfaring og opplevelse, men jeg tenkte ikke konsekvenser og på den andre dama. Jeg fikk det jeg trengte og han det han trengte. Vi hadde mange gode og fine samtaler også, ikke bare sex. Det var som om begge ble sett og hørt i en vanskelig tid. Ville ikke vært foruten, men hadde ikke valgt det samme igjen. Ung og dum kanskje. 

Anonymkode: afcef...b92

AnonymBruker
Skrevet

Var utro med kollega og i tillegg var han kompis med mannen min. Ikke oppdaget. Ble skilt noen år senere. Utroskapen var nok et tegn på at ting ikke var som det skulle, men holdt ut pga barna.  
Men da jeg ba om skilsmisse noen år senere og oppga den virkelige grunnen, så mente han at jeg var utro, men det var jeg ikke. For grunnen jeg ga var ikke god nok, selv om det var sannheten og hadde vært det hele tiden.  

Anonymkode: 6613d...c18

AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro og det ble ikke oppdaget, men angrer veldig. Er ikke sammen med exen lenger, men lever i frykt om at han skal finne ut av det. For hans del ønsker jeg ikke at han skal måtte bære det sviket, og han fortjener ikke det. For min egen del så må jeg leve med konsekvensene, brudd ville det blitt uansett, men det at jeg gjorde så dårlige valg over tid kan jeg ikke stå for, selv om alt har sin forklaring. Kan forstå meg sel , og samtidig se i ettertid at jeg skulle gjort ting annerledes og at jeg gjorde dårlige valg. Anbefales ikke selvom man kan komme unna med det. For meg er det tungt å bære selvom det ikke ble oppdaget. Skulle gått lenge før jeg valgte å være utro, da utroskapen var et symptom på mye større problemer i forholdet. Enkelt å se i ettertid, vanskelig der og da.

Anonymkode: 0dd8b...902

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han er fremdeles gift.

Anonymkode: 19ce5...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...