AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Jeg skal opereres om noen måneder og kjenner jeg gruer meg en del til å være relativt sengeliggende noen uker. Har dere noen tips om hva som kan gjøre det lettere? Eks aktiviteter man kan gjøre liggende, eller erfaringer. Anonymkode: aedf3...921
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Hva slags operasjon er det? Jeg har operert begge hofter, og da var det opp av sengen samme dag og fysio fra dag 1. Er nok stor forskjell på hva som anbefales ved ulike operasjoner. Anonymkode: 8d9b6...d1b
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal opereres om noen måneder og kjenner jeg gruer meg en del til å være relativt sengeliggende noen uker. Har dere noen tips om hva som kan gjøre det lettere? Eks aktiviteter man kan gjøre liggende, eller erfaringer. Anonymkode: aedf3...921 Høres utrolig deilig ut for meg.... Anonymkode: caab9...ad0
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skal opereres om noen måneder og kjenner jeg gruer meg en del til å være relativt sengeliggende noen uker. Har dere noen tips om hva som kan gjøre det lettere? Eks aktiviteter man kan gjøre liggende, eller erfaringer. Anonymkode: aedf3...921 Har du fått beskjed om å være liggende etterpå? Det er jo stort sett om å gjøre å komme seg på beina for å unngå masse komplikasjoner. Anonymkode: 56372...aea
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du fått beskjed om å være liggende etterpå? Det er jo stort sett om å gjøre å komme seg på beina for å unngå masse komplikasjoner. Anonymkode: 56372...aea Jeg kommer selvsagt til å gå litt rundt, men det blir jo langt fra det samme. Jeg er vandt til å være veldig aktiv. Anonymkode: aedf3...921
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Om du kan sitte så vil har man jo puslespll, og f.eks diakon painting https://panduro.com/nb-no/favoritter/diamond-painting Ellers ville jeg kjøpt inn masse bøker, sudoku og slikt. Kanskje du skal lære deg å hekle/strikke.. Anonymkode: 8a744...c49 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du kan sitte så vil har man jo puslespll, og f.eks diakon painting https://panduro.com/nb-no/favoritter/diamond-painting Ellers ville jeg kjøpt inn masse bøker, sudoku og slikt. Kanskje du skal lære deg å hekle/strikke.. Anonymkode: 8a744...c49 Nei, kan ikke sitte heller dessverre. Takk for tips. Jeg har aldri vært særlig flink til håndarbeid så kanskje dette er tiden å teste det ut igjen på. Anonymkode: aedf3...921
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Jeg fikk låne en switch lite (og kjøpte egen selv etter hvert) og noen spill. Det var overraskende gøy! Er lavterskel spill hvor poenget var å utforske et stort naturområde og oppdage historien, var veldig fint substitutt for meg en sommer jeg ikke kom meg i fjellet pga skade. Og jeg har aldri vært interessert i spilling før, og tenkte det ikke var noe for meg. Men nå har jeg lært at det finnes en hel jungel av spill som ikke har noe som helst med slossing eller skyting å gjøre. Anonymkode: 97fe9...5e4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk låne en switch lite (og kjøpte egen selv etter hvert) og noen spill. Det var overraskende gøy! Er lavterskel spill hvor poenget var å utforske et stort naturområde og oppdage historien, var veldig fint substitutt for meg en sommer jeg ikke kom meg i fjellet pga skade. Og jeg har aldri vært interessert i spilling før, og tenkte det ikke var noe for meg. Men nå har jeg lært at det finnes en hel jungel av spill som ikke har noe som helst med slossing eller skyting å gjøre. Anonymkode: 97fe9...5e4 Altså - en Nintendo Nintendo switch lite, er den letteste og minste switchen. Perfekt for å spille håndholdt i senga eller på sofaen Anonymkode: 97fe9...5e4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Lydbok. Ringenes Herre, alle tre bøkene, lest inn av Andy Serkis (han som spilte Gollum). Det vil ta deg en stund å komme gjennom, men er veldig underholdende. Anonymkode: 48e10...a82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå