AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Hvorfor, hvorfor ikke? Anonymkode: a91b2...203 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Kunne jeg absolutt gjort og jeg gjør det forsåvidt. Jeg foretrekker å date yngre menn. Det er fordi jeg bare sjelden treffer menn på min egen alder som jeg finner spesielt attraktive. Og jeg syns yngre menn har en helt annen type energi. Større livsapetitt, mer eventyrlyst, mer lekenhet, tar ikke seg selv så høytidelig, er mer lekne, har bedre humor, er generelt mer åpne og har friskere perspektiver på en del ting. Opplever at yngre er lenger fremme i skoa, og mer «sultne» generelt. Syns ofte de også er bedre samtalepartnere. Aldersforskjellen åpner også for en mer spenstig og livlig dynamikk. Det har selvsagt noen bakdeler, mtp hvor man er i livet, barne/familieønsker, og hvordan omgivelsene ser på et evt forhold. Anonymkode: 45ba7...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Nei. Jeg ble tidlig mor og har sønn på 31. Dessuten er det bare feil for meg. Anonymkode: 965e0...0f3
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Nei, det er for ungt for meg. Jeg foretrekker jevngamle menn som jeg har felles referanser med. Anonymkode: 3e149...2b8
AprilLudgate Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august 45 år. Om jeg var singel osv så sannsynligvis ikke. Det blir for stor forskjell mentalt og på hvilke referanser man har felles.
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Tipper det er flere enn man skulle tro, er nok en del som ikke vil innrømme det. En kjekk 30 årig mann er nok vanskelig å motstå for en dame på 45 som fremdeles har sexlysten i behold. Men det er tabu. Anonymkode: 04790...515 1
Nikoletta Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Nei 🙂 Men jeg er 52 men om du tar samme aldersreferansen så hadde jeg ikke datet en på 32 heller 🙂 Grunnen til det er rett og slett at de tenner meg ikke, jeg har ikke møtt en som har gjort det så langt i den aldersgruppen uansett hvor billedpene de er 🙂
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor, hvorfor ikke? Anonymkode: a91b2...203 Kommer helt an på modenhet og emosjonell intelligens. Anonymkode: a33d1...6bd
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Absolutt ikke. Kunne vært sønnen min. Er på helt forskjellig steder i livet. Lite felles. Hadde vært flaut. Anonymkode: b29f9...d4e
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august Nei, ikke hvis datingens formål er kjæreste i allefall. Fordi, da jeg var 45 så var jeg ferdig med barn og ville ikke ha gitt fyren egne barn. Hadde han barn selv fra tidligere hadde det betydd små barn og jeg orker ikke å bli stemor til små barn. Meeeen hvis det var bare for å ha en å hygge meg med så kunne jeg selvsagt ha kost meg med en 30 åring 🫣😅 Anonymkode: fbbe9...d8e
AnonymBruker Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper det er flere enn man skulle tro, er nok en del som ikke vil innrømme det. En kjekk 30 årig mann er nok vanskelig å motstå for en dame på 45 som fremdeles har sexlysten i behold. Men det er tabu. Anonymkode: 04790...515 Jeg kan helt fint se at menn på 30 oftest er flottere enn menn på min alder (utseendemessig, ansikt og kropp), og har aldri brydd meg om hva andre synes om mine livsvalg, men man skal passe sammen angående livsfase, sosialt og referanserammer også. Så sier nei takk selv om sexlysten er i behold. Det er den også hos en god del jevnaldrende menn. Og ikke absolutt nødvendigvis hos menn i 30 årene. Min eks var i den alderen og synes sex en gang annenhver uke var akkurat passe. Min jevnaldrende mann ønsker sex flere ganger i uka. Libido hos menn er individuelt, og er ikke nødvendigvis noe som har noe med alder å gjøre. Anonymkode: 965e0...0f3 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Nei beklager, ikke denne gangen heller. Anonymkode: 649ba...c63 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august Nei, vil ha noen på min egen alder. Anonymkode: ccd62...904 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #15 Skrevet 24. august Usj, nei. Jeg er 47 og i overgangsalder. Jeg har ingen interesse for, har noe tilfelles med, eller noe å tilby noen på 30 år. Anonymkode: e97be...76b
minienthe Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august Klarer ikke helt å se for meg noe mer enn noe rent platonisk med en så ung fyr nei. Jobber med og kjenner personlig flere i den aldersgruppen og det er flotte folk, både kollegaer og venner men jeg klarer rett og slett ikke å relatere meg til noe mer kroppslig enn en vennskapelig klem med de. Kan ikke forklare det bedre enn at det føles helt feil bare å tenke på det.
AnonymBruker Skrevet 24. august #17 Skrevet 24. august Nei. Har barn i ca den alderen Anonymkode: 7766c...74b
AnonymBruker Skrevet 24. august #18 Skrevet 24. august Nei det kunne jeg aldeles ikke😂 Anonymkode: 13f74...ec8
AnonymBruker Skrevet 24. august #19 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tipper det er flere enn man skulle tro, er nok en del som ikke vil innrømme det. En kjekk 30 årig mann er nok vanskelig å motstå for en dame på 45 som fremdeles har sexlysten i behold. Men det er tabu. Anonymkode: 04790...515 Hvorfor i all verden skulle man ikke «innrømme» det på et anonymt nettforum?😂 Nei. Jeg ville ikke datet en 30 åring. Først og fremst fordi jeg tiltrekkes mer erfarne menn som oppleves langt mer maskuline en hva en på 30 år gjør. Så har jeg ingen ting i felles med en 30 åring. Ulike planeter. Har mange hyggelige gutter som kollegaer, men tanken på å date en i det segmentet blir mest av alt litt komisk😆. Anonymkode: 13f74...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #20 Skrevet 24. august Jeg har hatt elskere over lengre tid i den alderen. Men kunne ikke datet nei, aldersforskjellen er for stor. Men mye seksuell glede har jeg fått og får jeg 🔥 Anonymkode: 83763...3bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå