AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Hei, Noen som har erfaring med å ta bachelor som nettstudie? Tenker spesielt på Oslo Nye Høyskole, men også f.eks Kristiania eller BI. Vurderer sterkt en bachelor i økonomi og administrasjon. Har dere vært i full/deltidsjobb ved siden av, og med/uten familie? Hvordan har det gårt? Anonymkode: c2817...03c 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august hvorfor ikke _gratis_ offentlig skole? om du trenger å ta det på deltid i kombo med jobb så send studieleder en epost, mange grader kan tilpasses studenter som trenger ta det deltid. Hvis ikke det er skoler i nærheten blir det jo noe annet, det er kanskje slik for deg? (kan jo være noen har samlingsbasert evt?). er ikek imot private, men liker ikke den skyhøye summen de skal ha. Anonymkode: b94c0...037 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august UiT har gratis (noen hundrelapper per semester) nettbasert bachelorgrad i øk/ad. Anonymkode: 68067...768
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): hvorfor ikke _gratis_ offentlig skole? om du trenger å ta det på deltid i kombo med jobb så send studieleder en epost, mange grader kan tilpasses studenter som trenger ta det deltid. Hvis ikke det er skoler i nærheten blir det jo noe annet, det er kanskje slik for deg? (kan jo være noen har samlingsbasert evt?). er ikek imot private, men liker ikke den skyhøye summen de skal ha. Anonymkode: b94c0...037 Har ikke noe offentlig i nærheten hvor det hadde fungert lett dessverre. Liker ikke heller de høye kostnadene på privat, men til gjengjeld gir det meg fleksibilitet i når jeg ønsker å starte f.eks og er ikke bundet til vanlig opptak. UiT er jo selvfølgelig et alternativ, men bor veldig langt unna både nord-norge og Oslo så det blir eksamen blir utfordrende, i tillegg til at jeg da må vente et år til. Men nå handlet jo dette mest om hva erfaringene til andre er med nettstudie og ikke hva slags andre alternativer det er Anonymkode: c2817...03c
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Ja, deltid med deltidsjobb og barn. Det gikk fint, så jeg kan anbefale studiemåten. Det var tøft da, men jeg kom i mål. Deltid var travelt nok. Anonymkode: 29ef7...937
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå