Gå til innhold

Hva hadde du gjort ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er alene mamma på 4 året. Barnefar er helt ut av bildet. Føler meg veldig ensom og ønsker så sårt å ha en mann/ kjæreste.
Er 40 år gammel og føler tiden går fra meg. 

Har datet en del inni mellom de siste årene, men de fleste er useriøse eller passer ikke for meg og min datter. 

så har jeg hatt kontakt med en som jeg har kjent før jeg fikk barn. Han har alltid likt meg, men jeg har kun sett på han som en venn og aldri følt noe for han.

I det siste har vi hatt litt kontakt igjen fordi han prøver seg i ny og ne og  fordi han ønsker at vi skal bli sammen. Han er også veldig søt med min datter og kjøper ting til henne og er veldig glad i henne. 

Tar meg med ut på middager og hjelper meg hvis jeg trenger hjelp med noe. 

Han har alt på stell og er veldig romantisk og sjenerøs og generelt veldig snill og hyggelig person. 

Problemet er bare at jeg ikke føler noe som helst for han. Hver gang jeg snakker med han eller går ut med han så prøver jeg kjempehardt å se for meg et liv med han og meg og han sammen, men jeg ser kun på han som en venn.

Det er absolutt ingen følelser eller noe gnist der. Men han er også den eneste som er stabil og kan tilby meg det livet jeg ønsker for meg og min datter. 

så spm er , hva hadde du gjort om du var meg? Satset på en du ikke føler noe som helst for, men som kan gi deg et godt og stabilt liv. Eller ventet enda mer ( føler jo eldre jeg blir , jo vanskeligere blir det å finne noen og det at noen vil ha meg). 

hjelp meg 😔😔😔

Anonymkode: f0fcd...da0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde ikke gått inn i et forhold med en jeg ikke er forelsket i. Så desperat er jeg da ikke. Og skikkelig ufint mot mannen. 

Anonymkode: 461bf...19a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke misbruk en god venn!

Skap deg et eget liv og lær deg å være alene og å trives i eget selskap. Den rette mannen kan dukke opp eller ikke. 

Anonymkode: 9a65b...84a

AnonymBruker
Skrevet

Har du «prøvekjørt»? Personlig hadde jeg gitt det ett forsøk for å se om det er verdt investeringen. Har man god sex, kan følelser vokse. 

Anonymkode: dc006...76e

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Er det jeg hadde gjort. 

Anonymkode: 79a1a...8bf

AnonymBruker
Skrevet

Ville hatt fokus på barn og ikke datet.

Anonymkode: 9fc10...472

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et eget liv og har jobb og utdanning og  misbruker han Ikke. Har faktisk flere ganger også vært ærlig med han og sagt at jeg ikke føler noe og ikke vil lure han og såre han. Men han mener at følelsene vil komme etter hvert hvis jeg gir ham en sjanse. Har aldri vært intim med han da jeg ikke klarer og får helt panikk hver gang det går mot det stadiet liksom. 

ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har et eget liv og har jobb og utdanning og  misbruker han Ikke. Har faktisk flere ganger også vært ærlig med han og sagt at jeg ikke føler noe og ikke vil lure han og såre han. Men han mener at følelsene vil komme etter hvert hvis jeg gir ham en sjanse. Har aldri vært intim med han da jeg ikke klarer og får helt panikk hver gang det går mot det stadiet liksom. 

ts

Så dropp det. 

Anonymkode: 9fc10...472

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er alene mamma på 4 året. Barnefar er helt ut av bildet. Føler meg veldig ensom og ønsker så sårt å ha en mann/ kjæreste.

Har datet en del inni mellom de siste årene, men de fleste er useriøse eller passer ikke for meg og min datter. 

så har jeg hatt kontakt med en som jeg har kjent før jeg fikk barn. Han har alltid likt meg, men jeg har kun sett på han som en venn og aldri følt noe for han.

I det siste har vi hatt litt kontakt igjen fordi han prøver seg i ny og ne og  fordi han ønsker at vi skal bli sammen. Han er også veldig søt med min datter og kjøper ting til henne og er veldig glad i henne. 

Han har alt på stell og er veldig romantisk og sjenerøs og generelt veldig snill og hyggelig person. 

Problemet er bare at jeg ikke føler noe som helst for han. Hver gang jeg snakker med han eller går ut med han så prøver jeg kjempehardt å se for meg et liv med han og meg og han sammen, men jeg ser kun på han som en venn.

Det er absolutt ingen følelser eller noe gnist der. Men han er også den eneste som er stabil og kan tilby meg det livet jeg ønsker for meg og min datter. 

så spm er , hva hadde du gjort om du var meg? Satset på en du ikke føler noe som helst for, men som kan gi deg et godt og stabilt liv. Eller ventet enda mer ( føler jo eldre jeg blir , jo vanskeligere blir det å finne noen og det at noen vil ha meg). 

hjelp meg 😔😔😔

Snu på det litt, så (håper jeg) du finner svar. Er det greit å la ham leve livet som en nødløsning? Å la ham gå inn i et forhold som ikke annet enn restemat? Hindre ham i å finne en som elsker ham og er forelsket i ham? 

Nei, ro ned utålmodigheten din og vent til du møter en du passer med. 

Anonymkode: 6cc7d...842

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

hjelp meg 😔😔😔

Selvfølgelig holder du deg borte fra en du har null gnist for.

Stakkars mann egentlig.....tror han har en sjanse🥺

Anonymkode: 633d9...313

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...