Gå til innhold

Kvinner 45+ kunne dere datet en mann på 30?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor, hvorfor ikke?

Anonymkode: a91b2...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jeg absolutt gjort og jeg gjør det forsåvidt. Jeg foretrekker å date yngre menn. Det er fordi jeg bare sjelden treffer menn på min egen alder som jeg finner spesielt attraktive. Og jeg syns yngre menn har en helt annen type energi. Større livsapetitt, mer eventyrlyst, mer lekenhet, tar ikke seg selv så høytidelig, er mer lekne, har bedre humor, er generelt mer åpne og har friskere perspektiver på en del ting. Opplever at yngre er lenger fremme i skoa, og mer «sultne» generelt. Syns ofte de også er bedre samtalepartnere. Aldersforskjellen åpner også for en mer spenstig og livlig dynamikk. Det har selvsagt noen bakdeler, mtp hvor man er i livet, barne/familieønsker, og hvordan omgivelsene ser på et evt forhold.  

Anonymkode: 45ba7...5ec

• Nyttig 1
Skrevet

Nei. Jeg ble tidlig mor og har sønn på 31. Dessuten er det bare feil for meg. 

Anonymkode: 965e0...0f3

Skrevet

Nei, det er for ungt for meg. Jeg foretrekker jevngamle menn som jeg har felles referanser med.

Anonymkode: 3e149...2b8

Skrevet

45 år.

Om jeg var singel osv så sannsynligvis ikke.

Det blir for stor forskjell mentalt og på hvilke referanser man har felles. 

Skrevet

Tipper det er flere enn man skulle tro, er nok en del som ikke vil innrømme det. En kjekk 30 årig mann er nok vanskelig å motstå for en dame på 45 som fremdeles har sexlysten i behold. Men det er tabu.

Anonymkode: 04790...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...